
ANT1: Ο Γιώργος Λεβέντης τιμήθηκε στα βραβεία NATPE Honors
Η τελετή απονομής των Βραβείων NATPE Honors Europe αποτελεί μέρος του NATPE Budapest, μίας από τις κορυφαίες τηλεοπτικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή απονομής των Βραβείων NATPE Honors Europe αποτελεί μέρος του NATPE Budapest, μίας από τις κορυφαίες τηλεοπτικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το επεισόδιο που εστιάζει στα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις σε βάρος των Ρομά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τις ανώνυμες απαντήσεις των εργαζομένων του σε ένα ερωτηματολόγιο Trust Index
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Mercado Mccann, Argentina το φετινό Grand Prix
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεκδικεί διάκριση τόσο στο Direct όσο και στην κατηγορία Creative Commerce
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 23 Ιουνίου ξεκινά η υποβολή συμμετοχών, με ουσιαστικές αλλαγές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOυσιαστικές προσθήκες και αναπροσαρμογές στην φετινή διοργάνωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεκδικεί Direct Lion με το The Wedding Rice
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFinalist το custom AR TikTok φίλτρο «Under The Stars» για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια της ΙΚΕΑ «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!» και το custom AR TikTok φίλτρο «Under The Stars» για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός διεκδικούν διάκριση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέκτησε την 1η θέση στην Ευρώπη και την 8η παγκοσμίως στην ετήσια διεθνή κατάταξη Effie Index 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια γιορτή του ελληνικού design στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory