To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διάκριση για τη Nestlé στα CAEA

Διάκριση για τη Nestlé στα CAEA
Διάκριση για τη Nestlé στα CAEA

Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης» παρέλαβε η Nestlé Ελλάς κατά την τελετή βράβευσης  των “Corporate Affairs Excellence Awards”, που διοργάνωσε για πρώτη φορά ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Το βραβείο αφορούσε σε πρόγραμμα διαχείρισης κρίσης που υλοποίησε η Nestlé με πάροχο την Hill + Knowlton Strategies.

Τον Ιούλιο του 2012, μια προληπτική ανάκληση προϊόντος στη Γαλλία προκάλεσε μέσα σε λίγες ώρες μεγάλη αναπαραγωγή μηνυμάτων και στα ελληνικά social media. Διαθέτοντας τo στρατηγικό εργαλείο Radar, που ακούει και αποτυπώνει τις συζητήσεις στο digital περιβάλλον,  η Nestlé Ελλάς ενημέρωσε άμεσα τους καταναλωτές μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας της, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, ούτε κάποιο παρόμοιο, δεν κυκλοφορούσε στην ελληνική αγορά. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διάχυση του μηνύματος  στα social media, μέσω digital influencers (με τους οποίους η εταιρεία έχει αναπτύξει δίκτυο και σχέσεις).

Η κα Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager της Nestlé Ελλάς, σχολίασε σχετικά μετά την παραλαβή του βραβείου: «Η σημερινή βράβευση αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη ότι η Nestlé Ελλάς όχι μόνο ακούει τον έλληνα καταναλωτή, αλλά έχει προσαρμοστεί πλήρως και στο νέο περιβάλλον όπου η επικοινωνία λαμβάνει χώρα σε πολλαπλά επίπεδα. Τα social media έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη διαχείριση μιας κρίσης, σε ό,τι αφορά στο χρόνο αλλά και στα γεωγραφικά όρια, και μια εταιρεία οφείλει να είναι προετοιμασμένη: να διαθέτει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και το σωστό δίκτυο. Προτεραιότητά μας να είμαστε καθημερινά δίπλα στον καταναλωτή, να τον ακούμε και να του παρέχουμε έγκαιρα υπεύθυνες απαντήσεις στις ανησυχίες του».