To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οgilvy: Digital, Direct και PR Agency of the Year για ακόμη μια χρονιά στα Ermis Awards 2021

Οgilvy: Digital, Direct και PR Agency of the Year για ακόμη μια χρονιά στα Ermis Awards 2021

Για μια ακόμη χρονιά, η Ogilvy αναδείχτηκε "Agency of the Year" τόσο στα Ermis Digital, όσο και στα Ermis Direct και Ermis PR, καθώς και πρώτη στην κατάταξη της ενότητας Ermis Branded Entertainment & Content. H Ogilvy κέρδισε 3 Grand Ermis για την Aegean, την COSMOTE και τη Lacta, και συνολικά 38 Ermis Awards, τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο agency και στη φετινή διοργάνωση.

Η Aegean ανακηρύχτηκε επίσης "Brand of the Year", χάρις και στο Grand Ermis που κέρδισε η Ogilvy στα Ermis Direct, με την καμπάνια «Ένα μικρό ελάχιστο ευχαριστώ».

 

Με την ενέργεια αυτή, εν μέσω του πρώτου lockdown, τον Απρίλιο του 2020, και ενώ οι εμπορικές της πτήσεις είχαν καθηλωθεί, η Aegean κάλεσε τον κόσμο να χαρίσει μίλια που είχε μαζέψει, μέσω του προγράμματος Miles & Bonus, στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, σε μια ένδειξη ευγνωμοσύνης. Στο χαρακτηριστικό video, ο πρόεδρος της Aegean καλεί ο ίδιος τον κόσμο σε συμμετοχή, ενώ ζητά συγγνώμη από το επιβατικό κοινό που δεν θα μπορέσει για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια να τους πάει στον αγαπημένο τους προορισμό. Η Aegean τριπλασίασε τα μίλια που χάρισε ο κόσμος και έτσι συγκεντρώθηκαν συνολικά 480 εκατομμύρια μίλια που μετατράπηκαν σε 48.000 εισιτήρια. Η ενέργεια κέρδισε 4 ακόμα Ermis Gold, στα Ermis Direct και στα Ermis PR.



To Grand Ermis στις Υπαίθριες διαφημίσεις των Ermis Ad κέρδισε η καμπάνια «Δες την Αγάπη» για τη Lacta, με το Art Installation που τοποθετήθηκε στην πλατεία Συντάγματος απέναντι από το κτίριο της Βουλής, αμέσως μετά την καταψήφιση της πρότασης για την αναθεώρηση του συνταγματικού άρθρου περί διακρίσεων βάση φύλου, ταυτότητας φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού. Το outdoor ευαισθητοποίησε 35.000 Αθηναίους που το είδαν από κοντά, κατακλύζοντας το Instagram με τα stories τους, ενώ το τηλεοπτικό σποτ της ίδιας καμπάνιας που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2020, συζητήθηκε όσο κανένα άλλο, καθώς έγινε το Νο 1 video στο YouTube Ads Leaderboard για όλη τη χρονιά. Η καμπάνια της Lacta κέρδισε ακόμα 3 Ermis Gold και 3 Ermis Bronze, στις ενότητες Ermis Direct, PR, Entertainment & Content, Ad, Print & Outdoor Craft και Ermis Campaigns.



Grand
Ermis στην ενότητα Branded Entertainment & Content κέρδισε και το ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους “The Real Robokids”, δημιουργίας της Ogilvy για την COSMOTE, που εξιστόρησε την θριαμβευτική πορεία των ελληνικών ομάδων στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής που έγινε στην Ουγγαρία τον Νοέμβριο του 2019. Το ντοκιμαντέρ, διάρκειας 85', που προβλήθηκε από την τηλεόραση του STAR, της COSMOTE TV και στο YouTube, έγινε το No 2 video στο YouTube Ads Leaderboard για όλο το 2020, με 2,2 εκατομμύρια views και ενέπνευσε χιλιάδες ακόμα παιδιά να ασχοληθούν με την ρομποτική. Η καμπάνια που κέρδισε 1 ακόμα Ermis Gold, τιμήθηκε τον περασμένο Ιούνιο και με ένα Silver Lion στα Cannes Lions 2020/2021.



Μία ακόμα καμπάνια που ξεχώρισε στα Ermis Awards ήταν το Social Post για την IKEA με τον Bernie Sanders και τίτλο “Get the look” που έγινε viral σε όλο τον κόσμο όταν δημοσιεύτηκε στο Facebook τον Ιανουάριο του 2020, καλώντας το κοινό να αποκτήσει το πολυσυζητημένο look του γερουσιαστή στην ορκωμοσία του Joe Biden, με προϊόντα από τον κατάλογο IKEA. Η καμπάνια κέρδισε 1 Ermis Gold στα Ermis PR καθώς και 1 Silver και 1 Bronze στα Ermis Digital. Το “Get the look” είναι μια από τις πιο συζητημένες ελληνικές καμπάνιες στον κόσμο, με αναφορές στον διεθνή τύπο, ενώ διακρίθηκε τον Απρίλιο με ένα Silver Clio, ήταν shortlisted στα Cannes Lions και βρίσκεται επί του παρόντος, με δύο συμμετοχές, στο shortlist των London International Awards 2021.



Η καμπάνια “2 minutes of fame” για το What's Up, που χάρισε τον τηλεοπτικό χρόνο του brand σε εκπομπές μεγάλης τηλεθέασης όπως το GNTM, για να προβληθούν νέοι, κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι επιχειρηματίες και καλλιτέχνες στο ξεκίνημά τους, κέρδισε 1 Ermis Gold, 1 Silver και 2 Bronze, στα Ermis Direct, Digital και PR.



Επίσης, η καμπάνια της Hellmann's «Ο δικηγόρος» κέρδισε 1 Ermis Gold και 3 Bronze στα Ermis Digital, PR και Ad, για το digital video που έφερε την φιλόλογο κυρία Κική να δίνει τις νέες της ετυμολογίες για τις ελληνικές γεύσεις με Hellmann's, παρουσία του... δικηγόρου της, μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε στο ΣΕΕ, έπειτα από την πρώτη φάση της καμπάνιας, που και πέρυσι τιμήθηκε με Ermis Gold. Παράλληλα η ενέργεια της Hellmann's "Viva La Vegan" απέσπασε ακόμα 2 Ermis Bronze.



Ακόμα, η ενέργεια της Eurobank «Η μεγάλη στιγμή για την παιδεία», που έδωσε την δυνατότητα σε αριστούχους μαθητές να παραλάβουν το βραβείο τους και να μοιραστούν την στιγμή μέσω τεχνολογίας AR, όταν δεν μπορούσε να γίνει η καθιερωμένη τελετή λόγω της πανδημίας, κέρδισε 1 Ermis Gold και 1 Bronze στις ενότητες Ermis PR και Ermis Digital Craft.



Τέλος, από ένα Ermis Bronze κέρδισαν καμπάνιες της Ogilvy για τη Γερμανός, την Barbie, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και την Τράπεζα Πειραιώς.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά:
«Σε μια δύσκολη χρονιά, που δεν επέτρεψε τον σχεδιασμό μεγάλων έργων, καταφέραμε να παραμείνουμε το πιο βραβευμένο
agency σε όλο το εύρος των Ermis Awards, γεγονός που αντανακλά την ικανότητά μας να συνδυάζουμε το ταλέντο και το expertise των ομάδων μας σε κάθε τομέα, και να σχεδιάζουμε επικοινωνία που αναπτύσσει τα brands και δημιουργεί impact στην κοινωνία. Ευχαριστούμε πάνω απ' όλα τους πελάτες μας και πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες μας και στους πολύτιμους συνεργάτες μας.»