Η OCM στο Top 10 της αγοράς CTV στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο του 2025
Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 (Q2 2025) η OCM κατέκτησε την 8η θέση μεταξύ των μεγαλύτερων Supply-Side Platforms (SSPs) στις Samsung Smart TV συσκευές στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με την έκθεση “SSP Market Share Report” της Pixalate.
Το γεγονός ότι η OCM βρέθηκε στο Top 10 των SSPs στις Samsung Smart TV στις ΗΠΑ το Q2 2025, ανάμεσα σε παγκοσμίους ηγέτες της αγοράς με τεράστιο μέγεθος και πολυετή παρουσία, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο και απόδειξη της δυναμικής που έχει χτίσει η εταιρεία στον χώρο του CTV. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η OCM είναι μία από τις μόλις δύο (2) ευρωπαϊκές εταιρείες που κατάφεραν να εισέλθουν σε αυτή την άκρως ανταγωνιστική ελίτ κατάταξη, ένα επίτευγμα που υπογραμμίζει τον διεθνή της αντίκτυπο.
Η κατάταξη της OCM βασίστηκε στο μερίδιο αγοράς που υπολογίζει η Pixalate με βάση τον όγκο των έγκυρων (χωρίς Invalid Traffic/IVT) impressions σε CTV inventory, όπως μετρούνται μέσα από τα δισεκατομμύρια programmatic συναλλαγών που αναλύει η πλατφόρμα της. Στην ίδια έκθεση, η Pixalate αξιολογεί 320+ CTV sellers για την αγορά των ΗΠΑ, αναδεικνύοντας την πραγματικά σκληρή ανταγωνιστική φύση του οικοσυστήματος.
«Το να βλέπουμε την OCM να κατακτά μια θέση στο Top 10 των SSPs στις Samsung Smart TV στις ΗΠΑ, ανάμεσα σε παγκόσμιους ηγέτες της αγοράς, αποτελεί μια στιγμή βαθιάς υπερηφάνειας για όλους μας. Το γεγονός ότι είμαστε μία από τις μόνο δύο εταιρείες από την Ευρώπη που πέτυχε αυτή τη διάκριση αποδεικνύει πως η καινοτομία, η τεχνολογική υπεροχή και η αφοσίωση στην ποιότητα μπορούν να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο κλίμακας. Συνεχίζουμε, θέτοντας νέα πρότυπα στον χώρο μας, με την ανθρώπινη ευφυΐα και την τεχνητή νοημοσύνη να λειτουργούν ως δίδυμοι μοχλοί βιώσιμης υπεραξίας», ανέφερε ο Πάνος Παχατουρίδης, Co-founder & Managing Director της OCM.
Το ορόσημο αυτό του Q2 2025 σηματοδοτεί ότι η OCM όχι μόνο στέκεται ισότιμα δίπλα στους “γίγαντες” του οικοσυστήματος, αλλά το κάνει προσφέροντας αυτό που εκείνοι δυσκολεύονται να προσφέρουν: ευελιξία, ταχύτητα λήψης αποφάσεων και αυθεντικά πελατοκεντρική προσέγγιση, χαρακτηριστικά μιας εξειδικευμένης και βαθιά καινοτόμας AdTech εταιρείας.
