To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Another Circus - Waiz: Μία συνεργασία για βραβείο

Another Circus - Waiz: Μία συνεργασία για βραβείο

Με αφορμή την πρόσφατη βράβευση της Another Circus στα βραβεία Ermis 2021 για το waiz, μιλήσαμε με τον Γιάννη Λιβέρη, έναν εκ των creative directors της εταιρείας, που με την ομάδα του δημιούργησε το ΟΗΗ που βραβεύτηκε. Ο Γιάννης Λιβέρης βρίσκεται στην εταιρεία από το 2015 με στόχο την καλή, δημιουργική δουλειά.

Γιάννη αρχικά συγχαρητήρια σε εσένα και την Another Circus για το βραβείο! Γνωρίζω ότι είσαι πολλά χρόνια στο χώρο της διαφήμισης και σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχεις σε μια δουλειά που βραβεύεται. Πώς νιώθεις; Συνηθίζεται τελικά η επιτυχία;

(γέλια) Δεν συνηθίζεται! Σίγουρα νιώθω υπερηφάνεια για την ομάδα μου και την εταιρεία! Στηρίζουμε τα Ermis κάθε χρόνο με τις συμμετοχές μας, γιατί πιστεύουμε πολύ και στην επιβράβευση και στον ίδιο τον θεσμό. Η δίκαιη επιβράβευση κρατάει ζεστή τη δημιουργική πυξίδα, ώστε να μπορούμε όλοι κάθε χρόνο να επιστρέφουμε με φρέσκιες δουλειές. Και ο θεσμός από μόνος του, προστατεύει και ορίζει την δημιουργικότητα.


Πριν μας πεις περισσότερα για το βραβείο και τη συγκεκριμένη κατηγορία, πες μας λίγα πράγματα για το waiz.

To waiz είναι μια εφαρμογή μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί να διαχειρίζεται τα οικονομικά του και όλους τους λογαριασμούς του και να οργανώνει τα έσοδα και τα έξοδα της καθημερινής ζωής του, με απλό τρόπο. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Αυτός είναι ο λόγος που το outdoor που δημιουργήσατε ήταν τόσο δημιουργικό και τόσο βγαλμένο από την πραγματική ζωή;

Στην υπαίθρια διαφήμιση το τοπίο είναι σχετικά δύσκολο από πλευράς τοποθεσίας - οι πόλεις δεν είναι πάντα ο ιδανικός "καμβάς" για να δημιουργήσεις. Παράλληλα όμως, για τον διαφημιστή η υπαίθρια διαφήμιση διατηρεί διαχρονικά την αξία της, επειδή είναι μέρος του αστικού τοπίου, τοποθετείται στην καθημερινότητα του καταναλωτή... Είναι διαδραστική. Αυτός ήταν κι ο λόγος που πήραμε ένα παραδοσιακό μέσο διαφήμισης και φτιάξαμε διαδραστικές στάσεις λεωφορείων, ώστε να αυξήσουμε το awareness και την κατανόηση του προϊόντος.



Φαίνεται να γνωρίζετε καλά τον πελάτη. Είχατε δουλέψει κι άλλα projects μαζί;

To case waiz το πιάσαμε από το σημείο μηδέν που -να σημειώσω- είναι το αγαπημένο μας σημείο, η αφετηρία, η αρχή. Ήμασταν εκεί από τη γέννηση του, στη συνέχεια κάναμε την ονοματοδοσία, το ντύσαμε με χρώματα και fonts και αρχίσαμε, σε άψογη συνεργασία με τον πελάτη, να χτίζουμε το dna και την προσωπικότητα του brand: πώς μιλάει, τι λέει και σε ποιον. Ομοίως και με το ίδιο το προϊόν (webpage, app, walkthrough videos, κλπ.), αλλά και την υπόλοιπη επικοινωνία πέραν του ΟΟΗ και κυρίως τα Social Media. Αντιμετωπίσαμε το brand σαν μια αληθινή προσωπικότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που νιώθουμε ότι αυτή η επιβράβευση "ακουμπάει" το σύνολο της δουλειάς για το waiz.



Αυτός είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζετε στην εταιρεία κάθε case;

Είμαστε fan της δημιουργικής στρατηγικής. Μας αρέσει να ξεκινάμε πάντα από το στρατηγικό κομμάτι, να βρίσκουμε ιδέες, να καταλαβαίνουμε τον πελάτη και το προϊόν, όχι μόνο ως διαφημιστές αλλά και ως καταναλωτές. Ομαδικά βρίσκουμε τα κατάλληλα insights, έπειτα διαμορφώνουμε τα directions και μετά... Αρχίζει το παιχνίδι της δημιουργικότητας.

Τι υπηρεσίες προσφέρει η Another Circus σε ένα υπάρχον brand ή ένα brand που δημιουργείται τώρα;

Στην AC προσφέρουμε υπηρεσίες transfor-mation ή from scratch, οι οποίες βασίζονται σε 3 πυλώνες: Branding - Product Design - Communication. Αναλαμβάνουμε όλο το κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας, την ονοματολογία, τα εμπορικά σήματα, το "ντύσιμο" του brand. Στη συνέχεια περνάμε στον σχεδιασμό του product, είτε πρόκειται για web page/platform ή για app και τελειώνουμε με την επικοινωνία που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στο οποίο δραστηριοποιούμαστε: το tone of voice, τα slogans, τα εικαστικά, τα digital videos, τα τηλεοπτικά spots. Φυσικά αναλαμβάνουμε και ξεχωριστά κομμάτια αυτών των πυλώνων, ανάλογα με το ζητούμενο του πελάτη. Αλλά πάντα με την στρατηγική οδηγό μας.


Λειτούργησε αυτό το μοντέλο μέσα στην πανδημία; Ή σας έβγαλε από τα νερά σας;

Στην αρχή ήταν ένα σοκ, όπως για όλους. Η μετάβαση όμως ήταν ομαλή, λόγω της εξοικείωσης που είχαμε ήδη με πολλά online εργαλεία. Καταφέραμε να διατηρήσουμε τα brainstormings, ώστε να μην χαθεί το βασικό συστατικό της δημιουργικότητας μας. Και στη συνέχεια ρίξαμε το βάρος μας στις μεταξύ μας σχέσεις. Όπως και στο γραφείο, μιλούσαμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα, φτιάχναμε ο ένας το κέφι του άλλου. Προσαρμοστήκαμε για να διατηρήσουμε μέσα από καινούργια κανάλια παραδοσιακές συνήθειες. Χαίρομαι που σιγά σιγά επιστρέφουμε στο γραφείο, αλλά χαίρομαι περισσότερο που ξέρω ότι καταφέραμε να διατηρήσουμε τη χημεία μας σαν ομάδα υπό τέτοιες συνθήκες.

Όχι μόνο το καταφέρατε αλλά κερδίσατε και Ermis μέσα σε αυτές τις συνθήκες! Με την ευκαιρία, θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιον;

Την επιτροπή, την ομάδα μου, τον "συμπαίκτη" μου και Creative Director Νάσο Απολλωνάτο, που είχε μεγάλη συμμετοχή στα στάδια χτισίματος του brand waiz. Φυσικά την ομάδα του waiz για την άψογη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, ενώ το brand βρισκόταν σε ένα στάδιο τόσο πρώιμο. Τολμήσαμε και τολμήσανε και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε όλους. Τέλος, τον Βαγγέλη και τον Τίμο (σσ. Βαγγέλης Καραπέτσας, Τίμος Τοκουζμπαλίδης, co- founders της Another Circus) που μας δίνουν χώρο να ξεδιπλώνουμε τη δουλειά μας. Προσωπικά τους ευχαριστώ που με κάνουν να νιώθω ότι μπορώ να φέρνω σε κάθε project τον εαυτό μου και την ομάδα χωρίς εκπτώσεις.