To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μεταξύ των καλύτερων σε όλη την Ευρώπη

Μεταξύ των καλύτερων σε όλη την Ευρώπη
Πριν από λίγες μέρες, τέσσερις ελληνικές καμπάνιες συμπεριλήφθηκαν ανάμεσα στις καλύτερες της Ευρώπης, στο πλαίσιο των 2019 Effie Awards Europe. Οι άνθρωποι πίσω από αυτές μίλησαν στο adbusiness για τις μεγάλες αυτές διακρίσεις για την ελληνική διαφήμιση.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ 

Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων των βραβείων Effie, δημιουργήθηκε στα Effie Awards Europe η ειδική κατηγορία Best of the Best Europe. Στόχος της κατηγορίας ήταν η ανάδειξη των καλύτερων και πιο αποτελεσματικών καμπανιών από όσες είχαν βραβευτεί με Gold Effie σε εθνικούς διαγωνισμούς το 2018.

Στην κατηγορία συμμετείχαν έργα από 17 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ από την Ελλάδα δήλωσαν συμμετοχή 4 εταιρείες με 8 βραβευμένες με Gold Effie καμπάνιες, στα τελευταία Effie Hellas. Οι ελληνικές συμμετοχές απέσπασαν τέσσερα βραβεία και δύο διακρίσεις Finalist.



Συγκεκριμένα, με Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια «Το Βήμα» της SohoSquare Athens για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και με Bronze Effie βραβεύτηκαν οι καμπάνιες, «Ο πρόβατος» της McCann Worldgroup για τη Δωδώνη, «Από την Αρχή» της Ogilvy Greece για τη Mondelēz International και «Δύο Μπούφοι» της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς.

Τα δύο έργα που κατάφεραν να προκριθούν ως finalists αλλά όχι και να βραβευτούν, είναι το «Οδοιπορικό» της McCann Worldgroup για την ActionAid Hellas και το «Στην Καρδιά της Τεχνολογίας» από την Ogilvy Greece για τα Καταστήματα Γερμανός.



















Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 15 Οκτωβρίου, στις Βρυξέλλες. Μεγάλος νικητής της βραδιάς ήταν το McCann Worldgroup, που αναδείχθηκε Agency of the Year, ενώ απέσπασε και Grand Effie για την καμπάνια «Like Brands» 2011-2018. Οι νικητές αναδείχθηκαν από μια διεθνή κριτική επιτροπή από ανώτερα στελέχη, τόσο από το χώρο των agencies όσο και από την πλευρά των διαφημιζόμενων. Πρόεδροι της Επιτροπής ήταν ο Bastien Schupp, Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication στην Groupe Renault, και ο Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe & UK στο McCann Worldgroup. 

























Oι χρυσοί νικητές

Γιώργος Ζαρόγιαννης 
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Sohosquare Athens

Μια επική ταινία, που συγκίνησε, συζητήθηκε και αγαπήθηκε από όλους 
Όταν σχεδιάζαμε πριν από τρία χρόνια αυτό το «μικρό βήμα» για την μπίρα ΑΛΦΑ, κανείς μας δεν πίστευε ότι θα γινόταν τελικά ένα τεράστιο βήμα, που θα έφτανε έως τις Βρυξέλλες και στην κορυφή των Effie Awards Europe. Ήταν ένα βήμα εξαιρετικής συνεργασίας και δημιουργικότητας, που άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας μιας ολόκληρης κατηγορίας -και όχι μόνο- και ανέδειξε τη δύναμη της επικοινωνίας στην ανάπτυξη μιας μάρκας. Μια επική ταινία, που συγκίνησε, συζητήθηκε και αγαπήθηκε από όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Θερμά συγχαρητήρια στους ανθρώπους της Sohosquare Athens και στους συνεργάτες μας, για την κορυφαία αυτή διάκριση. Αυτό το χρυσό Effie, το αξίζουν όλοι και ο καθένας τους ξεχωριστά, γιατί πήγανε τη Sohosquare Athens και την ΑΛΦΑ πολλά βήματα παραπέρα.

Laurent Delmouly 
Marketing Director Αθηναϊκή Ζυθοποιία 

Οι μεγάλες δημιουργικές ιδέες ταξιδεύουν! 
Τον Ιανουάριο, τιμηθήκαμε με το βραβείο Grand Effie Hellas στην Αθήνα και πρόσφατα με το βραβείο Best of the Best στην FMCG στα Effie Europe, για την καμπάνια της ALFA® Beer, «Το Βήμα».
Σημαίνει πολλά για εμάς αυτό, γιατί αποδεικνύει ότι οι μεγάλες δημιουργικές ιδέες ταξιδεύουν και ότι η mainstream προσέγγιση μπορεί να έχει επικές διαστάσεις! Μέσα από αυτή την καμπάνια, καταφέραμε να αξιοποιήσουμε ένα δυνατό insight, που ξεπερνά τα σύνορα της Ελλάδας: κανείς δεν πρέπει να θεωρεί δεδομένες τις σχέσεις του με τους αγαπημένους του. Κλείνοντας, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι η καμπάνια «Το Βήμα» αποδείχθηκε πολύ αποτελεσματική και είχε σημαντικό αντίκτυπο στις επιχειρηματικές επιδόσεις της ALFA®, η οποία είναι πλέον η πρώτη μάρκα στην κατηγορίας της μπίρας στην Ελλάδα.

(ακολουθεί η δήλωση στα αγγλικά) 
Laurent Delmouly - Marketing Director Athenian Brewery
We were already honored to receive the Grand Effie Hellas in Athens back in January, so winning the Best of the Best in FMCG at Effie Europe with our ALFA® Beer campaign ‘The Step’ means a lot to us. This proves that great creative ideas travel and that mainstream can be epic! Through this campaign, we have managed to leverage a powerful insight that resonates beyond Greece: no one should take for granted his relationships with his beloved ones. Last but not least: ‘The Step’ has proven to be very effective and had a major impact on the business performances of ALFA® which is now the number 1 brand of the Beer category in Greece.


Oι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Εκπρόσωποι τόσο των ελληνικών διαφημιστικών εταιρειών όσο και των διαφημιζόμενων που διακρίθηκαν στην ειδική κατηγορία Best of the Best Europe, που παρουσίασαν φέτος τα Effie Awards Europe, μας μίλησαν για τη σημασία αυτής της βράβευσης.

Ναταλία Συμεωνίδου, Strategic Planning Director, McCann Worldgroup
Επιβεβαιώθηκε η δύναμη της ιδέας
Ως μέλος του McCann Worldgroup, του πιο αποτελεσματικού δικτύου επικοινωνίας στην Ευρώπη και στον κόσμο, η συμμετοχή μας στη νέα κατηγορία Best of the Best των Effie Europe ήταν αυτονόητη.
Εξάλλου, η φιλοσοφία της McCann, αυτό που ονομάζουμε Truth Well Told, είναι βαθιά συνδεδεμένη με την αναζήτηση της πιο δημιουργικής και ταυτόχρονα αποτελεσματικής επικοινωνιακής ιδέας. 
Η βράβευσή μας για την καμπάνια της Φέτας ΔΩΔΩΝΗ μας γεμίζει χαρά και μας επιβεβαιώνει τη δύναμη της ιδέας που μπορεί να φέρει πραγματικά αποτελέσματα για το brand, αλλά και να ξεπεράσει τα όρια της χώρας μας. 

Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager, ΔΩΔΩΝΗ
Έναυσμα για τη συνέχεια 
Η νέα κατηγορία Best of the Best των Effie Europe έδωσε την ευκαιρία σε brands που κάνουν δημιουργική και αποτελεσματική επικοινωνία να διαγωνιστούν και να «ακουστούν» έξω από τα όρια της χώρας τους. Η διάκριση της ΔΩΔΩΝΗ, ενός παραδοσιακού ελληνικού brand, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, και μάλιστα σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία όσο τα FMCG, μας γεμίζει υπερηφάνεια και μας δίνει το έναυσμα να συνεχίσουμε να διαδίδουμε τη «Γεύση του Καλού» στην Ελλάδα και στον κόσμο. 

Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy
Την ίδια χαρά από την αρχή με κάθε μεγάλο βραβείο
Με αυτή την καμπάνια, κάθε φορά που κερδίζει ένα ακόμα μεγάλο βραβείο, ζούμε την ίδια χαρά από την αρχή, όπως όταν την είχαμε πρωτομοιραστεί με τον κόσμο. Είτε πρόκειται για το χρυσό και το αργυρό λιοντάρι στις Κάννες είτε για τα χρυσά Ερμής και Effie στην Ελλάδα, είτε τώρα για το χάλκινο Effie Europe στα FMCG της ενότητας Best of the Best. Γίνεται φανερό ότι όταν η δημιουργικότητα αποσκοπεί στην ουσιαστική επαφή με το κοινό, τότε τα αποτελέσματα ακολουθούν σε κάθε επίπεδο. Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς, και στον πελάτη μας, τη Mondelēz, και ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τους ακόμα μια φορά. 

Aθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate, Mondelēz International
Πρωτοπορούμε και πρωτοτυπούμε με εξαιρετικά αποτελέσματα! 
Η καμπάνια της Lacta «Από την αρχή» αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι όταν μία δημιουργική ιδέα συνδέεται άρρηκτα με ένα πραγματικό consumer insight, τότε το αποτέλεσμα είναι μαγικό!
Για εμάς η πιο αγαπημένη σοκολάτα γάλακτος, η Lacta, που ξέρει να μιλάει στις καρδιές των καταναλωτών, αναγνωρίζεται για άλλη μία φορά διεθνώς μέσα από έναν τόσο σημαντικό θεσμό όπως τα Ευρωπαϊκά Effie Awards. Μία τέτοια διάκριση επιβεβαιώνει ότι μπορούμε να πρωτοπορούμε και να πρωτοτυπούμε, φέρνοντας παράλληλα και εξαιρετικά αποτελέσματα. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές της καμπάνιας, που ξεπέρασαν τους εαυτούς τους, βάζοντας τον πήχυ ακόμα πιο ψηλά. 
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μας στην Ogilvy, που εμπνεύστηκαν, οραματίστηκαν και υλοποίησαν κάτι τόσο μεγάλο και δυνατό, κατακτώντας άλλη μία κορυφή.

Τhe Newtons Laboratory
Επιβράβευση της φιλοσοφίας μας αλλά και της άψογης συνεργασίας 

O επετειακός χαρακτήρας του βραβείου Best of the Best με αφορμή τα 50 χρόνια του θεσμού ήταν κάτι πολύ δελεαστικό, για να μην το τιμήσουμε. Το συγκεκριμένο βραβείο είναι εξαιρετικά τιμητικό για την τράπεζα και την εταιρεία μας. Κι αυτό γιατί είναι ένα βραβείο που δεν επιβραβεύει μόνο τη δημιουργικότητα, που είναι απαραίτητη για τη δουλειά μας, αλλά συνεκτιμά και επιβραβεύει το συνολικό αποτέλεσμα, που έχει να κάνει με τη στρατηγική σκέψη, σε συνδυασμό με την ουσία της δουλειάς μας: την επίτευξη των προκαθορισμένων στόχων. Γιατί χωρίς αποτέλεσμα, χωρίς τα νούμερα που φέρνει στον πελάτη μας, καμιά ιδέα δεν έχει αξία. Για εμάς σαν εταιρεία το συγκεκριμένο βραβείο είναι μια σημαντική επιβράβευση της φιλοσοφίας μας. Είμαστε μια εταιρεία που σαν βασικό στόχο έχουμε να δημιουργούμε μέσα από τη δουλειά μας αξία για τους πελάτες μας και τα προϊόντα τους. Τα βραβεία είναι σημαντικά για εμάς μόνο αν συνδυάζονται με πραγματικά μετρήσιμα αποτελέσματα. 
Και, φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να έχουμε κατακτήσει ένα τέτοιο βραβείο αν δεν συνεργαζόμασταν άψογα πελάτης και διαφημιστική. Αν δεν πιστεύαμε όλοι μαζί ότι έχουμε στα χέρια μας μια δυνατή ιδέα και δεν την είχαμε εκμεταλλευθεί δημιουργώντας μια σειρά από στοχευμένα και αποτελεσματικά υλικά επικοινωνίας που έκαναν τελικά τους δύο όχι και τόσο έξυπνους μπούφους, μια πολύ «έξυπνη» καμπάνια.  

Φίλιππος Προύντζος, Senior Manager, Retail-Digital Marketing & Επικοινωνία, Τράπεζα Πειραιώς 
Συνδυάσαμε στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και αποτελέσματα.
Η παραπάνω βράβευση είναι εξαιρετικής σημασίας όχι μόνο γιατί μια ελληνική καμπάνια κατάφερε να ξεχωρίσει σε ευρωπαϊκό επίπεδο στην κατηγορία της, αλλά και γιατί κατάφερε και διακρίθηκε ανάμεσα στους καλύτερους της Ευρώπης, καθώς η διάκριση αφορούσε την επετειακή κατηγορία Best of the Best, με αφορμή τα 50 χρόνια του θεσμού, στην οποία δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι καμπάνιες που στις χώρες τους διακρίθηκαν με χρυσό Effie. Η καμπάνια του winbank mobile app, «Δύο Μπούφοι», η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις διαφημιστικές εταιρείες The Newtons Laboratory και Mindshare, κατάφερε να συνδυάσει τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργικότητα και τα αποτελέσματα. Το Winbank mobile application αναδείχτηκε ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές και στα δύο app stores, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, ενώ παράλληλα παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση της χρήσης του mobile banking.  Όλα τα παραπάνω στοιχεία ανέδειξαν την καμπάνια του winbank mobile app μια από τις πιο επιτυχημένες και ολοκληρωμένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μαρία Κάντζα, Γενική Διευθύντρια, Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ)
Τα βραβεία στα Effie Hellas έχουν ειδικό βάρος και πραγματικό αντίκτυπο σε διεθνές επίπεδο

Με πολύ μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στην ΕΔΕΕ τις πολλαπλές ελληνικές διακρίσεις στην κατηγορία Best of the Best των Effie Awards Europe. Ως κλαδικός φορέας της επικοινωνίας, βλέπουμε τη δουλειά που κάνουν τα ελληνικά agencies να ανταγωνίζεται και να ξεπερνά μεγαλύτερες και θεωρητικά πιο προχωρημένες αγορές. Αυτό είναι ένα θετικό σήμα για να επιμείνουμε περισσότερο στις δυνατότητές μας και την αξία που παράγει το έργο μας και να ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας σε πιο τολμηρές συνεργασίες, που φέρνουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Ως αντιπρόσωπος των Effies, είμαστε περήφανοι για το επίπεδο των συμμετοχών που λαμβάνουμε στα Effie Hellas και για την ορθή κρίση των επιτροπών στην αξιολόγηση των έργων. Αποδεικνύεται ότι τα βραβεία που δίνονται στα Effie Hellas έχουν ειδικό βάρος και πραγματικό αντίκτυπο σε διεθνές επίπεδο. Συγχαρητήρια στις ομάδες των τεσσάρων εταιρειών που διακρίθηκαν και στις ομάδες marketing των πελατών τους!»