To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διάκριση για τη ForestView στα IAB Mixx Awards

Διάκριση για τη ForestView στα IAB Mixx Awards

Το βραβείο της Επιτροπής Μελών στην κατηγορία Experimental and Innovative Campaign απέσπασε η ForestView στα φετινά Mixx Awards του IAB Hellas, για την καμπάνια «Στις Κυκλάδες με τον Σήφη» που σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Minoan Lines.

Τόσο η Creative ιδέα του καλοσυνάτου Σήφη, που ταξιδεύει για πρώτη φορά στις Κυκλάδες και αναζητά βοήθεια και συμβουλές από τους χρήστες, όσο και η στρατηγική Media βασίστηκαν σε data driven insights από πολλαπλές πηγές, όπως Google, Facebook και internal TripAdvisor data σε σχέση με τις χώρες προέλευσης, την δημοτικότητα των επιμέρους προορισμών και το «look to book» window ξένων κι Ελλήνων ταξιδιωτών προς την Κρήτη και τις Κυκλάδες. Αντίστοιχα, η επικοινωνία περιλάμβανε πολλαπλά επίπεδα μηχανισμών δημιουργίας και διαμοιρασμού user generated content, με σημαντικότερη καινοτομία τη δημιουργία εξατομικευμένων video μαντινάδων, που γράφτηκαν, γυρίστηκαν και στάλθηκαν ως απάντηση στον κάθε χρήστη που συμμετείχε στην ενέργεια ξεχωριστά.

Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView, δήλωσε: «Το innovation δεν είναι αυτοσκοπός. Μία καινοτόμα ή δημιουργική ιδέα, που υπηρετεί το ζητούμενο της εκάστοτε καμπάνιας, είναι πρωτίστως ζήτημα αποτελεσματικότητας. Εστιάσαμε στην εμπειρία που θέλαμε να δημιουργήσουμε για τον χρήστη, στον τρόπο που θέλαμε να συμμετέχει στην ιστορία του brand, όχι στα εργαλεία που είχαμε άμεσα διαθέσιμα ή τις δυνατότητές του. Τα εργαλεία από μόνα τους δεν μπορούν να δημιουργήσουν στρατηγική. Η ιδέα να δημιουργήσουμε εξατομικευμένες μαντινάδες για κάθε χρήστη που θα συμμετέχει στην ενέργεια μας έβαλε αρκετούς πονοκεφάλους σε τεχνικό επίπεδο, αλλά υπηρετούσε την στρατηγική μας απόλυτα, όντας αναπόσπαστο κομμάτι της. Ευχαριστούμε πολύ την Minoan Lines που μας εμπιστεύτηκε σε μία ιδέα που ήταν έξω από τα τετριμμένα και θεωρούμε ότι, εκτός από τις πολλαπλές διακρίσεις της, η απόδοση της καμπάνιας μας δικαιώνει, ειδικά σε επίπεδο earned media, extended reach και οργανικής συμμετοχής του κοινού που δημιούργησε η ενέργεια».