To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Μπορεί ο απόηχος των εκλογών και το τι θα γίνει κι αν θα γίνει και πως θα γίνει η κυβέρνηση να ήταν το νούμερο 1 σε συζήτηση θέμα και στα κοινωνικά δίκτυα αλλά και σην επίσης νούμερο 1 σε διαφημιστική δαπάνη  (κάποτε?) περίοδο  δεν μπορεί παρά να υπήρξαν ενέργειες που συζητήθηκαν είτε γιατί ήταν μοναδικές και καινοτόμες ή γιατί απλά άρεσαν ή γιατί, τελικά, ΔΕΝ άρεσαν.
•    Κάτι το καλοκαίρι που έρχεται κι οι πρώιμες ζέστες, κάτι η διάθεση του κόσμου να ξεσκάσει και να ξεχαστεί και να περάσει καλά, δεν πρόλαβε καλά-καλά να βγει στον αέρα το τηλεοπτικό σποτ των παγωτών ΕΒΓΑ κι ‘έγραψε’ συγκεντρώνοντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια. Γράμμα ή μάλλον tweet  στη ζωή ανάγκασε τον @SpongeGeorge_ να γράψει: ‘’Αγαπητή ζωή,  μπορώ αυτό το καλοκαίρι να έχω κάτι από την διαφήμιση της ΕΒΓΑ;; θα το εκτιμούσα πάρα πολύ..’’. Περίμενε Γιώργο, που ξέρεις, μπορεί και να σε ακούσουν. Θα θέλαμε να δούμε ένα έξυπνο app στο Facebook (αφού δούμε πρώτα και μια σελίδα. Μέχρι τότε δείτε  μερικά από τα σχόλια που γράφτηκαν στο Twitter για  το εν λόγω διαφημιστικό σποτ εδώ
•    Όπως συμβαίνει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις , η χρήση ενός celebrity σε διαφημιστική καμπάνια πολώνει. Αυτό συνέβη και με το σποτ των παγωτών Κρι-Κρι  στο οποίο πρωταγωνιστεί ο συμπαθέστατος και.. συμπατριώτης τους Γιώργος Καπουτζίδης. Πάντως ο ίδιος διαφήμισε φιλότιμα τη συμμετοχή του στην διαφημιστική καμπάνια των Σερραϊκών παγωτών  τόσο από τον (όχι και πολύ ενεργό) λογαριασμό του στο twitter, όσο και από την ιδιαίτερα δημοφιλή σελίδα του στο Facebook. Διαβάστε μερικά από τα σχόλια για την καμπάνια εδώ.
•    Στην... αιώνια μάχη  για τη σελίδα  μάρκας με τους περισσότερους fans στο Facebook, το ΠΛΑΙΣΙΟ  ξεπέρασε τα MULTIRAMA , κέρδισε την δεύτερη θέση ανοίγοντας  την  ψαλίδα και παίρνει το καλύτερο σκορ σαν σελίδα, σύμφωνα με την βαθμολογία που δίνουν οι Social Bakers κι η οποία βασίζεται σε μελέτη 30 διαφορετικών παραμέτρων. 



Quiz: Ποιο post της σελίδας κέρδισε τα περισσότερα likes τις τελευταίες μέρες? Αυτό που ευχόταν καλή επιτυχία στις ομάδες μας στο μπάσκετ, αυτό για τη Γιορτή της Μητέρας ή αυτό?


 
Μπείτε στη σελίδα και δείτε!

•    Είπαμε για Γιορτή Της Μητέρας και μας άρεσε πολύ η ενέργεια του Klout στο Pinterest με τίτλο το hashtag #kloutmom. To Klout κάλεσε τον κόσμο να μιλήσει για τις μαμά του μέσω του Pinterest με αποτέλεσμα μία ιδιαίτερα συγκινητική ‘τοιχογραφία’ ανθρώπων  από όλο τον κόσμο που μέσα από φωτογραφίες και λόγια αποθεώνουν τις μαμάδες τους  σε έναν συναρπαστικό  ‘διαγωνισμό ’ ποιανού μαμά είναι η καλύτερη.
•    Έβγαλε τηλεοπτικά σποτ η ΔΑΠ για να καλέσει τους φοιτητές να την ψηφίσουν. Μάλιστα ‘δανείζεται’ από την δημοφιλή διαφήμιση της Vodafone  μιλώντας για \'ΔΑΠ machine’ κατά το check machine. Δεν θα πούμε εμείς τη γνώμη μας. Να πείτε εσείς τη δική σας. Δείτε τα σποτ εδώ. Μετά δείτε προσεκτικά από κάτω από την οθόνη τον αριθμό των likes και dislikes. Και μετά διαβάστε και τα σχόλια στο Twitter, εδώ.
•    Νέα εποχή τιμών ΟΤΕ, μ’ ένα χαρούμενο σποτ που άρεσε και μ\' ένα ακόμη πιο χαρούμενο τραγούδι που μπορείτε να ακούσετε στην επίσημη εκδοχή του από τον Michel Teló εδώ.
•    Αφήσαμε το  καλύτερο για το τέλος. Μας το έθεσε υπόψη καταρχάς ο φίλος της στήλης @ibanakos, και μερικές ώρες μετά, την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, πέσαμε επιτέλους πάνω του. Διαφήμιση  τύπου google ads στο youtube. Συγκεκριμένα ψάχνοντας τη διαφήμιση  ‘Νέα εποχή τιμών ΟΤΕ’ πέσαμε πάνω στη διαφήμιση Wind για τον ενέργεια με τίτλο  "Μπες στο www.f2g.gr και κέρδισε’’


 
Με ένα κλικ στη διαφήμιση  πηγαίνετε στο κανάλι  WINDnetwork και βλέπετε ολόκληρο το τηλεοπτικό σποτ, το οποίο μάλιστα  έχει μαζέψει σε  3 μόλις μέρες  άνω των 217.000 views!
 
Αυτά είναι..

Και με αυτά και μ’αυτά, πέρασαν οι λέξεις και μια καινούρια εβδομάδα ξεκινάει.

Να είστε καλά και ξέρετε εσείς, Κεφάλια Ψηλά!

Σημείωση: Όλα τα posts αναδημοσιεύονται αυτούσια με μοναδική παρέμβαση την προσθήκη τόνων.