Ermis Awards 2019: Οι δηλώσεις των νικητών
Εκπρόσωποι εταιρειών που κατόρθωσαν να διακριθούν στα Ermis Awards 2018 μίλησαν στο adbusiness για τη βράβευσή τους αλλά και για τη φετινή διοργάνωση και τις αλλαγές που υλοποιήθηκαν.
Λάζαρος Ευμορφίας - Executive Creative Officer, J. Walter Thompson Athens
Δυναμικό come back
H διάκριση σημαίνει πολλά! Η JWT κατάφερε ένα δυναμικό come-back στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης, κάτι που είχε κατακτήσει διαχρονικά. Αυτό ήταν αποτέλεσμα μιας στοχευμένης προσπάθειας της εταιρείας να προσφέρει υψηλού επιπέδου δημιουργικό προϊόν σε όλους τους πελάτες κι αυτό επιβραβεύτηκε και στα Ermis Awards από τους εκλεκτούς συναδέλφους όλων των επιτροπών και τους ευχαριστώ. Η πρωτοβουλία της ΕΔΕΕ για τις online επιτροπές απάντησε σε ένα ζητούμενο της αγοράς για μια πιο ανοιχτή και αντιπροσωπευτική εκπροσώπηση όλων των stake holders και ήταν σωστή ως σύλληψη. Η πράξη έδειξε ότι θέλει αρκετές βελτιώσεις και τροποποιήσεις. Κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να γίνουν τα κριτήρια της κρίσης πιο συγκεκριμένα και πιο ξεκάθαρα σε όλους και να αναπτυχθεί μια συναντίληψη στο τι καθιστά ένα έργο δημιουργικό, μιας και αυτό είναι το ζητούμενο σε Βραβεία Δημιουργικότητας.
Βαγγέλης Δαβιτίδης- Creative Director, 4 Wise Monkeys
Επιστέγασμα σκληρής και επίμονης προσπάθειας
Για τη 4 Wise Monkeys η διάκριση ως Agency of the Year ήταν το επιστέγασμα της σκληρής και επίμονης προσπάθειας που κάνει η ομάδα μας τα τελευταία χρόνια. Επίσης, και η πρωτιά μας στο BEC, μια πολύ σημαντική κατηγορία και για μένα η πιο σύγχρονη τάση πάνω στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία των brands, δείχνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Τα Ermis Awards, ως ο μεγαλύτερος θεσμός επιβράβευσης της δημιουργικής δουλειάς στην Ελλάδα, παίζουν κομβικό ρόλο στο να αισθανθεί η ομάδα ότι η προσπάθειά της αναγνωρίστηκε και ανταμείφθηκε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα monkeys, νυν και πρώην, για την εξαιρετική τους δουλειά και φέτος, αφού σχεδόν όλες οι καμπάνιες μας κατάφεραν να γίνουν shortlisted. Και, επίσης, τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται την επικοινωνία τους για τόσο ενδιαφέροντα brands. Όσο για τις φετινές αλλαγές, αυτό που γνωρίζω από πρώτο χέρι είναι ότι η ομάδα της ΕΔΕΕ έχει μεγάλη εμπειρία, τόσο από το θεσμό όσο και από τις διεθνείς πρακτικές αντίστοιχων διοργανώσεων στο εξωτερικό και διακατέχεται από μια αυθεντική αγωνία να προσπαθεί να βελτιώνει τις όποιες αδυναμίες του κάθε χρόνο. Όλοι, νομίζω, μπορούμε να αντιληφθούμε ότι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Το σίγουρο είναι ότι η πρόθεση είναι ευγενής. Σαν πρώτη αίσθηση νομίζω ότι το μικρότερο shortlist είναι σίγουρα μια καλή επιλογή, ενώ για άλλες πιο κομβικές αλλαγές, όπως η ψηφοφορία από απόσταση, νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε λίγο χρόνο, ώστε να τις αξιολογήσουμε.
Τηλέμαχος Μαυράκης - CEO Admine
Τεράστια επιτυχία
Τα 16 βραβεία, το Agency of the Year (PR) και η 2η θέση σε Digital & ΒΕC καθιστούν τον φετινό θεσμό μια τεράστια επιτυχία για την Admine, που έρχεται ως συνέχεια του 2017, που ήταν μια χρονιά-σταθμός για την εταιρεία. Το 2018, επικεντρωθήκαμε σε big-impact campaigns για την Παπαστράτος, την Converse, Huawei & Honda. Οι καμπάνιες αυτές «έγραψαν» όχι απλά στα Ermis Awards, αλλά και στα «νούμερα», οπότε είναι μια διπλή επιτυχία για την ομάδα της Admine και τους πελάτες μας. Τα τελευταία τρία χρόνια η Admine έχει επενδύσει σημαντικά στο creative excellence και στο strategic thinking, με πολύ σημαντικές προσθήκες στο δημιουργικό και στο top client management, γεγονός που καθρεφτίζεται στα Ermis Awards και στο big impact των καμπανιών μας. Οι αλλαγές που έγιναν στον φετινό θεσμό είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Η μείωση των βραβείων, η ανάδειξη των finalist, η Ακαδημία των Κριτών και η online επιτροπή βοηθούν προς την ισχυροποίηση του θεσμού σε όλα τα επίπεδα.
Νίκος Σύμπουρας - CEO, Tempo OMD Hellas
Πίστη στην ανάγκη για διαρκή βελτίωση
Φέτος η Tempo Omd ήταν για δεύτερη συνεχή χρόνια το Media Agency of the Year, με 7 βραβεία για 6 διαφορετικές καμπάνιες. Κι αν το να φτάσεις στην κορυφή προϋποθέτει μεγάλη προσπάθεια, το να παραμείνεις εκεί, απαιτεί και τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας «υψηλών επιδόσεων», αλλά και πίστη στην ανάγκη για διαρκή βελτίωση. Αυτό ήταν το στοίχημα της ομάδας μας φέτος. Και το πετύχαμε, μέσα από την ακόμα στενότερη συνεργασία με τους πελάτες μας, που μας εμπνέουν, μας στηρίζουν και μας κινητοποιούν συνεχώς. Η φετινή λοιπόν διάκριση ήταν πέρα από την αναγνώριση, ένα δικό μας εσωτερικά κερδισμένο «στοίχημα». Ένα μεγάλο ευχαριστώ, λοιπόν, προς όλους μας τους πελάτες, στην ομάδα της Tempo OMD αλλά και στους πολύτιμους συνεργάτες μας, τα Μέσα, στους οποίους ανήκει μέρος αυτής της διάκρισης. Αναφορικά με τη διοργάνωση, ήταν κατά τη γνώμη μου απόλυτα επιτυχημένη. Γρήγορη, λιτή, με θετική ενέργεια, χαρά και πολύ κόσμο! Οι αλλαγές στον κανονισμό έφεραν λιγότερες, αλλά καλύτερες βραβεύσεις, περισσότερο πλουραλισμό στις επιτροπές και, κυρίως, απέδειξαν ότι το να τολμούμε αλλαγές αποτελεί πολύ μικρότερο ρίσκο από την «ακινησία» και μας δείχνει τελικά τι μπορεί πραγματικά να «δουλέψει» και τι όχι. Θερμά συγχαρητήρια στον Λάζαρο Ευμορφία, πρόεδρο των φετινών Ermis, στην οργανωτική επιτροπή, όλες τις κριτικές επιτροπές αλλά και στην ομάδα της ΕΔΕΕ!
Θοδωρής Περδικάκης - Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Δημιουργικού, attp
Πολύτιμη αναγνώριση της προσπάθειας
Φέτος η attp σκόραρε 4η στο Ad, με 1 Grand, 2 Gold, 4 Silver, 6 Bronze και με το βραβείο καλύτερου filler. Μπράβο στη φανταστική ομάδα μας, που κυνηγάει καθημερινά την ξεχωριστή ιδέα! Οι διακρίσεις είναι η πολύτιμη αναγνώριση αυτής της προσπάθειας. Όσο για τα Ermis, είναι πρόκληση και έμπνευση. Παρόλο που η αγορά γκρινιάζει κάθε χρόνο, τα Ermis δεν παύουν να είναι το πιο δυνατό κίνητρο και η πιο λαμπρή επιβράβευση της δημιουργικότητας στην Ελλάδα. Τέλεια δεν είναι, γιατί κανείς μας δεν είναι και γιατί (ιδίως στην Ελλάδα) μπορεί να υπάρχει ασταμάτητα λόγος και αντίλογος για όλα. Έχοντας την τιμή να συμμετέχω ενεργά στη διοργάνωση και στις επιτροπές περισσότερα από 20 χρόνια, θεωρώ ότι γκρινιάζουμε για τα Ermis παραπάνω από όσο χρειάζεται. Αν δώσουν πολλά βραβεία, είναι αδιάφορα. Αν δώσουν λίγα, είναι αυστηρά. Αν δώσουν σε κάτι που δεν μας άρεσε, είναι άδικα. Αν δεν δώσουν σε κάτι που μας άρεσε (ιδίως στο δικό μας), είναι πολύ άδικα. Αν η τελετή διαρκέσει πολύ, βαριόμαστε. Αν διαρκέσει λίγο, δεν σέβεται τα έργα και τους δημιουργούς. Αν διακριθούμε εμείς, είναι δικαίωση. Αν διακριθεί άλλος, είναι δόλος. Τέλος πάντων, για εμένα προσωπικά, τα Ermis, με τα ελαττώματά τους, είναι η μεγαλύτερη γιορτή της επικοινωνίας. Διαλέγουν μέσα από τη σοδειά της χρονιάς, και τα αποτελέσματά τους είναι σε γενικές γραμμές σωστά και δίκαια. Τα περιμένω κάθε χρόνο με την ίδια λαχτάρα που τα περίμενα όταν άρχισα αυτήν τη δουλειά. Πάμε για τα επόμενα!
Έφη Ισαακίδου - Managing Director Momentum Athens
Τα brands έχουν ανάγκη από ιδέες
Η διάκριση αυτή έρχεται σε μια εποχή που το direct marketing είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Για να μπορέσουν τα brands να έρθουν κοντά στους καταναλωτές, έχουν ανάγκη από ιδέες, από ενέργειες που προκαλούν τόσο συναισθηματική όσο και βιωματική συμμετοχή. Ιδέες, δηλαδή, που μπορούν να φέρουν αλλαγές σε πολλά επίπεδα, ακόμα και στην κουλτούρα της ίδιας της κοινωνίας. Γι’ αυτό, άλλωστε, αυτή η κατηγορία είναι τόσο σημαντική για το θεσμό των Ermis Awards αλλά και των διεθνών φεστιβάλ. «We help brands create meaningful experiences» είναι το motto μας στη Momentum Athens, και αυτή η διάκριση έρχεται για να επισφραγίσει τη δημιουργική δουλειά όλων των ταλέντων του McCann Worldgroup που δουλεύουν σε αυτή την κατεύθυνση. Θεωρούμε ότι έχει ξεκινήσει από πέρυσι ένας δημιουργικός διάλογος για το πώς μπορεί ο θεσμός να εξελιχθεί και να γίνει καλύτερος. Στο πλαίσιο αυτό, φέτος δοκιμάστηκαν κάποιες καινούργιες πρακτικές όπως η προσθήκη της online επιτροπής. Για εμάς το ζητούμενο δεν είναι η πολυφωνία χωρίς συζήτηση. Η ιδέα πρέπει να κρίνεται σε ένα τραπέζι με εποικοδομητικό διάλογο, ανοιχτές συζητήσεις και ψηφοφορίες από βραβευμένους επαγγελματίες του χώρου μας.
Σταμάτης Αθανάσουλας - Executive producer, founder TopCut Modiano
Έμπνευση για τη συνέχεια
Η φετινή διάκριση σήμανε για την εταιρεία μας μια καλή αφορμή για πάρτι. Νομίζω πως η χαρά μας και το καμάρι μας για το μεγάλο βραβείο ήταν ο λόγος αυτής της αξέχαστης, κατά γενική ομολογία, βραδιάς, που γιορτάσαμε με φίλους και συνεργάτες απ’ όλα τα μέτωπα, ως το πρωί. Κατά τ’ άλλα, οι διακρίσεις είναι σημαντικές, αλλά διαρκούν όσο κι ένα πάρτι. Την άλλη μέρα, πρέπει να σηκωθείς και να ξαναπιάσεις δουλειά, καταβάλλοντας ακόμα περισσότερη προσπάθεια, για να φανείς αντάξιος του τίτλου και των προσδοκιών που γεννάει. Το πιο σημαντικό όμως με τέτοιου είδους διακρίσεις είναι πως μπορούν να εμπνεύσουν όχι μόνο εμάς για τη συνέχεια αλλά και τους πελάτες μας για μελλοντικές συνεργασίες πιο απαιτητικές και πιο φιλόδοξες απ’ όσο έχουν συνηθίσει να αρκούνται. Ανυπομονούμε γι’ αυτές. Όσον αφορά τη φετινή διοργάνωση, έδωσε μια εντυπωσιακή βραδιά απονομών με εξαιρετικό ύφος. Πιστεύω πως οι βραβεύσεις είναι ένα καλό πεδίο για να γίνονται συζητήσεις και ζυμώσεις, που μας βοηθούν όλους να κάνουμε καλύτερα τη δουλειά μας. Ίσως είναι και η μόνη ευκαιρία που έχουμε να ανταλλάξουμε απόψεις και να εμβαθύνουμε σε ζητήματα που σχετίζονται με την παραγωγή και με την επικοινωνία γενικότερα. Η διαδικτυακή ψηφοφορία όσο «δημοκρατική» και «φαντεζί» κι αν ακούγεται, δεν έχει τίποτα ουσιαστικό να προσφέρει, καθώς οι ψήφοι απλά κατατίθενται, αλλά δεν υποστηρίζονται. Νομίζω πως πρέπει να επανεξετάσουμε αυτή την ιδέα στο άμεσο μέλλον, με γνώμονα, αποκλειστικά, την πρόοδο όλων μας.
Αντώνης Πασσάς- Publicis Groupe, CEO, Southeast Europe
Μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια
Η φετινή απονομή των βραβείων μάς γέμισε με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, καθώς ο όμιλός μας απέσπασε συνολικά 3 Silver και 1 Bronze Ermis. Κινητήριος δύναμη για το Publicis Groupe είναι τα creative και media brands μας και το μοντέλο μας, «The Power of One», που περιγράφει τον integrated τρόπο λειτουργίας μας. Η επιβράβευση των δουλειών μας σε βραβεία δημιουργικότητας, όπως είναι τα Ermis, αποτελεί για εμάς απόδειξη ότι το μοντέλο μας, πέρα από βελτίωση της αποτελεσματικότητας όσον αφορά την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας, ευνοεί και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων μας, αφού επαγγελματίες από διαφορετικά disciplines της επικοινωνίας δουλεύουν μαζί για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των projects που αναλαμβάνουμε. Στόχος μας τα επόμενα χρόνια είναι να ενισχύσουμε τη συμμετοχή μας στα βραβεία και, φυσικά, να υλοποιήσουμε ακόμα περισσότερες δουλειές που θα αξίζει να βραβευτούν. Παρακολουθώντας τη φετινή διοργάνωση, πρέπει να πω πως παρατήρησα σαφέστατη βελτίωση, όσον αφορά στο ρυθμό και στο κέφι των δύο τελετών απονομής. Το γεγονός πως δόθηκαν συνολικά λιγότερα βραβεία, πιστεύω πως βοήθησε πολύ τη ροή των τελετών, αν και πρέπει να γίνουν ακόμα κάποιες βελτιώσεις σχετικά με τον αριθμό των κατηγοριών σε ορισμένες ενότητες. Οι κριτικές επιτροπές πιστεύω πως έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να απολαύσουμε στις τελετές πραγματικά τις πιο αξιόλογές δουλειές της χρονιάς.
Αλέξης Πατσής - Executive Producer, Feelme Productions
Υπερήφανοι για την αναγνώριση
Η διάκριση αποτελεί επιβράβευση. Έτσι και για εμάς αυτά τα βραβεία είναι μια επιβράβευση της δουλειάς μας, της προσπάθειας που κάνουμε να υπηρετήσουμε κάθε σενάριο με σεβασμό και με δημιουργικότητα, ώστε το αποτέλεσμα να είναι άξιο βράβευσης και αναγνώρισης. Είμαστε λοιπόν περήφανοι, όταν αυτό αναγνωρίζεται και βραβεύεται, ως και έγινε στα φετινά βραβεία Ermis. Στη μακρά πορεία που έχω στο χώρο της παραγωγής και της διαφήμισης, έχω βραβευτεί πολλές φορές. Κάθε φορά, ομολογώ, ότι είναι μια καινούργια φορά και κάθε βραβείο είναι μια νέα χαρά και ένα κίνητρο, για να συνεχίζω με την ίδια αγάπη και δύναμη αυτό που ξέρω να κάνω καλά, πολύ περισσότερο όταν αυτό επιβεβαιώνεται και από το θεσμό του διαγωνισμού και από τον κόσμο. Γι΄ αυτό ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, συνεργάτες, πελάτες διαφημιστές και διαφημιζόμενους, όπως και όλους τους κριτές που ψήφισαν και μας ξεχώρισαν. Γι’ αυτόν το θεσμό πρέπει όλοι να φροντίσουμε να υπάρχει και να εξελίσσεται προς το καλύτερο και σύμφωνα με τις όποιες αλλαγές συμβαίνουν στο χώρο της επικοινωνίας γενικότερα. Πιστεύω λοιπόν ότι είμαστε σε ένα τέτοιο κομβικό σημείο, που καλούμαστε να ακούσουμε τις νέες φωνές και τις καινούργιες ανάγκες και σε αυτές να απαντήσουμε. Κάνοντας τις αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν, με την προοδευτικότητα που αρμόζει και ταιριάζει στο χώρο που κινούμαστε και καθημερινά υπηρετούμε, το χώρο της δημιουργικότητας, της καινοτομίας, των νέων τεχνολογιών και της επικοινωνίας. Έναν νέο σχεδιασμό, λοιπόν. Με αυτό τον τρόπο βλέπω και καλωσορίζω τις όποιες αλλαγές έγιναν και που θα συνεχίσουν να γίνονται, με το διάλογο που έχει ανοίξει, ώστε να διαφυλάξουμε την ύπαρξη, την αντικειμενικότητα και την αμερόληπτη κριτική της κάθε δουλειάς και με στόχο η διάκριση να αποτελεί περηφάνια και δύναμη, για να συνεχίζουμε κάθε φορά καλύτεροι.
Ανδρέας Μπόνης - Managing Director, Phocus
Πολύ σημαντική επιτυχία
Η φετινή διάκριση στα Ermis Awards αποτελεί πολύ σημαντική επιτυχία για τη Phocus. Μολονότι δραστηριοποιούμε αποκλειστικά στον κλάδο της Υγείας, καταφέραμε για δεύτερη συνεχή χρονιά να διακριθούμε ανάμεσα στα πιο αξιόλογα έργα από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της αγοράς. Ο χώρος της Υγείας παραδοσιακά δεν προσέφερε γόνιμο πεδίο για την υλοποίηση δημιουργικών έργων και χαίρομαι ιδιαίτερα που η Phocus συνεχίζει να αποδεικνύει το αντίθετο. Είμαι υπερήφανος για τους ανθρώπους της εταιρείας, που διαρκώς δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και ανταποκρίνονται με επιτυχία σε κάθε απαιτητικό project.
Μαίρη Ανδρεάδη - Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Ελλάκτωρ και Campaign Manager Ιmpreza Communication
Μια τεράστια κατάκτηση
Η διάκριση της συγκεκριμένης καμπάνιας αντικατοπτρίζει κατά τη γνώμη μου μία πολύ σημαντική αλλαγή στον τομέα της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Οι πελάτες έχουν πλέον ωριμάσει και όταν πραγματικά χρειάζονται την επικοινωνία για κρίσιμα ζητήματα, αναζητούν αξία κι όχι απλά πολυμελή σχήματα ή μεγάλα ονόματα. Για την Impreza, το ίδιο το CHANGE4ELLAKTOR ήταν μία τεράστια κατάκτηση, αφού είναι εξαιρετικά ασυνήθιστο για μεγάλους πελάτες σε τόσο κρίσιμα projects να εμπιστεύονται εταιρείες που, συγκρινόμενες με καθιερωμένα PR Agencies, προσομοιάζουν περισσότερο στον Δαυίδ κι όχι στον Γολιάθ. Πολύ περισσότερο, το γεγονός ότι η δουλειά που έγινε έφθασε να αναγνωρίζεται από συναδέλφους και να επιβραβεύεται με Ermis Grand και Gold, είναι μία εξαιρετική τιμή. Όσον αφορά τη φετινή διοργάνωση, είναι σαφές πιστεύω ότι ο θεσμός σταδιακά αλλάζει, αποδεικνύοντας ότι αφουγκράζεται τις παρατηρήσεις που γίνονται από σημαντικούς φορείς και επαγγελματίες του κλάδου τα τελευταία χρόνια. Οι αλλαγές που είδαμε στη φετινή διοργάνωση με τον περιορισμό των κατηγοριών αλλά και τη διανομή μικρότερου αριθμού βραβειών Gold, εκτιμώ πως κινούνται στη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο κατά τη γνώμη μου υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο για βελτίωση σε κατηγορίες που εξακολουθούν να εμφανίζουν κατακερματισμό, όπως το web. Η βράβευση έχει πραγματική αξία όταν γίνεται σε λιγότερους, καθώς και όταν δίνεται στους βραβευόμενους πραγματικά χρόνος να τιμηθούν.
Γιάννης Βασιλόπουλος - Creative Director, Frank And Fame
Θετικό feedback από τον ίδιο τον κλάδο
Η διάκριση στα Ermis είναι πάντα μια σημαντική στιγμή μέσα στη χρονιά, γιατί στην πραγματικότητα αποτελεί ένα θετικό feedback για τη δουλειά μας από τον πιο αυστηρό και δύσκολο κριτή, που είναι ο ίδιος ο κλάδος. Επίσης, αν στόχος των Ερμής είναι να δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία θέλει η επικοινωνία να στρέψει το αύριό της, τότε το να διακρίνεσαι σε αυτά, είναι ένα σημάδι ότι είσαι στον σωστό δρόμο. Όσον αφορά στη φετινή διοργάνωση, θα πω ότι καμία σημαντική αλλαγή δεν είναι ούτε εύκολη ούτε ανώδυνη και, φυσικά, στην πορεία θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Η πολυφωνία και η μεγαλύτερη συμμετοχή στη διαδικασία κρίσης των Ermis είναι θεμιτή και δίνει περισσότερη αξία στην όποια διάκριση. Αυτό που πρέπει να διασφαλιστεί όμως προσωπικά από τον καθένα, είναι ότι η ψήφος του θα πρέπει να είναι αρκετά δομημένη, μελετημένη και υπεύθυνη. Ιδιαίτερα στην περίπτωση των online επιτροπών, η πρόκληση είναι ακόμη μεγαλύτερη, καθώς πρέπει να καλυφθεί η απόσταση που δημιουργείται από τη στέρηση του διαλόγου και της έκθεσης σε διαφορετικές οπτικές.
Ντίνος Αδριανόπουλος - General Manager, TouchPoint Strategies
Τα Ermis έχουν πάντα μεγάλη αξία
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι τα βραβεία Ermis, ούτως ή άλλως, είναι δύσκολα βραβεία και μάλιστα φέτος έγιναν ακόμη δυσκολότερα, με τη μείωση του ποσοστού των finalists και των βραβείων. Άρα ένα βραβείο Ermis πάντα έχει μεγάλη αξία. Για την Touchpoint strategies η επιβράβευση και φέτος με ένα Χρυσό Ermis αποτυπώνει τη σταθερή της θέση ότι δηλαδή κάθε δουλειά πρέπει να έχει την ικανή δοσολογία δημιουργικής ιδέας και σωστής υλοποίησης, ώστε να μπορεί ο πελάτης να αφήνει το αποτύπωμά του στην αγορά, μιας και στο τέλος της ημέρας τα βραβεία τα μοιράζεσαι με τον πελάτη σου. Ένα βραβείο Ermis ενισχύει την ψυχολογία και των δύο πλευρών -πελάτη και εταιρείας- με αποτέλεσμα να κινητοποιούνται εντονότερα και τα δύο μέρη για ακόμα καλύτερες ιδέες. Σχετικά με τη φετινή διοργάνωση, οι αλλαγές που σημειώθηκαν βγήκαν σε καλό, αφού η βραδιά μού φάνηκε ότι κύλησε γρήγορα, η τελετή ήταν καλά στημένη και η ροή δεν έκανε κάποια κοιλιά. Ο κόσμος νομίζω ότι ευχαριστήθηκε και, παρά τις όποιες απουσίες, ο δημιουργικός παλμός της αίθουσας ήταν έντονος. Τέλος, θεωρώ ότι η πρωτοβουλία του προέδρου της ΕΔΕΕ να συνεχίσει το διάλογο για μια ευρεία σειρά θεμάτων του θεσμού των Ermis Awards, ώστε να συγκεντρώσει τις προτάσεις όλων και να τις συνθέσει στον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Μάριος Λινάκης - Founder, Linakis digital
Σημαντικές διακρίσεις για σπουδαία έργα
Οι φετινές διακρίσεις μας είναι σημαντικές, γιατί έρχονται για δύο σπουδαία έργα της ελληνικής ζωής. Η διπλή διάκρισή μας για το web site-πυλώνα της Alpha Βank και η διάκρισή μας για το digital platform της PeopleCert επιβραβεύουν τη σημασία της δημιουργίας στην επίτευξη σημαντικών στόχων. Για εμάς, καταδεικνύουν πως η δημιουργικότητα αποκτά ουσία όταν απαντά σε πραγματικές προκλήσεις και ανάγκες. Καθώς διανύουμε την ωριμότητα της ψηφιακής επανάστασης, ο εντυπωσιασμός δίνει τη θέση του στη χρησιμότητα. Επιστρέφουμε, δηλαδή, στον πυρήνα της οπτικής επικοινωνίας. Αυτή είναι η ουσία των έργων μας που βραβεύτηκαν σε σημαντικές κατηγορίες, εμπλουτισμένη από την κρίση μιας διευρυμένης επιτροπής εργατών του χώρου της επικοινωνίας. Θερμά ευχαριστώ στους οργανισμούς που μας πίστεψαν.
Δάφνη Προσαλίκα- Chief Commercial Officer Atcom
Πολύ τιμητική η διάκρισή μας στα Ermis Awards
Η διάκριση της δουλειάς μας στα Ermis, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην Ελλάδα, είναι πάντα πολύ τιμητική για εμάς. Φέτος βραβεύτηκε το σύνολο των έργων της Atcom με 7 Ermis, με πρωταγωνίστρια τη Eurobank, με 2 Gold και 2 Silver Ermis για το ανασχεδιασμένο e-banking site, το νέο mobile application και τη στρατηγική για το Omnichannel Banking. Είμαστε πολύ υπερήφανοι, όχι μόνο γιατί οι διακρίσεις αυτές είναι ενδεικτικές ολόκληρου του έργου μας στην Atcom, αλλά και γιατί επισφραγίζουν με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής συνεργασίας μας με τη Eurobank. Όσον αφορά τη φετινή διοργάνωση, θεωρώ πως οι αλλαγές, όπως η εξαιρετική πρωτοβουλία για την ακαδημία κριτών, έχουν μόνο θετικά αποτελέσματα. Οδηγούν στην αναβάθμιση του θεσμού, στο άνοιγμα της διαδικασίας σε μεγαλύτερο μέρος της αγοράς επικοινωνίας, αλλά και στη διαφύλαξη της αξιοπιστίας των βραβείων. Ο συνολικός απολογισμός απομένει να γίνει του χρόνου, που θα έχει ολοκληρωθεί το διετές πρόγραμμα βελτιωτικών ενεργειών της ΕΔΕΕ και ο ανοιχτός διάλογος με τις εταιρείες του κλάδου.
Ανδρέας Τσιλιφώνης - Executive Producer, Central Athens Film Productions
Ανέβηκε ο πήχυς των προσδοκιών
Φέτος απονεμήθηκαν στη Central 4 Ermis Awards/Production (1 Grand, 1 Gold, 2 Silver). Όταν αυτές οι σημαντικές διακρίσεις προέρχονται τόσο από τους συναδέλφους που στελέχωσαν την κριτική επιτροπή, όσο και από δεκάδες επιλεγμένους συνεργάτες, οι οποίοι ψήφισαν on line, τότε σημαίνει πως ο συνδυασμός και η συνεργασία διαφημιζόμενου, διαφημιστικής εταιρείας και της εταιρείας παραγωγής λειτούργησε αρμονικά και έφερε ένα αποτέλεσμα που ξεπερνάει τις συμβατικές υποχρεώσεις και δημιουργεί ένα εξαιρετικό έργο. Φυσικά, μας κάνει περήφανους που είμαστε μέλη αυτής της ομάδας, αλλά παράλληλα «σηκώνει τον πήχυ» των προσδοκιών των πελατών μας και μας υποχρεώνει να συνεχίσουμε με μεγαλύτερη δυναμική και δημιουργική διάθεση, υπηρετώντας την εταιρική μας δέσμευση να παρέχουμε More Than You Expect!
Θεωρούμε πως οι φετινές αλλαγές στον κανονισμό της Ermis Awards/Production κινούνται προς θετική κατεύθυνση και ενσωμάτωσαν την περσινή εμπειρία, όπου για πρώτη φορά ψήφισαν και δεκάδες επιλεγμένοι συνεργάτες της παραγωγής, εκτός από τις καθιερωμένες κριτικές επιτροπές. Υπάρχουν, βέβαια, σημεία όπου μπορούν να γίνουν διορθωτικές αλλαγές και έχουμε ξεκινήσει ήδη τις συζητήσεις στην Ένωση Παραγωγών PACT, ώστε να συμβάλουμε έγκαιρα στο διάλογο με την ΕΔΕΕ.
Beetroot - Communication Design:
Επιβεβαίωση των κόπων μας το μεγάλο βραβείο
H διάκρισή μας ως Branding & Design Agency of the Year στα Ermis Awards αποτελεί επιβεβαίωση για το αποτέλεσμα των κόπων μας αλλά και ευχάριστο διάλειμμα από την απαιτητική καθημερινότητά μας. Για την ομάδα μας τέτοιου είδους παύσεις είναι πολύ καλή ευκαιρία για να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας, για εποικοδομητική αυτοκριτική, για να θέσουμε νέα όρια και προκλήσεις, να ονειρευτούμε ή απλά να το διασκεδάσουμε. Στα 18 χρόνια ύπαρξης του γραφείου μας έχουμε μάθει πως η επίτευξη των στόχων μας ως εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το δημιουργικό μας ταξίδι ως ομάδα, πως πρέπει να χαιρόμαστε την καθημερινότητα και να απολαμβάνουμε τις σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ των μελών μας αλλά και μεταξύ της κοινότητας της επικοινωνίας. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι βραδιές σαν κι αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντικές.
Σπύρος Μαυρογένης - Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής, Stefi & Lynx
H διάκριση έχει μεγάλη σημασία
Όλοι θέλουμε τη διάκριση στα Ermis, μα ποτέ δεν το ομολογούμε δημόσια. Και όταν μας δοθεί, παίρνουμε το σεμνό ύφος της ήσσονος σημασίας, αλλά μέσα μας πανηγυρίζουμε. Γιατί η διάκριση έχει μεγάλη σημασία. Είναι ενταγμένη στην προσδοκία και το όραμα της εταιρείας σαν ενιαίο σώμα. Αναπόσπαστο στοιχείο της προσπάθειας, η διάκριση σημαίνει για την εταιρεία μας την κοινωνία με όλο το χώρο που δραστηριοποιούμαστε, σε μια εξέχουσα στιγμή έκθεσης και αναγνώρισης. Και έχει το χάρισμα πως και να μην την κερδίσεις, την προσπαθείς με μεγαλύτερη επίταση στην επόμενη κρίση. Φέτος πιστοποίησε την παγιωμένη θέση μας στις πρώτες εταιρείες. Όλα αυτά λειτουργούν και παίρνουν υπόσταση σε ένα καθιερωμένο πλαίσιο-θεσμό, που συλλογικά έχει γίνει η αναφορά της κάθε προσπάθειας, απονέμοντας την όποια διάκριση. Πιστεύω πως ο θεσμός των Ermis Awards ικανοποιεί απόλυτα αυτή τη συνθήκη. Όσον αφορά τη διαδικασία ανάδειξης των νικητών, η φετινή διοργάνωση συνέχισε την περσινή καινοτομία, δίνοντας στο σύνολο των συντελεστών της διαφημιστικής παραγωγής τη δυνατότητα να ψηφίσει για τα βραβεία. Την τρίτη φορά δεν θα είναι καινοτομία πια, θα είναι θεσμός. Πιστεύω πως με τον καιρό το σύστημα αυτό θα ωριμάσει περισσότερο και -το πιο σημαντικό- θα δημιουργήσει τη βαθιά αίσθηση της συμμετοχής, που θα έχει αντίκτυπο και πάνω στη δουλειά. Για την ίδια την εκδήλωση θα πω πως ήταν από τις πιο ευχάριστες. Αισθητικά και νοηματικά «δεμένη» και συνεπής.
Άρης Τσούτσας - Creative Director & Co Founder Bob Studio
Επιβραβεύτηκε μια προσπάθεια που έγινε με αγάπη και μεράκι
Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για το γραφείο μας το χρυσό βραβείο Ermis για τις μπίρες God damn it. Πρόκειται για ένα promo gift set από τρεις πολύ ιδιαίτερες μπίρες που σχεδιάσαμε για το γραφείο μας σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Kirki Beers και τους Αδερφούς Κοντορούση. Ήταν ένα αρκετά απαιτητικό project, που έγινε με πολλή αγάπη και μεράκι και χαιρόμαστε που επιβραβεύτηκε αυτή η προσπάθεια. Η φετινή διοργάνωση είχε πολύ υψηλό επίπεδο συμμετοχών, ωραία αισθητική και η τελετή απονομής είναι πάντα μια καλή αφορμή να συναντήσεις συναδέλφους, να γνωρίσεις καινούργια πρόσωπα και να μάθεις τα νέα της αγοράς.
Παύλος Τσιάπος - Managing Director Souldesign
Σπουδαία επιβράβευση της σκληρής δουλειάς της ομάδας μας
Μετά από μία χρονιά δημιουργίας και ανάπτυξης για τη souldesign, το Bronze Ermis Award στην κατηγορία εταιρικού εντύπου ήρθε ως μια σπουδαία επιβράβευση της σκληρής δουλειάς της ομάδας αλλά και της πολύ καλής συνεργασίας μας με το Fabric Republic (ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ). Η ομάδα της souldesign, που παραβρέθηκε στην εκδήλωση, αλλά κι εγώ προσωπικά, είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη διάκριση αυτή που, φυσικά, μας δίνει περαιτέρω ώθηση για φρέσκες και καινοτόμες συνεργασίες. Τα Ermis Awards αποτελούν μια γιορτή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο χώρο του design και της διαφήμισης και, φυσικά, τα παρακολουθούμε στενά κάθε χρόνο. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ όλους τους νικητές και τους φιναλίστ!
Έλια Λιατάκη - Γενική Διευθύντρια ΙΚΟΝ / Όμιλος Επικοινωνίας BBDO
Τα βραβεία αναδεικνύουν το εύρος της δουλειάς μας
Τα φετινά βραβεία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την ΙΚΟΝ, γιατί αφορούν δύο ενέργειες από τις δύο ξεχωριστές εταιρείες του ομίλου μας, την Porter Novelli και τη Fleishman Hillard. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα βραβεία αυτά αναδεικνύουν το εύρος της δουλειάς μας, καθώς αφορούν δύο εντελώς διαφορετικές ενέργειες που εντάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες, στην κατηγορία Κοινωνία και Επιχειρηματικότητα και σε αυτή του Low Budget. Ακόμα πιο σημαντικά είναι όμως αυτά τα βραβεία, όπως και όλα τα έργα που πέρασαν στην τελική φάση των finalist, καθώς φέτος άλλαξε αισθητά η διαδικασία βαθμολόγησης και μειώθηκε το ποσοστό των βραβείων επί των συνολικών υποψηφιοτήτων. Από την εμπειρία μου ως μέλος σε προηγούμενες Κριτικές Επιτροπές PR και από τη φετινή συμμετοχή μου ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής PR, αυτή ήταν μια σημαντική αλλαγή στη φετινή διοργάνωση, η οποία προσπαθεί να αφουγκραστεί και να συγκεράσει τις πολλές και διαφορετικές απόψεις της αγοράς της επικοινωνίας, στο πλαίσιο της συνεχούς ανανέωσης της εικόνας των βραβείων, πάντα με στόχο την ενίσχυση της εγκυρότητας και της αξίας του θεσμού των Ermis Awards, σε μια εποχή όπου πολλά θέματα και θεσμοί βρίσκονται συχνά υπό αμφισβήτηση.
Κώστας Καπαρός - Founder / Creative director Caparo design crew
Μεγάλη η επιβράβευση στον τρίτο κιόλας χρόνο λειτουργίας μας
Η διάκρισή μας με 6 βραβεία και 11 finalist συνολικά στο θεσμό μάς ανέβασε φέτος στη 2η θέση της κατάταξης στην κατηγορία του design. Αυτό μας χαροποιεί ιδιαιτέρως και αποτελεί μια μεγάλη επιβράβευση στην προσπάθειά μας, καθώς διανύουμε μόλις το τρίτο έτος λειτουργίας μας. Στο χώρο του branding κρίνεσαι στις λεπτομέρειες. Πολλές φορές οι πιο απαιτητικοί κριτές ενός έργου, πέρα από την ίδια την αγορά, είναι οι συνάδελφοι. Με δεδομένο αυτό, χαιρόμαστε που η δουλειά μας αναγνωρίζεται από τον κλάδο και που μπορούμε να ανταγωνιστούμε και να σταθούμε δίπλα σε γραφεία που έχουν μεγάλη πορεία στο χώρο. Παρατηρώντας την παγκόσμια τάση της αγοράς, βλέπουμε ότι το design συνεχίζει να έχει καταλυτικό και αυξανόμενο ρόλο στην επικοινωνία. Ευελπιστούμε ότι τα Ermis θα γίνουν ένα ακόμα πιο καθοριστικό πλαίσιο προβολής του αντικειμένου στην ελληνική αγορά και θα συνεχίσουν να δίνουν όλο και περισσότερη βαρύτητα και χώρο στο αντικείμενο.
Λίζα Αποστολοπούλου - Co-Owner WeThePeople
Bronze Βραβείο Ermis – Ad - Digital Video – Κοινωνικά Μηνύματα
«Είναι μεγάλη τιμή για την εταιρεία μας η φετινή διάκριση με Bronze βραβείο στον έγκριτο θεσμό των Ermis Awards. Ήταν για εμάς μια προσπάθεια να μπορέσουμε να αναδείξουμε μέσα από την καμπάνια “Don’t Skip” το μείζον ζήτημα της έμφυλης βίας και φυσικά το σπουδαίο έργο που υλοποιεί το Κέντρο Γυναικείων Ερευνών Μελετών Διοτίμα. Ως WeThePeople, είμαστε περήφανοι για το έργο αυτό. Θα συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος να δημιουργούμε και να προσφέρουμε πάντα στην κοινωνία. Για εμάς ήταν η δεύτερη χρονιά συμμετοχής στον θεσμό και οι αλλαγές που γίνονται κάθε χρόνο σαφέστατα έχουν ως στόχο την βελτίωση του».
Άκης Τσόλης - Διευθύνων Σύμβουλος Active Media Group
Gold Βραβείο Ermis – Production – Παραγωγή Εκδηλώσεων - Sports Events
«Με τη νέα αυτή χρυσή διάκριση η Active Media Group κατάφερε να παραμείνει για ακόμα μία χρονιά στην κορυφή του θεσμού των Ermis Awards, κατακτώντας το 4ο βραβείο της, τα τελευταία 4 χρόνια, στην κατηγορία της παραγωγής των αθλητικών εκδηλώσεων.
Έχει ειπωθεί ότι «το να βελτιώνεσαι σημαίνει ότι αλλάζεις», πόσο μάλλον σε ένα τέτοιο θεσμό. Την συγκεκριμένη χρονιά είδαμε σίγουρα μια πιο γρήγορη διαδικασία στην ημέρα των απονομών. Από την πλευρά μας ευελπιστούμε να μπορέσει τα επόμενα χρόνια να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η σημασία του sports production ώστε να γίνει κατανοητή η πολυπλοκότητα και η πολύπλευρη αξία που εμπεριέχει στο σύνολο των ενεργειών του αλλά και να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα κριτήρια τόσο στις επιτροπές όσο και στις εταιρείες. Το sports production δεν είναι μόνο production εικόνας ή ήχου.
H συνεργασία μας στο “Santorini Experience” με το Δήμο Σαντορίνης και το Δ.Α.Π.Π.Ο.Σ., που διανύει ήδη την 5η της χρονιά, δείχνει το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν σταθεροί στρατηγικοί συνεργάτες σε ένα project. Στόχος της ομάδας παραγωγής μας, είναι κάθε χρόνο να φέρουμε εις πέρας την δουλειά μας με τα υψηλότερα στανταρ ποιότητας και ασφάλειας και φυσικά να αναδεικνύουμε τις αξίες και τις ομορφιές του νησιού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να προβάλλουμε τον αθλητικό τουρισμό της Σαντορίνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό».
Takes2
Επιστέγασμα μιας καλής χρονιάς
Χαιρόμαστε πολύ που διακριθήκαμε στα Ερμής για την παραγωγή μας στο κοινωνικό μήνυμα του Ωνασείου Ιδρύματος με διαφημιστική εταιρεία την Job Athens και σκηνοθέτη τον Ευθύμη Kosemund Σανίδη. Για εμάς αποτέλεσε το επιστέγασμα μίας πολύ καλής χρονιάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2020!
Αντωνία Σκαράκη - Founder & CEO A.S. Advertising
Ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση
Η ζωή γεννιέται μέσα από το ωόν, δηλαδή το αυγό. Το αρχετυπικό σύμβολο της γέννησης. Η ομορφιά και το φως. Έτσι γεννήθηκαν τα «αυγουλάκια» (www.avgoulakia.gr), που μας χάρισαν το Bronze Ermis Award. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή στα Ermis Awards 2018, καθώς η διάκριση της A.S. Advertising αποτελεί μία ακόμα επιβράβευση του δημιουργικού μας έργου. Ο αρμονικός συγκερασμός των καινοτόμων ιδεών και του πάθους με το οποίο δουλεύουμε, καθώς και η άριστη ομαδική συνεργασία, ήταν καταλυτικοί παράγοντες για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός project που μας γεμίζει περηφάνια. Για εμάς, κάθε τιμητική διάκριση αποτελεί μία νέα πρόκληση για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις επιχειρηματικές ανησυχίες, επιθυμίες και ανάγκες των πελατών μας - πάντα με το ακόρεστο πάθος που χαρακτηρίζει κάθε μας νέο βήμα. Άλλωστε, πιστεύουμε ακράδαντα ότι «το δημιουργικό μυαλό παίζει με το αντικείμενο που αγαπάει» (Carl Jung)· υποσχόμαστε, λοιπόν, να συνεχίσουμε να «παίζουμε» ατέρμονα με κάθε νέο έργο μας, σε ένα αέναο ταξίδι ευωχίας προς τη δημιουργική γνώση, τη χαρισματική επικοινωνία και τον στρατηγικό σχεδιασμό.
Μανώλης Σακκαδάκης - Owner, Magikon IKE
Ηθική επιβράβευση
Τα βραβεία Ermis χαρακτηρίζονται ο πιο σημαντικός θεσμός δημιουργικότητας σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Μια τέτοια διάκριση μας κάνει πολύ χαρούμενους και μας δημιουργεί μια ηθική επιβράβευση, ώστε να συνεχίσουμε, με βάση το ομαδικό πνεύμα, να παράγουμε έργα που θα ξεχωρίσουν και τις επόμενες χρονιές. Η φετινή διοργάνωση είχε ανοδικό χαρακτήρα, με γρήγορους ρυθμούς και φαντασία. Η παρουσίαση ήταν εξαιρετική, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.
Γιώργος Μαρουδής - General Director, Movielab
Ιδιαίτερα τιμητικές διακρίσεις
Η εταιρεία μας έλαβε φέτος διπλή διάκριση στα Ermis Awards για την ταινία «Πεφταστέρι» της ΑΒ Βασιλόπουλος, αφού κέρδισε όχι μόνο το Gold στην κατηγορία της αλλά και το Βραβείο Κοινού. Οι διακρίσεις αυτές είναι ιδιαίτερα τιμητικές για όλους εμάς στη Movielab και θέλουμε γι’ αυτό να ευχαριστήσουμε όλους όσοι συμμετείχαν στις κριτικές επιτροπές. Η σημασία των βραβείων αυτών είναι ακόμα σημαντικότερη, όταν σκεφτεί κανείς ότι η άψογη παραγωγή και τα υψηλότατα standards της ταινίας αναγνωρίστηκαν τόσο από τη συντριπτική πλειονότητα των καταξιωμένων επαγγελματιών του χώρου μας, από την πλευρά των διαφημιζομένων, των διαφημιστών και της παραγωγής που συμμετείχαν στις ψηφοφορίες, ζωντανά και on line, όσο και από το ευρύτατο κοινό που με τη διαδικτυακή του ψήφο επιβεβαίωσε τη βαθιά του συγκίνηση για τα συναισθήματα που αποτυπώνονται στα καρέ της ταινίας μας. Θέλω με την ευκαιρία αυτή να εκφράσω εκ μέρους όλων των συναδέλφων μου και των συντελεστών που εργάστηκαν για τη συγκεκριμένη παραγωγή τις ευχαριστίες μας στην ΑΒ Βασιλόπουλος και την JWT Athens για τις μεγάλες δημιουργικές προκλήσεις, την άψογη συνεργασία τους και την εμπιστοσύνη τους στην εργασία και το μεράκι μας. Το «Πεφταστέρι» έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Σχετικά με τις αλλαγές στη φετινή διοργάνωση, θεωρώ θετικό που η διάρκεια της εκδήλωσης ήταν συντομότερη και πιστεύω ότι ο θεσμός των on line judges προσδίδει κύρος και αντιπροσωπευτικότητα. Χαίρομαι που οι συζητήσεις για τις βελτιώσεις δεν σταματούν ποτέ, γιατί αυτό σημαίνει ότι η Γιορτή της Διαφήμισης στη χώρα μας είναι ένας ζωντανότατος οργανισμός, που διψάει.
Στρατής Σιπετζής - Managing Director Libero S&T
Μεγάλη χαρά και τιμή
Ήταν μεγάλη μας χαρά και τιμή να λάβουμε διάκριση στα βραβεία Ermis στην κοινή μας υποψηφιότητα με την εταιρεία Τempo OMD. Θεωρούμε πολύ σημαντική την επιβράβευση όλων των αξιόλογων προσπαθειών από ειδήμονες στο χώρο της διαφήμισης, καθώς τέτοιες ενέργειες αποτελούν ουσιαστική ανταπόδοση και ενθάρρυνση για δυναμικότερη συνέχεια. Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας αποτελεί η παραγωγή καινοτόμων και υψηλών προδιαγραφών εκδηλώσεων και η αναγνώριση από έναν τόσο σημαντικό θεσμό μάς δίνει κίνητρο για να συνεχίσουμε το έργο μας. Δεν είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε τις αλλαγές στη διοργάνωση των Ermis, καθότι φέτος ήταν η παρθενική μας συμμετοχή. Παρ’ όλα αυτά, η εκδήλωση ήταν άρτια οργανωμένη και θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι η συμμετοχή μας του χρόνου θα είναι ιδιαίτερα εμπλουτισμένη, αφού επιθυμούμε να παρουσιάσουμε σημαντικές παραγωγές και πρωτότυπα εγχειρήματα. Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές για τη μοναδική εμπειρία των φετινών βραβείων και υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να συνεισφέρουμε στην παραγωγή καινοτόμων projects, άξιων να έχουν θέση στα Ermis Awards των επόμενων χρόνων.
Αλέξανδρος Μάνος - CEO, Valuecom
Περήφανοι για τη διάκριση
Είμαστε περήφανοι για τη διάκρισή μας στα φετινά Ermis Awards, ειδικά με ένα project που αποτυπώνει τη φιλοσοφία και την προσέγγιση της Valuecom. Κάθε agency προσδιορίζεται από τις αρχές του - εμείς πιστεύουμε στην έμπνευση, την ομαδικότητα, τη διαφάνεια, τις ίσες ευκαιρίες, την ποιότητα, τη δημιουργικότητα. Προσπαθούμε όλες αυτές οι αξίες να αναδεικνύονται μέσα από τις υπηρεσίες μας. Επιθυμία μας είναι η Valuecom να αναδειχθεί σε ένα πρωτοπόρο full stack marketing agency και να συνεχίσει να δημιουργεί projects με σημαντική προστιθέμενη αξία, που θα αποτελέσουν σημεία αναφοράς, προσφέροντας στους πελάτες μας έξυπνες, βατές και αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα που επιθυμούν να αντιμετωπίσουν.
Οι μεγάλοι νικητές
ΑD AGENCY OF THE YEAR
Κατερίνα Σάββα
CEO The Newtons Laboratory
«Πιστεύουμε στη δημιουργικότητα»
Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι, που για δεύτερη χρονιά βγαίνουμε Εταιρεία της Χρονιάς. Εμείς ως εταιρεία κάνουμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια γύρω από τη δημιουργικότητα. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι και η μόνη σωτηρία, όχι μόνο για τον δικό μας κλάδο αλλά για ολόκληρη την αγορά. Χαιρόμαστε πάρα πολύ, που επιτέλους μπαίνουν καινούργια παιδιά στη διαφήμιση και νομίζω ότι όλοι πρέπει να είμαστε προσηλωμένοι στο να φτιάξουμε ωραίες ιδέες, που δεν ξέρω αν θα αλλάξουν τον κόσμο, πάντως σίγουρα θα κάνουν τη ζωή μας καλύτερη.
CLIENT & BRAND OF THE YEAR
Βασιλική Αδαμίδου
Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας, Lidl Ελλας
«Δεν το περιμέναμε αλλά σίγουρα το αξίζαμε»
Οι διακρίσεις στα Ermis Awards 2018 δεν ήταν κάτι που το περιμέναμε. Ήταν όμως σίγουρα κάτι που το αξίζαμε. Είμαστε 20 χρόνια στην Ελλάδα. Έχουμε να διαχειριστούμε μία εταιρική φήμη η οποία βάλλεται αδίκως, οπότε μέσα από αυτή την καμπάνια, καταφέραμε να μετατρέψουμε ουσιαστικά ένα αρνητικό perception της φήμης μας σε κάτι θετικό. Γιατί ό,τι γίνεται από τα Lidl είναι κάτι θετικό. Οπότε, μέσα σε δύο μήνες, δώσαμε τη δυνατότητα στον κόσμο -ανοίγοντας μία two ways communication- με κάθε αναφορά «από τα LIDL» οι οποίες έφτασαν τις 18.000, να συγκεντρώσουμε 200.000 μερίδες φαγητού. Και μέσα από το «Μπορούμε» τις διαθέσαμε στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Συνεχίζουμε δυναμικά. Αυτό που ξέρουμε να προσφέρουμε είναι αξία για την αγορά, την κοινωνία, τους ανθρώπους μας, το περιβάλλον - και έτσι θα συνεχίσουμε και στο μέλλον. Καταφέραμε να δείξουμε ότι όλο αυτό το perception δεν έχει καμία βάση και δώσαμε στον κόσμο τη δυνατότητα ό,τι γίνεται να μετατρέπεται σε κάτι θετικό. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια τεράστια ενέργεια και ότι είναι η πρώτη φορά που ένα brand το οποίο έχει τόσο ευαίσθητη εταιρική φήμη το διαχειρίζεται κάπως disruptive ουσιαστικά. Δεν θεωρήσαμε καμία στιγμή ότι μπορεί να είναι ρίσκο για το brand, απεναντίας το τολμήσαμε και τα καταφέραμε. Αυτή η ιδέα είναι κάτι που σίγουρα θα θέλαμε να αναπτύξουμε, και θα το κάνουμε πολύ άμεσα. Φυσικά, έχουμε ένα μεγάλο πρόγραμμα με above και below ενέργειες και επειδή γιορτάζουμε την 20ετία μας αυτήν τη χρονιά, έχετε να δείτε πολλά που θα κάνουν περήφανους τόσο τους 5.500 συνεργάτες μας όσο και τους καταναλωτές και τους πελάτες μας».
3 Βραβεία Ermis για το «The Walking Dead ART»
Από τη FOX Networks Group Greece
Τι συμβαίνει όταν μια σειρά ξεπερνά τα σύνορα της τηλεόρασης και μεταμορφώνεται σε ένα αληθινό φαινόμενο της pop κουλτούρας;
Την απάντηση έδωσε η FOX Networks Group Greece, με τη διοργάνωση της μετα-αποκαλυπτικής έκθεσης τέχνης «The Walking Dead ART», αλλά και οι περισσότεροι από 10.000 επισκέπτες που τόλμησαν να επισκεφτούν την πιο ανατρεπτική έκθεση τέχνης της χρονιάς, από τις 15 έως τις 18 Μαρτίου 2018, στο Ωδείο Αθηνών. Με την καλλιτεχνική επιμέλεια της M art, η έκθεση τέχνης «The Walking Dead ART» φιλοξένησε 52 καλλιτέχνες, οι οποίοι δημιούργησαν έργα από όλες τις μορφές τέχνης, εμπνευσμένα από τη σειρά-φαινόμενο «The Walking Dead». Το κοινό βίωσε μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία, καθώς είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τα έργα, να συμμετάσχει σε μια σειρά από πλούσιες και πρωτότυπες παράλληλες δράσεις, αλλά και να ψηφίσει το αγαπημένο του έργο τέχνης. Η ενέργεια «The Walking Dead ART» από τη FOX Networks Group Greece, απέσπασε 3 βραβεία στα φετινά Ermis Awards. Συγκεκριμένα, Gold Ermis στην ενότητα Production κατηγορία Public Events, Gold Ermis στην ενότητα PR κατηγορία Υποστήριξη Στρατηγικών Marketing Προϊόντων/Υπηρεσιών (Marketing PR), ενώ στην ενότητα Branded Entertainment Content απέσπασε Bronze Ermis στην κατηγορία Live Brand Experience. Η ενέργεια αποτέλεσε case study για την εταιρεία και στο εξωτερικό. H ενέργεια διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, με στήριξη από το Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων Athens Culture Net, το οποίο λειτουργεί με ιδρυτικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.