Επέλαση δημιουργικότητας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στα Ermis Awards 2020
Με πρώτες ύλες την δημιουργική επικοινωνία και τις πρωτότυπες ιδέες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία γεύτηκε την χαρά της επιτυχίας, καθώς απέσπασε 20 βραβεία Ermis σε πληθώρα κατηγοριών. Tον πρωταγωνιστικό ρόλο φέτος είχε η μπύρα ΜΑΜΟΣ που απέσπασε 11 βραβεία ενώ ακολούθησε η Amstel με 3 βραβεία και τέλος οι μπύρες ΑΛΦΑ, Fischer και Amstel Kargo IPA που συγκέντρωσαν από 2 βραβεία.
Η ΜΑΜΟΣ, με την διαφημιστική της καμπάνια με τίτλο «Μπύρα Μάμος - Εζυμώθηκε με Πάθος» της Soho Square Athens απέσπασε τα περισσότερα βραβεία σε διάφορες κατηγορίες. Συγκεκριμένα, βραβεύθηκε στις ενότητες Ad (Ermis Silver, Ermis Bronze), Digital (Ermis Silver, Ermis Bronze), Production (Ermis Gold) και στην ενότητα Media (Ermis Silver).
Η ΑΜΣΤΕΛ, με την ιδιαίτερα δημοφιλή καμπάνια «Στην καρδιά» της Frank & Fame που με χιούμορ και αμεσότητα κέρδισε τις καρδιές του κοινού, βραβεύτηκε με 2 Ermis Gold στην ενότητα Ad και με Ermis Silver στην ενότητα Digital.
H πάντα ξεχωριστή Fischer τόνισε πως πάνω από όλα σημασία έχουν οι δικές μας επιλογές με την καμπάνια «It's about Your Taste» της Soho Square Athens και απέσπασε βραβεία στις ενότητες Ad (Ermis Bronze) και Production (Ermis Silver).
Η καμπάνια «To καλοκαίρι μας, η ΑΛΦΑ μπύρα μας» της μπύρας ΑΛΦΑ από την Soho Square Athens, που αγαπήθηκε και συγκίνησε βραβεύτηκε στην ενότητα Media (Ermis Silver, Ermis Bronze).
Τέλος, η Amstel Kargo IPA κατόρθωσε με την αισθητική και το μεράκι των Caparo Design Crew να αποσπάσει δύο βραβεία Ermis Gold στην ενότητα Branding & Design.
Η επικοινωνιακή στρατηγική προσέγγιση, οι αυθεντικές ιστορίες, οι αξιόλογες συνεργασίες, η εναλλασσόμενη ματιά και το μεράκι είναι μερικά μόνο από τα υλικά που δημιούργησαν και φέτος την συνταγή της επιτυχίας για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, όπου συνεχίζει με την επικοινωνία της να κερδίζει τις καρδιές του κοινού χτίζοντας μία σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που αναγνωρίζεται και από την αγορά της διαφήμισης.