To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΥΠΕΝ: Ποιοι προσκλήθηκαν για το media plan των 7,5 εκατ. ευρώ

ΥΠΕΝ: Ποιοι προσκλήθηκαν για το media plan των 7,5 εκατ. ευρώ
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς 

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ενέργειας απέστειλε σήμερα Πέμπτη 20 Οκτωβρίου πρόσκληση υποβολής προσφορών  για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών με αντικείμενο τη δημιουργία διαφημιστικού πλάνου σχετικά με τη δράση «Εξοικονόμηση Ενέργειας»  στις Wavemaker, Universal Media, Mediatech και Cicero.  Oι εταιρείες καλούνται να υποβάλλουν προσφορές μέχρι την Τρίτη 25 Οκτωβρίου 25και ώρα 13:00 και σκοπός της διαδικασίας είναι η επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών δημιουργίας διαφημιστικού πλάνου για την καμπάνια με media budget 7,5 εκατ. ευρώ για την εξοικονόμηση ενέργειας. Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη για την εκτέλεση του συγκεκριμένου φυσικού αντικειμένου, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξόδων, εκτιμάται στο ποσό των 16.492,00 ευρώ (με ΦΠΑ 24%).

O ανάδοχος θα παράσχει τις παρακάτω υπηρεσίες, που θα αφορούν σε πανελλαδικό και περιφερειακό επίπεδο:

  • Κατάρτιση συγκεντρωτικού και αναλυτικού διαφημιστικού πλάνου Μέσων.

  • Υλοποίηση, παρακολούθηση και απολογισμό/ανάλυση του διαφημιστικού πλάνου.

Πιο αναλυτικά, τα παραδοτέα των υπό ανάθεση υπηρεσιών συνίστανται στα εξής:

  • Παραδοτέο 1: Δημιουργία συγκεντρωτικού διαφημιστικού πλάνου Μέσων που θα περιλαμβάνει κατανομή διαφημιστικού κονδυλίου ανά κατηγορία Μέσων, σε πανελλαδικά και ΜΜΕ περιφέρειας, καθώς και τον προτεινόμενο χρόνο υλοποίησης.

  • Παραδοτέο 2: Δημιουργία αναλυτικής κατανομής διαφημιστικού κονδυλίου ανά Μέσο.

  • Παραδοτέο 3: Αποστολή δημιουργικών υλικών σε Μέσα ανά κατηγορία Μέσου.

  • Παραδοτέο 4: Αποστολή εντολών μετάδοσης σε Μέσα, μετά από προγραμματισμό και συνεννόηση με την αρμόδια υπηρεσία, συνοδευόμενων από σχετικό έντυπο με δικαιολογητικά πληρωμής (για έλεγχο και εκκαθάριση από την οικονομική υπηρεσία)

  • Παραδοτέο 5: Μέτρηση και αξιολόγηση του διαφημιστικού πλάνου με χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών, δηλαδή στιγμιότυπα οθόνης (screenshots) δημιουργικού για τα ηλεκτρονικά δικτυακά Μέσα, «σώματα» εντύπων ή ηλεκτρονικό αρχείο δημοσίευσης για καταχωρίσεις, φωτογραφικό υλικό για υπαίθριες διαφημίσεις και καταγραφή μεταδόσεων- εμφανίσεων σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά Μέσα. 

Πρόσκληση σε 3 και για το δημιουργικό

Είχε προηγηθεί πρόσκληση στις  εταιρείες Cicero, Stefi & Lynx και Plan B («ΔΑΝΑΛΗ ΓΑΒΡΙΕΛΑ – ΚΑΤΣΙΜΠΙΡΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ Ι.Κ.Ε)  να υποβάλλουν μέχρι την Δευτέρα 24 Οκτωβρίου προσφορά, που αφορά σε υπηρεσίες ανάπτυξης ολοκληρωμένου περιεχομένου επικοινωνίας για την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση των πολιτών της ελληνικής επικράτειας ως προς την εξοικονόμηση ενέργειας. Η συνολική δαπάνη εκτιμάται στο ποσό των 17.360 ευρώ (με ΦΠΑ 24%) και τα παραδοτέα περιλαμβάνουν δημιουργία σεναρίου για τηλεοπτική ταινία διάρκειας έως 60’’ και για ραδιοφωνικό μήνυμα διάρκειας έως 55’’ καθώς και δημιουργία εικαστικής πρότασης για α) 4χρωμες και Α/Μ καταχωρήσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο (4 θέματα), β) υπαίθρια διαφήμιση – αφίσες (4 θέματα) και γ) banner διαδικτύου.

Η καμπάνια των 7,5 εκατ. ευρώ και η ερώτηση των 28 βουλευτών 

Στόχος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την καμπάνια είναι, όπως αναφέρεται στα σχετικά έγγραφα, η ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη σημασία της ατομικής συμμετοχής στην εξοικονόμηση ενέργειας και η δημιουργία κινήτρων για την ανάληψη ανάλογων πρωτοβουλιών. «Η επικοινωνία θα πρέπει να κάνει σαφές στο κοινό πως για να αντιμετωπιστεί η ενεργειακή κρίση πρέπει να δράσουμε όλοι μαζί. Πολιτεία και πολίτες, μεγάλοι και μικροί, σπίτια και επιχειρήσεις, από τη μία άκρη της Ελλάδας ως την άλλη, όλοι να υιοθετήσουμε συνήθειες που οδηγούν στη θωράκιση της ενεργειακής ανεξαρτησίας της χώρας» σημειώνεται χαρακτηριστικά ενώ τονίζεται πως «ζητούμενο της δράσης είναι η ανάπτυξη ολοκληρωμένου περιεχομένου επικοινωνίας για την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση αλλά και την κινητοποίηση των πολιτών της ελληνικής επικράτειας ως προς την εξοικονόμηση ενέργειας». Το περιεχόμενο θα απευθύνεται στο σύνολο του πληθυσμού ηλικίας από 18 ετών και άνω ενώ υπενθυμίζεται πως για την συγκεκριμένη καμπάνια η  Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Προεδρίας της Κυβέρνησης πρόσφατα ενέκρινε πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του ΥΠΕΝ συνολικού ύψους 7,5 εκατ. ευρώ.  (7.440.000,00 ευρώ)

Αξίζει να σημειωθεί πως την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 28 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσαν σχετική ερώτηση σε συνδυασμό με ΑΚΕ προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στον Υπουργό Παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιο για θέματα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Κωνσταντίνο Σκρέκα και Γιάννη Οικονόμου, αντίστοιχα, σχετικά με την καμπάνια ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας. Μεταξύ άλλων ρωτούν τους αρμόδιους Υπουργούς πώς προκύπτει η κοστολόγηση αυτής της καμπάνιας και ποιο είναι το περιεχόμενό της και αν δεσμεύονται ότι δε θα υπάρξουν αποκλεισμοί Μέσων Ενημέρωσης. 


TAGS: ΥΠΕΝ