To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δύο βραβεία για τον Alpha στα Ermis Awards

Δύο βραβεία για τον Alpha  στα Ermis Awards

Το site www.alphatv.gr απέσπασε 2 βραβεία στη χθεσινή απονομή των βραβείων ERMIS:

Silver στη γενική κατηγορία Websites – βραβείο για Content Website &

Bronze στη γενική κατηγορία Crafts and Technological Artistry  - βραβείο για UI & Uasability.

To νέο site επανασχεδιάστηκε από ομάδα του Alpha σε συνεργασία και υλοποίηση της εταιρίας Isobar Greece και βγήκε Live τον Σεπτέμβριο του 2018.

Τα Ermis Awards, ο μοναδικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.

Λίγα λόγια για το έργο:

Η Ιδέα

Δημιουργία ενός online content provider με κύριο στόχο τη συνεχή και ενστικτώδη κατανάλωση περιεχομένου, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική εμπειρία στον τελικό χρήστη.

Στρατηγική, Κοινό Στόχος, Μηχανισμός

Κεντρικός μας στόχος ήταν να μπορέσουμε μέσα από το νέο website του Alpha να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη εικαστικά και λειτουργικά εμπειρία στους χρήστες μας. Βασιζόμενοι στην ταχύτητα πλοήγησης, το αναβαθμισμένο φωτογραφικό υλικό, τη συνεχή ανανέωση περιεχομένου, την τεχνολογική αρτιότητα αλλά και την αρχιτεκτονική πληροφορίας, οι χρήστες μπορούν με λιγότερα από 3 clicks να καταναλώσουν το ζητούμενο περιεχόμενο, ελαχιστοποιώντας έτσι το κοινό που αναζητεί περιεχόμενο του Alpha σε άλλους content providers. Το κοινό του Alpha καταλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από 16 – 60, με τον κύριο όγκο του να συσσωρεύεται σε ηλικίες 18-55. Κατά συνέπεια, το site, έπρεπε να μπορεί να ανταποκριθεί σε επίπεδο UI/UX σε όλες τις ηλικίες.

Υλοποίηση

Branded Website. Όλα τα elements του website έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε υποσυνείδητα να συνδέονται με το brand του τηλεοπτικού αέρα του σταθμού.

User Centric Design. Ενστικτώδης και γρήγορη πλοήγηση, διαμορφωμένη έτσι ώστε όλη η αλληλεπίδραση με το website να επέρχεται μηχανικά, σχεδόν αυτόματα.

Νέα αρχιτεκτονική πληροφορίας, βασισμένη σε αναλύσεις συμπεριφοράς χρηστών αλλά και σε όρους αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης, ώστε όλη η πληροφορία να μπορεί να βρεθεί γρήγορα και εύκολα, με όσο το δυνατόν λιγότερα click.

Next generation infrastructure:  Όλο το website φιλοξενείται σε cloud servers, χρησιμοποιώντας σύνθετα συστήματα caching για τη διασφάλιση της ασφάλειας και σταθερότητας.

Video player & livestream: “New Era in video consumption” – one click away από τη γρηγορότερη αναπαραγωγή video online, one click away από την επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα, χωρίς refresh σελίδας.

Infinity scrolling playlists. Μεταμόρφωση του browser σε τηλεόραση μέσα από το livestream.

Αποτελέσματα ενέργειας - Reach, Engagement, Sales

Από την ημέρα του launch του νέου website σημειώνεται μεγάλη αύξηση στα KPIs που είχαν τεθεί από τις αντίστοιχες εσωτερικές ομάδες του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα παρατηρείται αύξηση των μοναδικών χρηστών κατά 30% (ΜΟ), αύξηση των session κατά 48%, μείωση του bounce rate κατά 19% (το οποίο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα metrics συνεπάγεται ότι ο χρήστης μεταβαίνει απευθείας στο ζητούμενο περιεχόμενο). Το μεγαλύτερο κατόρθωμα, ωστόσο, είναι η αύξηση των pageviews/user κατά 45%, κάτι το οποίο σημαίνει αύξηση του video consumption μέσα από την ανανεωμένη μορφή player που σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε.