To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Socialab: Διπλή χρυσή βράβευση στα IAB MIXX AWARDS

Socialab: Διπλή χρυσή βράβευση στα IAB MIXX AWARDS

Η Socialab, αναδείχτηκε διπλή χρυσή νικήτρια στα διεθνούς χαρακτήρα και κύρους IAB MiXX AWARDS 2019. Στην τελετή βραβείων, η οποία ξεχωρίζει τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, η Socialab απέσπασε gold awards στις κατηγορίες Brand Awareness and Positioning και Social για την ιδιαίτερη καμπάνια «Χτίζουμε αναμνήσεις» που δημιούργησε για την LEGO.

Η πρωτότυπη ιδέα για την καμπάνια της LEGO βασίστηκε σε ένα ευρέως διαδεδομένο brand insight που έχει προκαλέσει την ταύτιση των χρηστών, με αποτέλεσμα στο ψηφιακό περιβάλλον να κοινοποιείται άκρως διασκεδαστικό περιεχόμενο. Αυτό είναι το πάτημα ενός LEGO με γυμνό πόδι. Κάτι που… αναμφισβήτητα πονάει!

Η ευφυής καμπάνια προωθήθηκε στο Facebook, καθώς και στο YouTube και πολύ σύντομα έγινε viral. Ειδικότερα, το digital video πέτυχε περισσότερα από 700.000 views, ενώ δημοσιεύτηκε σε πάνω από 100 διεθνή sites, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της καμπάνιας στο να προκαλέσει την ταύτιση και την αλληλεπίδραση του κοινού.

Η διπλή χρυσή βράβευση της Socialab από τη διεθνή κριτική επιτροπή των MiXX AWARDS, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την ικανότητά της να δημιουργεί επιτυχημένες και δυναμικές καμπάνιες, εδραιώνοντας τη θέση της στο ψηφιακό περιβάλλον.