To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie Hellas 2016: ΜcCann, Αction Aid & Μοndelez στην κορυφή

Effie Hellas 2016: ΜcCann, Αction Aid & Μοndelez στην κορυφή

Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, απονεμήθηκαν στο ξενοδοχείο Hilton Athens, τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων δύο ετών. Σε μια πολύ καλά οργανωμένη Τελετή  Απονομής (που θα παρουσιαστεί ακόμη πιο αναλυτικά σε ειδική έκτακτη έκδοση του Business Today) με παρουσιαστές την Τζόση Βιτζηλαίου, PR Manager της Άμβυξ και τον Θανάση Παπαθανασίου της Frank & Fame μεγάλοι νικητές της βραδιάς αναδείχθηκαν οι εταιρίες McCANN Worldgroup και ActionAid Hellas όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Στάση». H McCANN Worldgroup κέρδισε επίσης και την ειδική διάκριση Agency of the Year ενώ η «Mondelez International» ανακηρύχτηκε Client of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τέλος, τη νέα ειδική διάκριση Brand of the Year κέρδισε η ActionAid.

Θα πρέπει, επίσης, να σημειωθεί πως τέσσερα συνολικά βραβεία κέρδισε η OgilvyOne Athens για την αποτελεσματικότητα των ενεργειών που σχεδίασε για την Mondelez International και την Aegean Airlines.


 H έρευνα

Στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής παρουσιάστηκε και η Έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε φέτος και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Την παρουσίαση ανέλαβε η Χριστίνα Καράμπελα Managing Partner της Εταιρίας Έρευνας Αγοράς qed, η οποία αναφέρθηκε στη σχέση των διαφόρων ηλικιακών ομάδων σήμερα με τις μάρκες, εστιάζοντας στους νεαρότερους (18-24).  Παρουσίασε τις απαιτήσεις που υπάρχουν από τα brands με βάση την ηλικιακή ομάδα ενώ έκανε λόγο και για την «νέα κατανάλωση», ορίζοντας την σαν τον συνδυασμό του διευρυμένου χρόνο πριν την αγορά (online έρευνα αγοράς, reviews, διαφημίσεις, blogs κλπ) αλλά και της «ανταπόδοσης» που περιμένουν πλέον οι καταναλωτές από τις μάρκες.

Oι keynote speakers

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσαν οι ομιλίες των δυο key note speakers της βραδιάς. Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Χρυσός Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής, σημαιοφόρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής ομάδας στο Ρίο 2016 και η Δρ. Καλλιόπη Δασύρα, πολυβραβευμένη Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια Αστροφυσικής – Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών συγκίνησαν και ενέπνευσαν με τις ιστορίες της ζωής του και έδειξαν πως η σκληρή δουλειά, η θέληση και ικανότητα φέρνουν αποτελέσματα.

Ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης πάσχει εκ γενετής από νωτιαία μυϊκή ατροφία, πάθηση η οποία δεν αφήνει τους μύες να αναπτυχθούν, με συνέπεια τα άνω και κάτω άκρα του σώματος να έχουν πολύ περιορισμένη κίνηση. Έχοντας αποφοιτήσει από το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ξεκίνησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο ίδιο αντικείμενο, όταν το 2002 αποφάσισε να ασχοληθεί με το άθλημα Μπότσια. Μέχρι σήμερα τιμά τα ελληνικά χρώματα έχοντας κατακτήσει τέσσερα Ολυμπιακά μετάλλια, όντας χρυσός Παραολυμπιονίκης και πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.

Η Δρ. Καλλιόπη Δασύρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της για το πτυχίο Φυσικής το 2002 και το μεταπτυχιακό δίπλωμα Αστροφυσικής το 2003 στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Πραγματοποίησε τη διδακτορική της διατριβή στο Max Planck Institute και Ludwig Maximilians University της Γερμανίας, με θέμα τις αλλαγές που επιφέρουν οι συγκρούσεις γαλαξιών στη δομή και την εξέλιξη τους και συνέχισε με μεταδιδακτορική ερευνητική εργασία στο California Institute of Technology και στο Commissariat a L’Energie Atomique στο Παρίσι. Έχει επιτύχει σημαντικές βραβεύσεις σε διεθνές επίπεδο για το ερευνητικό της έργο, ενώ είναι από τους λίγους ερευνητές διεθνώς που έχουν κερδίσει δυο φορές το Marie Curie Intra-European Fellowship. Επέστρεψε στην Ελλάδα και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, για να μπορέσει να δουλέψει μαζί με τη νέα γενιά ελλήνων Αστροφυσικών.

Οι χαιρετισμοί

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν:

O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2016, Νίκος Σύμπουρας
, «Τα Effie είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες των βραβείων στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Όχι απλά γιατί είναι ή πλέον αναγνωρισμένη διεθνώς διοργάνωση βραβείων. Αλλά γιατί δημιουργούν πρότυπα. Άνθρωποι και δουλειές που – όπως οι μεγάλοι αθλητές – φέρνουν κορυφαία αποτελέσματα και κυρίως μας μαθαίνουν, μας εμπνέουν, μας αλλάζουν, μας κάνουν καλύτερους και πάνε την αγορά μπροστά. Κι όλα αυτά σ’ ένα περιβάλλον με αβεβαιότητα και δυσκολίες μεγαλύτερες από ποτέ!

Αυτό είναι τα Effie Hellas 2016.»

 

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα.  Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

 

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), Γρηγόρης Αντωνιάδης
, «Τα βραβεία Effie αναγνωρίζονται από τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο ως κορυφαίος θεσμός βραβείων στο χώρο του marketing & της επικοινωνίας. Γιατί επιβραβεύουν εκείνους από το marketing και τα agencies που συνεργάστηκαν για να γεννηθεί και να εγκριθεί μια ιδέα που αποδεδειγμένα δούλεψε στον καταναλωτή.

Τα Effie επιβραβεύουν τις «σχέσεις» διαφημιζόμενου-διαφημιστή και μάρκας-καταναλωτή. Η «σχέση» μεταξύ τους και αναμεταξύ τους είναι αλληλένδετη με τα αποτελέσματα. Οι πρώτοι σχεδιάζουν καμπάνιες για τους δεύτερους. Αν η «σχέση» τους είναι δυνατή, σχεδιάσουν καμπάνιες που με τη σειρά τους δυναμώνουν τη «σχέση» των brands με τον καταναλωτή. Χωρίς «σχέση», στην Ελλάδα της κρίσης και των μειωμένων budgets, στην Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της, υπερβάσεις δε γίνονται. Και χωρίς υπερβάσεις, τα brands θα είχαν απαξιωθεί. Κάτι που όπως είδαμε σήμερα, παρακολουθώντας τις καμπάνιες που ξεχώρισαν, δεν ισχύει.

Τα φετινά Effie σημείωσαν ρεκόρ συμμετοχών, ανανεώθηκαν με εύστοχες νέες ειδικές κατηγορίες, τίμησαν το brand of the year και πραγματοποίησαν μία σημαντική έρευνα με θέμα τον καταναλωτή. Και μας ενέπνευσαν να συνεχίσουμε την προσπάθεια να προσφέρουμε στους καταναλωτές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, για να εξακολουθούν να θέλουν να έχουν «σχέση» με τα brands μας.

Συγχαρητήρια σε όλους!»


 

Την εκδήλωση υποστηρίζουν χορηγικά οι:

Alpha Bank, Coca Cola, Google, Atnet / Χορηγοί

24Media, Vodafone, Wind, Cosmote, Alpha, ANT1, Star, Χαϊδεμένος, Alba Graduate Business School / Υποστηρικτές

Adbusiness, advertising.gr, Business Today / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

DailyFax, Marketing Week, Marketingweek.gr / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας 

TAGS: Effie Hellas