To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Βronze Lion για την Ogilvy Greece

Cannes Lions: Βronze Lion για την Ogilvy Greece
Bronze Lion απέσπασε στα φετινά Cannes Lions η Ogilvy Greece. Με την διάκριση τιμήθηκε η εκστρατεία για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “Μην ανέχεσαι το bullying. Μίλα. Μπορείς” που δημιούργησε η ελληνική εταιρεία για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Η εκστρατεία βραβεύθηκε στην κατηγορία Health and Wellness Lions και συγκεκριμένα στην υπο-κατηγορία Brand-Led Education & Awareness.

Πρόκειται για την 9η διάκριση που κατακτά η Ogilvy Greece στα Cannes Lions, η οποία επίσης έχει τιμηθεί και με 2 Clio Awards, 1 One Show Pencil, 1 D&AD Pencil, 7 London International Awards, 2 Webby Awards, κ.α. Επίσης έχει κατακτήσει 1.336 Βραβεία Ermis και 63 Βραβεία Effie στην Ελλάδα.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer στην Ogilvy Greeceδήλωσε:

“Είμαστε υπερήφανοι που μια δουλειά που κάναμε με αγάπη, για τα δικά μας παιδιά, κατάφερε, πέραν από το ελληνικό κοινό, να συγκινήσει και τη διεθνή επιτροπή του Φεστιβάλ και να μας χαρίσει ακόμα ένα λιοντάρι, το 9° στην ιστορία μας. Συγχαρητήρια στην ομάδα μας, στους συνεργάτες μας, στην Foss Productions, στον σκηνοθέτη μας Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και σε όλους τους συντελεστές, και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ίδρυμα Ωνάση για την υποστήριξή του, και φυσικά στον Υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερακκάκη, τον Υπουργό Επικρατείας κ. Άκη Σκέρτσο, την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κα. Σοφία Ζαχαράκη και όλα τα στελέχη της κυβέρνησης, για τη συνεργασία που έφερε τέτοια αποτελέσματα.”




Το video κατά του σχολικού bullying που υπογράφει η Ogilvy περιγράφει με σκληρές εικόνες τη βία που επικρατεί στα ελληνικά σχολεία, που ειδικά τους τελευταίους μήνες, σημειώνει ανησυχητική αύξηση σε ένταση και αριθμό περιστατικών. Μέσα από την ιστορία, παρακολουθούμε πώς τα παιδιά βιώνουν το bullying στο σχολείο, είτε ως παρατηρητές, είτε ως θύματα, καταφεύγοντας κάποιες φορές ακόμα και στο να γίνουν τα ίδια θύτες, σε μια λανθάνουσα προσπάθεια αντιμετώπισης, αναπαράγοντας έτσι, έναν φαύλο κύκλο βίας. Με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό, το βίντεο αναπαριστά σκηνές που βασίζονται σε αληθινά περιστατικά bullying, καταλήγοντας στο να ενθαρρύνει τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα αναφοράς περιστατικών που εισήγαγε το Υπουργείο Παιδείας, στο https://stop-bullying.gov.gr


Η καμπάνια παρουσιάστηκε την Τρίτη 9 Απριλίου, σε γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης, από τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στο πλαίσιο εκδήλωσης της Ελληνικής κυβέρνησης για την εκστρατεία καταπολέμησης του φαινομένου.

Από την πρώτη μέρα προβολής, χιλιάδες είναι τα shares και τα σχόλια από χρήστες των Social Media, τόσο στο Instagram, όσο και στο TikTok και το YouTube, ανάμεσά τους και πολλοί επώνυμοι που σχολίασαν και μοιράστηκαν αυθόρμητα τα video στους δικούς τους λογαριασμούς. Παράλληλα το θέμα έγινε trending topic και στο Χ στην Ελλάδα.

Το βίντεο προβλήθηκε από τα δελτία ειδήσεων όλων των καναλιών, αποτελώντας πρώτη είδηση μαζί με τα μέτρα της κυβέρνησης για το σχολικό bullying, με πολλούς παρουσιαστές να δηλώνουν σοκαρισμένοι και να το χαρακτηρίζουν συγκλονιστικό.

Το βίντεο διάρκειας 3:30 λεπτών, από ένα original σενάριο της Ogilvy με τίτλο «Μάρτυρες», σκηνοθέτησε ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, σε παραγωγή της Foss Productions.

Η καμπάνια πλασιώνεται από τηλεοπτικά σποτ μικρότερης διάρκειας, υπαίθριες καταχωρίσεις σε στάσεις λεωφορείων αλλά και στα ίδια τα σχολεία, ενώ «τρέχουν» στοχευμένες ενέργειες στο TikTok προκειμένου να ενεργοποιήσουν τη μαθητική κοινότητα.