To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amita Motion: Συνώνυμο της Θετικής Ενέργειας

Amita Motion: Συνώνυμο της Θετικής Ενέργειας
To 2015 η Amita Motion γιόρτασε τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας και για τη μεγάλη αυτή γιορτή που διοργάνωσε, βραβεύθηκε και στα Marketing Excellence Awards του ΕΙΜ της ΕΕΔΕ. Η ομάδα του brand μάς δίνει όλες τις λεπτομέρειες.

Πριν από λίγες ημέρες η Amita Motion βραβεύτηκε στα Marketing Excellence Awards της ΕΕΔΕ για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας, στην κατηγορία «360 Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing». Ποια στοιχεία του προγράμματος θεωρείτε πως οδήγησαν στη σημαντική αυτή διάκριση;

H Amita Motion, εδώ και δέκα χρόνια έχει καταφέρει να κάνει τη Θετική Ενέργεια πράξη, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά του κοινού της! Προσφέρει από το 2006 μοναδικές εμπειρίες στους νέους, χαρίζοντας ενέργεια, ζωντάνια, χαρά και αισιοδοξία. Η επιτυχία των ενεργειών μας για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας βασίστηκε στο συνδυ- ασμό ξεχωριστών διαδραστικών online και offline ενεργειών, μέσα από τις οποίες οι νέοι είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τους φίλους τους, με τη μάρκα αλλά και με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες. Μοναδικές εμπειρίες που μόνο η Amita Motion μπορεί να προσφέρει. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας έπαιξε και παίζει η στρατηγική μας επιλογή να συνδυάζουμε πολλαπλές πλατφόρμες, ώστε να επικοινωνούμε με το κοινό μας με διαφορετικούς, ξεχωριστούς και συμπληρωματικούς τρόπους.

Μπορείτε να μας αναφέρετε τι ακριβώς περιελάμβανε η καμπάνια και η ενεργοποίηση για τα 10 χρόνια Θετικής Ενέργειας;

Το 2015, κλείνοντας 10 Χρόνια Θετικής Ενέργειας, η Amita Motion αναζήτησε για αρχή τις 10 πιο «Θετικές Παρέες» απ’ όλη την Ελλάδα μέσα από μια ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας και ενεργοποίησης, που συνδύασε online και offline «Θετικές Δοκιμασίες και Προκλήσεις». Παρέες απ’ όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στις online δοκιμασίες στο website της Amita Motion www.thetikienergeia.gr, αλλά και στις offline δοκιμασίες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των συναυλιών μας. Στόχος μας ήταν να δώσουμε χώρο και βήμα στους νέους για να εκφραστούν με δημιουργικό και θετικό τρόπο, να συνδεθούν περαιτέρω με τη μάρκα και τις αξίες που πρεσβεύει, να διεκδικήσουν ξεχωριστά δώρα. Η γιορτή των 10 χρόνων συνεχίστηκε με τις συναρπαστικές συναυλίες της Amita Motion που γέμισαν την Ελλάδα με Θετική Ενέργεια. Δύο μεγάλες συναυλίες με αγαπημένους καλλιτέχνες και πολλές εκπλήξεις στη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο Κρήτης και, φυσικά, το αποκορύφωμα της γιορτής της μουσικής, την Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2015, τη μεγάλη συναυλία της Amita Motion στην Αθήνα. Περισσότεροι από 65.000 νέοι κατέκλυσαν το Τείχος των Εθνών στο ΟΑΚΑ για να γιορτάσουν μαζί μας, ενώ αγαπημένοι καλλιτέχνες ενώθηκαν στη σκηνή και χάρισαν σε όλους μια αξέχαστη εμπειρία, με δικά τους τραγούδια αλλά και με διασκευές αγαπημένων κομματιών.

Γιατί επιλέξατε να προχωρήσετε σε ένα τόσο ευρύ 360o πρόγραμμα Marketing;

Για να καταφέρει ένα brand να «μιλήσει» στους νέους, πρέπει πρώτα να τους καταλάβει, να γνωρίζει καλά τις συνήθειές τους, τις ανάγκες τους, την καθημερινότητά τους, ώστε να βρίσκει και τις σωστές οδούς για να επικοινωνεί μαζί τους. Οι νέοι σήμερα βρίσκονται παντού, είναι ταυτόχρονα παρόντες σε πολλαπλές διαφορετικές πλατφόρμες και οθόνες, κινούνται γρήγορα, βαριούνται εύκολα και αναζητούν νέες εμπειρίες, συγκινήσεις και προκλήσεις. Στόχος μας, λοιπόν, είναι να τους τις χαρίζουμε! Με όχημα τη μουσική, που συντροφεύει κάθε στιγμή της ημέρας τους, αλληλεπιδρούμε μαζί τους με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, αξιοποιώντας στρατηγικά όλα τα Μέσα τα οποία οι νέοι επιλέγουν για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους και συνδυάζουμε τα κυρίως online Μέσα (Facebook, YouTube, Web Pages, Web TV) με offline Μέσα (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Print, PR) με στόχο την αύξηση της δέσμευσής τους.

Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την υλοποίησή του;

Το 2015 ήταν σίγουρα μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για την ομάδα μας. Το ορόσημο του εορτασμού των δέκα χρόνων, η μεγάλη αυτή γιορτή για τη θετική ενέργεια και τη μουσική, έπρεπε να μείνει σε όλους αξέχαστη. Αυτό από μόνο του ήταν μια μοναδική πρόκληση, που μας κινητοποίησε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και τον πήχυ που είχαμε θέσει τα προηγούμενα χρόνια, με στόχο να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα πλάνο δημιουργικό, πλούσιο και διαδραστικό. Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως και ο απώτερος σκοπός μας ήταν να κλείσουμε τη χρονιά με θετικούς όλους τους δείκτες υγείας της μάρκας και να επανακτήσουμε το ενδιαφέρον των καταναλωτών μας ενισχύοντας τη δέσμευσή τους. Και τα καταφέραμε!

Ποιο είναι το USP της Amita Motion και πώς επιχειρείτε να το προβάλετε στο κοινό μέσα από τη στρατηγική marketing;


Η Amita Motion λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά το 1993, ως ο πρώτος χυμός με 9 φρούτα και 7 βιταμίνες, που προσφέρει στους νέους φυσική ενέργεια. Στη συνέχεια, η Φυσική Ενέργεια μεταμορφώθηκε σε Θετική Ενέργεια, για να εμπνεύσει τους καταναλωτές «πνευματικά», αλλά και «συναισθηματικά». Η στροφή αυτή έδωσε μεγάλη ώθηση στο brand και το βοήθησε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, μιλώντας απευθείας στην καρδιά του κοινού του. Σήμερα, η Amita Motion έχει καταφέρει να γίνει το συνώνυμο της Θετικής Ενέργειας, αυτής της «στάσης ζωής» που υιοθετήσαμε και εντάξαμε στη ζωή μας και στο ευρύ φάσμα της δραστηριοποίησης και επικοινωνίας μας. Αυτό υποστηρίζουμε και προσφέρουμε στους νέους: θετική ενέργεια και αισιοδοξία - και στις μέρες μας πιστεύουμε πως είμαστε πιο επίκαιροι από ποτέ.

Τι προγραμματίζετε για φέτος στο πλαίσιο του Προγράμματος Θετικής Ενέργειας;

Συνεχίζοντας να χτίζουμε πάνω στην επιτυχημένη στρατηγική μας, με ομπρέλα τη Θετική Ενέργεια και όχημα επικοινωνίας τη μουσική, σχεδιάζουμε ένα πολύπλευρο πλάνο, με στόχο να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες και να δώσουμε στους νέους την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να ανακαλύψουν και να καλλιεργήσουν τα ταλέντα τους, να εκφραστούν, να ονειρευτούν και να διατηρήσουν την αισιοδοξία τους! Οι νέοι ήταν πάντα το βασικό κοινό της Amita Motion και γνωρίζουμε πως ψάχνουν για brands που θα τους ενθουσιάσουν, θα τους φτιάξουν τη διάθεση, θα τους δώσουν δύναμη και θα τους παροτρύνουν να ζήσουν τη ζωή τους. Ως ο επίσημος «Χορηγός Θετικής Ενέργειας» θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε έμπνευση, δύναμη, ενέργεια, αισιοδοξία και όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι νέοι για να εκφραστούν και να πραγματοποιούν τα όνειρά τους, σε μια εποχή που το έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ!

*** Αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση που κυκλοφόρησε με το περιοδικό adbusiness στις 9/5/2016