To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aπόψε τα Ermis Awards 2013

Aπόψε τα Ermis Awards 2013
Aπόψε τα Ermis Awards 2013

Aξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως φέτος καταγράφεται -για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια – αύξηση που άγγιξε το 12% όσον αφορά τα έργα που διαγωνίστηκαν. Πιο συγκεκριμένα, στα φετινά Ermis Award  συμμετείχαν περισσότερες από 120 εταιρίες επικοινωνίας και  20 εταιρίες παραγωγής, με 350 διαφορετικούς διαφημιζόμενους.

Ο Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, είχε δηλώσει σχετικά: «Για πρώτη φορά ύστερα από αρκετά χρόνια,  οι συμμετοχές στα Ermis Awards, είναι περισσότερες φέτος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Για την ΕΔΕΕ, το γεγονός είναι εξαιρετικά κολακευτικό γιατί σε μια περίοδο ύφεσης που γίνονται παντού περικοπές, οι εταιρείες του κλάδου της επικοινωνίας βλέπουν ως στρατηγικής σημασίας τη συμμετοχή τους στα Ermis Awards. Η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλει ο κόσμος της επικοινωνίας τα Ermis Awards, είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της διοργάνωσης. Τα Ermis Awards είναι βραβεία που δίνονται με φειδώ, μέσα από αυστηρές και διαφανείς διαδικασίες, από επιτροπές που απαρτίζονται από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου. Η αξιοπιστία της διοργάνωσης, έχει ως αποτέλεσμα, να προσθέτει αξία στα βραβεία που απονέμονται. Ακόμα, διαφαίνεται από τον αριθμό των συμμετοχών, ότι παρά τη βύθιση της αγοράς από οικονομικής άποψης, το ηθικό στις εταιρείες του κλάδου μας δεν κάμφθηκε. Αντίθετα, οι άνθρωποι του χώρου μας και οι εταιρείες προσπαθούν ακόμα περισσότερο για καλύτερη δουλειά».
 
Βραβείο Greek@Heart

Επίσης θα πρέπει να αναφερθεί πως στην φετινή διοργάνωση των Ermis Awards, η οποία έχει γενικότερα στο επίκεντρο της την έννοια της ελληνικότητας, έχει εισαχθεί και το ειδικό βραβείο Greek@Heart. Όπως έχει αναφέρει ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2013, Πάνος Βατσής, σε συνέντευξή του στην ειδική έκδοση για την διοργάνωση που κυκλοφόρησε μαζί με το περιοδικό adbusiness, το ειδικό βραβείο έχει σκοπό να αναδείξει, σε κάθε ενότητα, το έργο ή τα έργα εκείνα που αποτυπώνουν με τον πιο ευρηματικό και δημιουργικό τρόπο την έννοια της ελληνικότητας, είτε σε επίπεδο insight είτε σε επίπεδο δημιουργικής εκτέλεσης.

Αναλυτικότερα, τα μέλη των κριτικών επιτροπών της κάθε ενότητας είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν, μέσα από τα shortlisted έργα, το ή τα έργα που θεώρησαν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του ειδικού βραβείου.

TAGS: advertising