To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δυο ελληνικές διακρίσεις στα Epica Awards

Δυο ελληνικές διακρίσεις στα Epica Awards
Δυο σημαντικές διακρίσεις για ελληνικές εταιρείες επικοινωνίας επιφυλάσσει η φετινή διοργάνωση των Epica Awards.

Συγκεκριμένα, Gold βραβείο απέσπασε η Everything Grows InThe Jungle με την καμπάνια «What’s more unique than your home-brewed coffee?» της Coffee Island, στην κατηγορία Non-Alcoholic Drinks.

Επίσης Silver βραβείο κατέκτησε η The Newtons Laboratory για την καμπάνια «Burglary»  για τo Wind One της Wind Hellas, στην κατηγορία Communication & Public Services.

Υπενθυμίζεται πως στην shortlist των Epica Awards φέτος είχαν συμπεριληφθεί από την χώρα μας και οι McCann Athens με το «Ducks» για τη Hyundai (τεχνολογία Smart Sense) στην κατηγορία Automotive και Superfy με την καμπάνια 3 καταχωρίσεων «Kids» για την Ψυχογηριατρική Εταιρεία «Ο Νέστωρ» στην κατηγορία Public Interest – Health & Safety.

Η λαμπερή τελετή των Epica θα πραγματοποιηθεί στις 17 Δεκεμβρίου στο Παρίσι. Γιαπρώτη φορά θα μεταδοθεί μέσω streaming στις 18:30 CET. Οι θεατές θα παρακολουθήσουν online τις καλύτερες δημιουργικές ιδέες όπως τις επέλεξαν δημοσιογράφοι για τον χώρο της διαφήμισης και του design από όλο τον κόσμο. Το event θα μεταδοθεί από τη σελίδα των Epica Awards στο YouTube, στο Facebook και στο Linkedin. To virtual show θα περιλαμβάνει τις ανακοινώσεις των Gold και Grand Prix νικητών. Οι Silver και Bronze νικητές θα ανακοινωθούν επίσημα από τo site των Epica Awards την επόμενη ημέρα, 18 Δεκεμβρίου.

Σημειώνεται πως το adbusiness και το advertising.gr συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή των Epica Awards μέσω του αρχισυντάκτη της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά