To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Euro Effies: Agency of the Year η Ogilvy

Euro Effies: Agency of the Year η Ogilvy
Οι νικητές των Euro Effies ανακοινώθηκαν το βράδυ της Τρίτης στις Βρυξέλλες, με την Ogilvy να κερδίζει το Βραβείο Agency of the Year.

Επίσης, το Grand Prix για εξαιρετική δουλειά απονεμήθηκε στην Ogilvy & Social.Lab Βέλγιο για την καμπάνια The Mud Soldier Visit Flanders.

Συνολικά, στα φετινά Euro Effies, 15 καμπάνιες από 7 χώρες σε όλη την Ευρώπη έλαβαν 20 τρόπαια. Οι νικητές επιλέχθηκαν από διεθνή κριτική επιτροπή υψηλόβαθμων στελεχών, υπό την προεδρία του Adrian Farina, Senior Vice President Marketing της Visa.

Το Βέλγιο και η Γαλλία κέρδισαν 4 βραβεία, το Ηνωμένο Βασίλειο 3, η Σλοβακία και η Ισπανία από 2. Εταιρείες από τη Γερμανία και τη Δανία αποχώρησαν με ένα Euro Effie βραβείο. 

Η Ogilvy έφτασε στη διάκριση Agency of the Year με 6 συμμετοχές, επιτυγχάνοντας υψηλό μέσο όρο πρώτου γύρου και περαιτέρω επιτυχία με 2 Golds, 1 Silver και 2 Bronzes βραβεία.

Το Grand Prix για εξαιρετική δουλειά απονεμήθηκε στην Ogilvy & Social.Lab Belgium για την καμπάνια The Mud Soldier και την προσπάθειά της να σφυρηλατήσει μια συναισθηματική σύνδεση μεταξύ της τραγικής επετείου της μάχης του Πασεντάλε για τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και των δυνητικών επισκεπτών της Φλάνδρας.  

Στη δεύτερη έκδοση των βραβείων, τα Positive Change Euro Effie Awards, έχουν λάβει σημαντικές συμμετοχές σε τρεις κατηγορίες: Environmental: Brands, Social: Brands και Social: Non-Profit. 

Συγκεκριμένα, 3 καμπάνιες από 3 διαφορετικές χώρες έλαβαν 3 Golds: Wunderman Antwerp - These Days for Child Focus - Closer than you think, Mullen Lowe London για την How A Little Charity Grew Its Revenues And Saved More Art By Thinking Big και Jung von Matt για την The most German supermarket.