To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όμιλος της Χρονιάς παρέμεινε ο WPP

Όμιλος της Χρονιάς παρέμεινε ο WPP
Ο όμιλος WPP κέρδισε τον τίτλο του Holding Company of the Year για έκτη διαδοχική χρονιά στο Cannes Lions International Festival of Creativity.

Ο founder και chief executive του ομίλου, Sir Martin Sorrell χρησιμοποίησε αυτή την επιτυχία για να επισημάνει πως "ο WPP είναι τόσο Ευρωπαίος όσο ήταν πάντοτε και θα γίνει ακόμα περισσότερο στο μέλλον", έπειτα από το βρετανικό δημοψήφισμα που σήμανε την έναρξη διαδικασίας αποχώρησης της Μεγάλης Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η συγκεκριμένη διάκριση απονέμεται σε έναν όμιλο, οι εταιρείες του οποίου συγκέντρωσαν τους περισσότερους πόντους κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Πίσω από τον WPP, ο Omnicom βγήκε δεύτερος και ο Interpublic κατέληξε στην τρίτη θέση.

Η Ogilvy & Mather, εταιρεία του ομίλου WPP, κέρδισε τον τίτλο Network of the Year για πέμπτη διαδοχική χρονιά, ενώ η "αδερφή" Y&R βγήκε τρίτη, μένοντας πίσω από τη BBDO του Omnicom.

Ο τίτλος Agency of the Year κατέληξε στην AlmpapBBDO Sao Paulo, με τη Grey New York να τερματίζει δεύτερη και την INGO Stockholm τρίτη.

Η Droga5 New York αναδείχτηκε η Independent Agency of the Year, με τις Jung von Matt και Wieden & Kennedy Portland να κατατάσσονται δεύτερη και τρίτη αντίστοιχα.