To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι νικητές των Effie Hellas 2020

Οι νικητές των Effie Hellas 2020

Oι πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας επιβραβεύθηκαν στην διαδικτυακή τελετή Απονομής των Effie Hellas 2020, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Ιανουαρίου

Στην «γιορτή της αποτελεσματικότητας» η Ogilvy αναδείχθηκε «Agency of The Year»

Mε την διάκριση Marketer of the Year (η μετεξέλιξη του Client of the Year) επιβραβεύθηκαν τόσο η Cosmote όσο και η Μondelez International καθώς ισοψήφησαν.

«Brand of the Year»
αναδείχθηκε η Lacta της Μondelez International

Το Grand Effie κέρδισαν οι εταιρείες Ogilvy και Mondelez International για την καμπάνια «Act for Love» για την Lacta.

Μ. Παπαπολύζος: Η διαφήμιση είναι η τέχνη της πειθούς που μεταφράζεται σε πωλήσεις

O πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος ανέφερε στον εισαγωγικό του χαιρετισμό: " Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο των Effie, τον Κώστα Ταμπουράκη, την οργανωτική επιτροπή και όλους όσους έδωσαν απλόχερα τον χρόνο τους για να ήμαστε εδώ σήμερα. Εκ μέρους της ΕΔΕ, σας ευχαριστώ θερμά.
Δεκατρία χρόνια μετά από κρίση που ξεκίνησε με την Liemman Brothers, το 2008 και συνεχίστηκε με την χρηματοπιστωτική κρίση, που έφερε τη μεγάλη ύφεση στη χώρα μας, η αγορά μας δεν έχει συνέλθει ακόμα.
Ως αποτέλεσμα αυτής της κρίσης, το focus  της επικοινωνίας έχει περάσει από το brand building σε μικρές τακτικές ενέργειες, με τη βοήθεια των νέων Μέσων και κυρίως των Social Media, που μεγάλωσαν και ισχυροποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια.
Επίσης, η προσπάθεια του industry διεθνώς έχει επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο το μήνυμα θα φτάσει πιο αποδοτικά στον καταναλωτή. Έτσι, αντί να ασχολούμαστε με το πώς θα μεγιστοποιήσουμε την απόδοση του μηνύματος, ασχολούμαστε να βρούμε το πώς θα βελτιώσουμε το targeting.
Νομίζω ότι το θέμα του brand building θα πρέπει να μας απασχολήσει ιδιαίτερα το επόμενο διάστημα, δηλαδή να ξαναγυρίσει το focus εκεί.
‘Όπως γνωρίζετε, σήμερα βραβεύουμε τις καμπάνιες εκείνες που απέδειξαν με νούμερα ότι η σωστή διαφήμιση, η σωστή επικοινωνία, το καλό δημιουργικό και η στοχευμένη επικοινωνία, πουλάει. Άλλωστε αυτή είναι η δουλειά μας. Η διαφήμιση πρέπει να πουλάει το προϊόν στον πελάτη, διαφορετικά είναι άχρηστη.
Η διαφήμιση δεν είναι τέχνη, όπως γνωρίζετε, αλλά χρησιμοποιεί στοιχεία από τις τέχνες, από την τεχνολογία, από την επικαιρότητα, για να χτίσεις μία ιδέα. Αλλά η διαφήμιση που έχει μόνο τεχνολογία, χωρίς ιδέα είναι καταδικασμένη στο να αποτύχει, γιατί απλά δεν θα είναι ενδιαφέρουσα.
Η διαφήμιση μπορεί να μην είναι τέχνη, αλλά είναι η τέχνη της πειθούς, η οποία μεταφράζεται σε πωλήσεις. Και σήμερα το αποδεικνύουμε".


Γρ. Αντωνιάδης: Να γιορτάζουμε πάντα αποτελέσματα που βασίστηκαν σε ωραίες ιδέες

Απο την μεριά του ο Πρόεδρος του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης σημείωσε: "Τα Effies είναι τα μόνα βραβεία που επιβραβεύουν την δημιουργικότητα, η οποία έφερε αποτέλεσμα. Το συνδυασμό εκείνο που κάθε εταιρία ιδανικά επιδιώκει. Και όμως, τα αποτελέσματα είναι μετρούμενα, το ξέρουμε όλοι, γιατί το βλέπουμε στην αγορά, μέσα από τα μερίδια, μέσα από τις πωλήσεις. Η δημιουργικότητα είναι εξ αρχής, υπάρξεως της διαφήμισης, αμφισβητήσιμη.
Δηλαδή με λίγα λόγια, υπάρχουν κάποια ερωτήματα. Τι θεωρεί ο καθένας μας δημιουργικό; Η δημιουργικότητα αφορά μόνο το creative; Πάει παρέα με μεγάλα budgets και brand building εκστρατείες; Η δημιουργικότητα είναι πάντα προϋπόθεση μιας αποτελεσματικής καμπάνιας; Είναι η δημιουργικότητα στον κόσμο της πανδημίας σε πτώση; Αν αυτό συμβαίνει, φταίει ο αποκλεισμός μας στην τηλεργασία;
Απαντήσεις σε όλα αυτά δεν θα δώσω εγώ, αλλά θα ήθελα να μας καλέσω όλους, να μελετήσουμε τα αποτελέσματα,  της συγκεκριμένης έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης. Να αναλογιστούμε πάνω στη χημεία της αποτελεσματικότητας και στην απλή ερμηνεία της δημιουργικής ιδέας, εκείνης της ιδέας που σε παρασύρει.
Θα ήθελα να ολοκληρώσω με μία ευχή. Να γιορτάζουμε πάντα ιδέες που φέρνουν αποτελέσματα ή να το δούμε και αλλιώς, αποτελέσματα που βασίστηκαν σε ωραίες ιδέες
TAGS: Effie Hellas