ΜcCann Greece: Διπλό shortlist στις Κάννες

Σε δυο shortlist συμπεριλαμβάνεται στα Cannes Lions η McCann Greece. Συγκεκριμένα η δουλειά της The Wedding Rice βρίσκεται στην shortlist τόσο του Direct (consumer services/business to business) όσο και της της κατηγορίας Creative Commerce.
Στην Ελλάδα, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 53.896 γάμοι, συνοδευόμενοι από το παραδοσιακό «πέταμα» του ρυζιού, ένα έθιμο που στόχο έχει να «ριζώσει» ο γάμος ή, αλλιώς, μια ευχή για ευγονία και σταθερότητα. Ωστόσο, σε αυτήν τη διαδικασία εκατοντάδες τόνοι βρώσιμου ρυζιού καταλήγουν στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή, η εγχώρια παραγωγή αγωνίζεται να καλύψει τη ζήτηση των Ελλήνων καταναλωτών.
H McCann μαζί με το Wikifarmer, σε συνεργασία με τον Α' Αγροτικό Συνεταιρισμό Ορυζοπαραγωγών Χαλάστρας, δημιούργησαν ένα πρωτότυπο προϊόν, το The Wedding Rice, το οποίο διαθέτει το Wikifarmer μέσω του site του σε προνομιακή τιμή. Έτσι, δίνει λύση σε αυτό το ζήτημα, αξιοποιώντας το μη εμπορεύσιμο ρύζι που απορρίπτεται λόγω ορισμένων εμπορικών προτύπων. Το «χαμένο» αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών. Αποτέλεσμα: Οι αγρότες κερδίζουν και η σπατάλη μειώνεται, κάνοντας μια παράδοση βιώσιμη και διασφαλίζοντας ότι κάθε βρώσιμος κόκκος ρυζιού καταλήγει στο πιάτο κι όχι στο πάτωμα.