IAB Europe: Ξεχώρισε η Mindshare Turkey στα MiXX Europe Awards

Το IAB Europe ανακοίνωσε τους Gold Winners των 2017 MiXX Europe Awards.
Συγκεκριμένα, οι Mindshare Turkey & Maxus Turkey ήταν οι "χρυσές" νικήτριες στο Display Advertising, στο Effective Use of Data, η Mindshare Turkey στο Video Advertising, στο Branded Content, στο Programmatic Advertising και στο Integrated Advertising, η Pure New Media στο Mobile Advertising, η DDB Brussels στο Social Media, η iProspect/Dentsu Aegis Network στο Search Advertising, η Arena Spain στο Native Advertising, η Framestore στο Virtual and Augmented Reality και η DDB Brussels στο Campaign Effectiveness. Η Mindshare Turkey ήταν εκείνη που κατέκτησε και το Grand Prix.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η Executive Business Advisor του IAB Europe, Alison Fennah ανέφερε: "Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, οι καμπάνιες των οποίων θα παρουσιαστούν για εκπαιδεύσουν την αγορά σχετικά με την αποτελεσματικότητα στο digital marketing".
Συγκεκριμένα, οι Mindshare Turkey & Maxus Turkey ήταν οι "χρυσές" νικήτριες στο Display Advertising, στο Effective Use of Data, η Mindshare Turkey στο Video Advertising, στο Branded Content, στο Programmatic Advertising και στο Integrated Advertising, η Pure New Media στο Mobile Advertising, η DDB Brussels στο Social Media, η iProspect/Dentsu Aegis Network στο Search Advertising, η Arena Spain στο Native Advertising, η Framestore στο Virtual and Augmented Reality και η DDB Brussels στο Campaign Effectiveness. Η Mindshare Turkey ήταν εκείνη που κατέκτησε και το Grand Prix.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η Executive Business Advisor του IAB Europe, Alison Fennah ανέφερε: "Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, οι καμπάνιες των οποίων θα παρουσιαστούν για εκπαιδεύσουν την αγορά σχετικά με την αποτελεσματικότητα στο digital marketing".