To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΜcCann Athens: Nέα ιστορική επιτυχία - Grand Prix στα Eurobest Αwards

ΜcCann Athens: Nέα ιστορική επιτυχία - Grand Prix στα Eurobest Αwards

Τα Eurobest Awards, που γιορτάζουν τη πιο πρωτοποριακή δημιουργικότητα στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν σήμερα τους νικητές των βραβείων του 2025 μαζί με τους νικητές του διαγωνισμού Young Creatives 2025. Συνολικά, αυτές οι διακρίσεις τιμούν τόσο το πρωτοποριακό έργο που διαμορφώνει το δημιουργικό τοπίο της Ευρώπης όσο και το ανερχόμενο ταλέντο που καθορίζει το μέλλον του.

Τα φετινά βραβεία σημείωσαν αρκετά ιστορικά επιτεύγματα. Η Ελλάδα κατέκτησε το πρώτο της Grand Prix, θριαμβεύοντας στην κατηγορία Creative Commerce με το έργο «The Wedding Rice» για τη Wikifarmer, δημιουργία της McCann Athens. Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Till Diestel, Chief Creative Officer της Serviceplan στη Γερμανία, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα έργο εξαιρετικά δουλεμένο. Μια ιδέα που πραγματικά άναψε σπίθα μέσα στην αίθουσα της Κριτικής Επιτροπής, επειδή έδωσε λύση σε ένα πρόβλημα αιώνων. Υπήρχε επινόηση, ένα νέο προϊόν, ένα πλήρες οικοσύστημα και μια ολοκληρωμένη εφοδιαστική αλυσίδα. Αλλά ακόμη περισσότερο, ο βιώσιμος χαρακτήρας του έργου έκανε αίσθηση. Δεν σπαταλάς τρόφιμα, αλλά χρησιμοποιείς το μη βρώσιμο ρύζι ειδικά για το έθιμο του ρυζιού στους γάμους. Μια τάση που η Επιτροπή είδε παντού. Δημιουργία ή αλλαγή προϊόντων για την επίλυση προβλημάτων. Εξαιρετικό.»

Η Βοσνία και Ερζεγοβίνη επίσης γιόρτασε ένα ορόσημο, κερδίζοντας τα πρώτα της Eurobest Awards με ένα Χάλκινο τόσο στην κατηγορία PR όσο και στην κατηγορία Glass για το «It’s Time to Stop!», για τη Bingo, από τη Via Media στο Σαράγεβο. Αυτές οι νίκες υπογραμμίζουν τη διευρυνόμενη ποικιλομορφία και τη δύναμη της δημιουργικής αριστείας σε όλη την Ευρώπη.

Ο Simon Cook, CEO των LIONS, σχολίασε: «Τα Eurobest συνεχίζουν να θέτουν τον πήχη για τη δημιουργική αριστεία στην Ευρώπη. Οι φετινοί νικητές δεν παρουσιάζουν μόνο τολμηρές ιδέες και άψογη εκτέλεση, αλλά αντικατοπτρίζουν επίσης την πολιτισμική διορατικότητα και την καινοτομία που δημιουργούν πραγματικό αποτέλεσμα για τα brands και την κοινωνία. Από ιστορικές πρώτες νίκες μέχρι έργα που αμφισβητούν συμβάσεις, τα Eurobest τιμούν τη δημιουργικότητα που πηγαίνει τη βιομηχανία μπροστά. Σε συνδυασμό με τον διαγωνισμό Young Creatives, αυτό τονίζει τη δέσμευσή μας να καλλιεργούμε νέο ταλέντο και να διασφαλίζουμε ότι το μέλλον της δημιουργικότητας παραμένει εξίσου ζωντανό και ποικιλόμορφο όσο και τα έργα που τιμούμε σήμερα. Συγχαρητήρια σε όλους τους απόλυτα άξιους νικητές.»

Αναλυτικά οι νικήτες των Grand Prix έχουν ως έξής:

Audio & Radio:
‘Burger to King’
για την Burger King, από την Happiness, an FCB Alliance, Brussels, Belgium

Brand Experience & Activation:
‘AXA - Three Words’,
για την  AXA, από την Publicis Conseil, Paris, France

Creative B2B:
‘The Faroe Islands Space Program’,
για την SKF, απο την NORD DDB, Stockholm, Sweden

Creative Business Transαπο τηνmation:
‘AXA - Three Words’, απο την AXA, απο την Publicis Conseil, Paris, France

Creative Commerce:
‘The Wedding Rice’,
για την Wikifarmer, απο την McCann Athens, Greece

Creative Data:
‘The 4th Judge’,
για την The Ring, απο την BigTime Creative Shop, Riyadh, Saudi Arabia

Creative Effectiveness:
‘Pass It On - Use Your Vote - European Elections 2024’,
για την the European Parliament, απο την European Parliament, Directorate-General απο την Communication, Brussels / &Co, Copenhagen, Belgium / Denmark

Creative Strategy:
‘Get Comαπο τηνtable’,
για την Kimberly-Clark, για την FCB London, United Kingdom

Design:
‘It has to be Heinz’,
για την Heinz, απο την Wieden+Kennedy, London, United Kingdom

Digital Craft:
‘Daisy vs Scammers’,
για την O2, απο την VCCP, London / Girl&Bear, London / faith, London / Bernadette, London, United Kingdom

Direct:
‘AXA - Three Words’,
για την AXA, απο την Publicis Conseil, Paris, France

Entertainment:
‘Burger to King’,
για την Burger King, απο την Happiness, an FCB Alliance, Brussels, Belgium

Film:
‘The Final Copy of Ilon Specht’,
για την L'Oréal Paris, απο την McCann, Paris, France

Film Craft:
‘The Final Copy of Ilon Specht’,
για την L'Oréal Paris, απο την McCann, Paris, France

Glass: The Award Απο την Change:
‘AXA - Three Words’,
για την AXA, απο την Publicis Conseil, Paris, France

Healthcare:
‘Breastmilk Money’, απο την Herconomy, απο την Serviceplan Germany, Munich, Germany

Industry Craft:
‘Made to Share’,
για την Cadbury, απο την VCCP, London, United Kingdom

Innovation:
‘Creamotherapy’,
για την My Doctor’s Recipe, απο την Havas Lynx, Manchester / My Doctor’s Recipe, Dornoch, United Kingdom

Integrated:
‘Price Packs’,
για την PENNY, απο την Serviceplan Germany, Munich, Germany

Media:
‘The Sleeping Spoils’,
για την IKEA, απο την Buzzman, Paris, France

Outdoor:
‘See Them απο την Real’, απο την Musée de l'Armée, απο την Buzzman, Paris, France

PR:
‘AXA - Three Words’,
για την AXA, απο την Publicis Conseil, Paris, France

Print & Publishing:
‘Behind the Logo’,
για την Pressαπο τηνrån, απο την NoA Åkestam Holst, Stockholm, Sweden

Social & Creator:
‘Burger to King’,
για την Burger King, απο την Happiness, an FCB Alliance, Brussels, Belgium

Τα ειδικά βραβεία απονεμήθηκαν στους εξής:

Network of the Year:

1. Leo
2. McCann Worldgroup
3. FCB

Media Network of the Year:

1. Wavemaker
2. Havas Media Network
3. OMD Worldwide

Agency of the Year:

1. Publicis Conseil, Paris, France
2. Happiness, an FCB Alliance, Brussels, Belgium
3. Serviceplan Germany, Munich, Germany

Independent Agency of the Year:

1. Serviceplan Germany, Munich, Germany
2. TRY, Oslo, Norway
3. Wieden+Kennedy, London, United Kingdom

Eurobest Golden Palm:

1. Bacon, Norway
2. Pocko, United Kingdom
3. Girl&Bear, United Kingdom

Agency of the Year απο την Market:

Belgium, Happiness, an FCB Alliance, Brussels
Denmark, &Co, Copenhagen
France, Publicis Conseil, Paris
Germany, Serviceplan Germany, Munich
Italy, LePub, Milan
The Netherlands, GUT, Amsterdam
Norway, TRY, Oslo
Spain, Lola MullenLowe, Madrid
Sweden, NORD DDB, Stockholm
United Kingdom, VCCP, London

Οι νικητές του διαγωνισμού Young Creatives Competition είναι οι εξής:

Gold
Maxime Auber, Copywriter & Bruce Loiseleur, Art Director, Le Quatre
France
‘The Blue Page’

Silver
Charlotte Largenton, Copywriter & Melvin Zinck, Art Director, Le Quatre
France
‘Emote απο την help’

Bronze
Emy Veljkovic, Art Director & Zoé Lucas, Art Director, Saatchi & Saatchi
France
‘The !blueheal signal’