To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Action Global Communications αναδείχθηκε Mediterranean Consultancy of the Year

Η Action Global Communications αναδείχθηκε Mediterranean Consultancy of the Year

Η Action Global Communications ανακοινώνει με ενθουσιασμό την ανάδειξή της ως Mediterranean Consultancy of the Year στο πλαίσιο των διακεκριμένων Βραβείων ΕΜΕΑ SABRE 2024, που διοργανώθηκαν από την Provoke Media. Η κορυφαία αυτή διάκριση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εντυπωσιακή πορεία της Action, για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες της.

«Το βραβείο Mediterranean Consultancy of the Year έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς, αφού σηματοδοτεί ένα ιστορικό ορόσημο στην πορεία μας, μια πορεία· ένα ταξίδι αφοσίωσης, καινοτομίας και δέσμευσης για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες μας, που διαρκεί πάνω από μισό αιώνα,» σχολίασε ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, τονίζοντας ότι η κορυφαία αυτή διάκριση έρχεται ακριβώς δέκα χρόνια από τη στιγμή που ο πατέρας του, και ιδρυτής της Αction, Τόνι Χριστοδούλου, ο οποίος απεβίωσε πέρυσι, ανέβηκε στην ίδια σκηνή για να παραλάβει το ίδιο ακριβώς βραβείο. «Αυτή η βράβευση αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης και του ταλέντου της ομάδας μας, καθώς και της αμετακίνητης δέσμευσής μας για αριστεία και τη δημιουργία θετικής επίδρασης στον κόσμο της επικοινωνίας», πρόσθεσε ο Κρις Χριστοδούλου.

H διοργάνωση των βραβείων EMEA Consultancies of the Year αντιπροσωπεύει μια αδιάβλητη και ανεξάρτητη ανάλυση των καλύτερων εταιρειών επικοινωνίας, με τους τελικούς νικητές να επιλέγονται μέσα από περισσότερες από 200 συμμετοχές από όλες τις χώρες EMEA.

Στην τελική αξιολόγηση, η Action κατάφερε να ξεχωρίσει σε διάφορους τομείς, από την  πολυετή εμπειρία και την αποδεδειγμένη ικανότητά της να υλοποιεί επιδραστικές και διαφοροποιημένες εκστρατείες, αλλά και τη δέσμευσή μας για την ανάπτυξη και προώθηση των γυναικών σε ηγετικές θέσεις. Επιπλέον, ειδική μνεία απέσπασε η πρώτη μας έρευνα με τίτλο "Media Navigator by Action", η οποία εξέτασε τις καταναλωτικές τάσεις στα μέσα ενημέρωσης και τις δυναμικές της γνώμης του κοινού σε επτά διαφορετικές χώρες.

Εκτός από αυτήν την κορυφαία διάκριση,  βραβείο in2SABRE στην κατηγορία PR Agency Employee Program απέσπασε επίσης και το γραφείο της Action στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για την πολυβραβευμένη πρωτοβουλία Got.Got.Need., μια εσωτερική καμπάνια με θέμα το FIFA World Cup, προσθέτοντας έτσι άλλη μια διάκριση στη λαμπρή συλλογή της Action.