To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνής διάκριση για την Η+Κ Strategies

Διεθνής διάκριση για την Η+Κ Strategies
Διεθνής διάκριση για την Η+Κ Strategies

Το συγκεκριμένο βραβείο απονεμήθηκε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, για την επιτυχημένη επικοινωνιακή αξιοποίηση της καμπάνιας, που κατόρθωσε να διαδώσει αποτελεσματικά την ιστορία της Heineken σε όλα τα κοινά-στόχους, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στα ΜΜΕ.

Η Hill + Knowlton Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ανέλαβε την επιμέλεια και επικοινωνία της διεθνούς διαδικτυακής ενέργειας Heineken Καντάδα (Serenade), εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή του κορυφαίου Έλληνα star Σάκη Ρουβά, ο οποίος δημιούργησε μία πρωτότυπη καντάδα για όλους τους fans, η οποία προβλήθηκε από το κανάλι της Heineken στο Youtube. Η καμπάνια υποστηρίχτηκε με ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών Digital Communications, Influencers MKTG & Media Relations.

Με αφορμή τη μεγάλη αυτή διάκριση, η κα Ελένη Κωνσταντινίδη, Vice President & Partner, Head of Digital Communications της Hill + Knowlton Strategies, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που η καμπάνια απέσπασε συνολικά 310.000 views, 600.000.000 impressions  και 6.500 καντάδες κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τέταρτη θέση σε συμμετοχές παγκοσμίως».