To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Starlink: Δυναμικά στην κορυφή

Starlink: Δυναμικά στην κορυφή

Την κορυφαία διάκριση αλλά αρκετές ακόμη βραβεύσεις κατόρθωσε να αποσπάσει στα ΙΑΒ Ηellas Μixx Awards 2020 η Starlink.O Αντώνης Πασσάς, CEO Publicis Groupe Ελλάδας η Βίβη Καμάμη, Chief Starlink Officer, o Χρήστος Κουρούδης, Media Director, και η Βάσω Φραγκούδη, Head of Digital, έδωσαν στο adbusiness τις λεπτομέρειες.

Αντώνης Πασσάς - CEO Publicis Groupe Ελλάδας

Η βράβευση αντικατοπτρίζει το DNA του ομίλου

Ο CDEO του Publicis Groupe Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε για τη σημαντική διάκριση της Starlink: "Αυτή η πολλαπλή βράβευση και σημαντική ανάδειξη της Starlink μέσα από ένα θεσμό σαν αυτόν των IAB MiXX Awards, αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα το DNA του ομίλο, αλλά και επιβραβεύει την προσπάθεια της ομάδας της Starlink, που επάξια υπηρετούν με αφοσίωση το συνολικό μας όραμα. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά να βλέπουμε τα συστατικά του σύγχρονου, νεωτεριστικού και πελατοκεντρικού γονιδιώματός μας να τυγχάνουν κλαδικής αναγνώρισης μέσα από τέτοιου είδους σημαντικές βραβεύσεις".

Βίβη Καμάμη - Chief Officer Starlink

«Μια λέξη: Υπερηφάνεια»

Η πολλαπλή βράβευση στα IAB MiXX Awards 2020, η οποία περιλάμβανε και την κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης, σημαίνει για εμάς με μία λέξη υπερηφάνεια.

Είναι μια σημαντική αναγνώριση της προσπάθειάς μας και δικαίωση της πραγματικά σκληρής και συστηματικής δουλειάς που γίνεται στην εταιρεία μας. Συνολικά φέτος απονεμήθηκαν στη Starlink 9 βραβεία για 4 διαφορετικές καμπάνιες και, μεταξύ αυτών, και η κορυφαία διάκριση με το βραβείο Βest in Show για το Old Spice. Αυτό για εμάς είναι τρανή απόδειξη της επίμονα καλής και πρωτοποριακής δουλειάς που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια από τους ταλαντούχους ανθρώπους μας, σε συνεργασία με τους πελάτες μας. 

Το παλμαρέ των διακρίσεων 

Best in Show: 

* Old Spice Thrives Through Mobile Gaming | Mobile Advertising

Gold: 

* P&G Empowering Creativity for P&G Based on Real Time Data | Experimental & Innovative Campaign  

* P&G Empowering Creativity for P&G Based on Real Time Data | Effective Use of Data

* Pantene Influences your Perfect Hair Day | Digital Reputation Management

* Old Spice Thrives Through Mobile Gaming | Mobile Advertising

Silver:  

* Pantene Influences your Perfect Hair Day | Brand Awareness & Positioning

Bronze:

Always A Quantum Leap through Advanced Data Strategy | Effective Use of Data

IAB Members’ Awards:

P&G Empowering Creativity for P&G Based on Real Time Data | Experimental & Innovative Campaign

* Old Spice Thrives Through Mobile Gaming | Mobile Advertising

Τεχνολογία και data που αναδεικνύονται από το ταλέντο των ανθρώπων μας

Σε αυτήν την όλο προκλήσεις εποχή και το τόσο περίπλοκο digital οικοσύστημα, όλοι μιλάμε για big data και τα δίκτυά μας επενδύουν σε ad tech, πάντα με στόχο την ενίσχυση του marketing. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την πραγματικότητα, η τεχνολογία είναι απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας. Όμως αυτό που δεν μπορούμε επίσης να αγνοήσουμε, είναι ότι η τεχνολογία και τα data αποκτούν αξία και σε διαφοροποιούν ανάλογα με τον τρόπο χρήσης τους. Και αυτό το κάνουν οι άνθρωποι. Θεωρούμε το σημαντικότερο στοιχείο επιτυχίας τα στελέχη μας και την ομαδική και modular προσέγγισή μας σε κάθε project. 

Tα σημαντικά ΙΑΒ MiXX Αwards

Τα IAB MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα. Το γεγονός πως η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από ειδικούς από διάφορες χώρες της Ευρώπης, προσδίδει μια επιπρόσθετη αξία στην αξιοπιστία του θεσμού, αφού ξεφεύγει από τα στενά ελληνικά όρια. Επιπλέον, ως βραβεία με διεθνή χαρακτήρα, δίνουν την ευκαιρία για διάκριση στα Europe MiXX Awards.   

Συνεπώς, τα IAB MiXX Awards, ως ο μεγαλύτερος θεσμός επιβράβευσης της ολοκληρωμένης δουλειάς στην Ελλάδα, παίζουν κομβικό ρόλο στο να αισθανθεί η ομάδα ότι η προσπάθειά της αναγνωρίστηκε και ανταμείφθηκε.

H λογική του Power of One

Η φιλοσοφία με την οποία προσεγγίζουμε την ψηφιακή επικοινωνία δεν διαφέρει από τη συνολική μας φιλοσοφία. Λειτουργούμε ως business partner για τους πελάτες μας και δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, εστιάζοντας πάντα στον καταναλωτή και στα data. Κάθε project αντιμετωπίζεται με ομαδική και modular προσέγγιση, επομένως εξασφαλίζει καλύτερο orchestration των ειδικοτήτων. Αυτή άλλωστε είναι η λογική του μοντέλου The Power of One του ομίλου μας, που στην καρδιά του έχει την εξάλειψη των silo. Κάθε δουλειά πρέπει να έχει την ικανή και σωστή δοσολογία δημιουργικής ιδέας και σωστής υλοποίησης, ώστε κάθε καμπάνια να είναι επιτυχημένη, αφήνοντας το αποτύπωμά της στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή.


Χρήστος  Κουρούδης - Media Director Starlink
Βάσω  Φραγκούδη - Head of Digital Starlink

Tα στοιχεία που έφεραν το Best in Show

Αυτό που έκανε την ενέργεια «Old Spice thrives through mobile gaming» να ξεχωρίσει και να κατακτήσει την ύψιστη βράβευση Best in Show, είναι η σωστή χρήση του mobile gaming και ο τρόπος με τον οποίο αυτό συνδέθηκε με την ATL επικοινωνία του προϊόντος και το core message της συνολικής καμπάνιας. Κατορθώσαμε να εντάξουμε στην core επικοινωνία του προϊόντος το gamification, ώστε να εξασφαλίσουμε το active attention του χρήστη σε ένα σχετικό περιβάλλον και όχι να δημιουργήσουμε απλώς ένα εντυπωσιακό εφέ.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του 1ου lockdown, σε μια περίοδο δηλαδή που:  

Όλα τα αθλητικά γεγονότα είχαν ακυρωθεί.

Η χρήση των digital μέσων παρουσίαζε αύξηση 150%.

Όλα τα gaming apps παρουσίαζαν εκρηκτική αύξηση.

Σε συνεργασία με την Adcolony, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια online engaging video καμπάνια, η οποία όχι μόνο τοποθετούσε το brand στο επίκεντρο προσοχής του χρήστη, αλλά απαιτούσε και την αλληλεπίδρασή του με το video, όπως να αγγίξει την εικόνα, να τη σύρει, να την ανακινήσει κ.ά. Ό,τι ακριβώς, δηλαδή, κάνει και με το αγαπημένο του παιχνίδι.

Η ανταπόκριση του κοινού στο ανατρεπτικό και βιωματικό video ήταν εντυπωσιακή, αφού η καμπάνια συνοδεύτηκε με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

Ο συνδυασμός λοιπόν του σωστού timing, της βαθιάς γνώσης του κοινού και των consumers insights, όχι μόνο για το ΠΟΥ θα επικοινωνήσουμε αλλά και για το ΠΩΣ θα επικοινωνήσουμε με το κοινό, και πολύ περισσότερο τα αποτελέσματα της καμπάνιας, ήταν τα κύρια συστατικά που οδήγησαν σε αυτήν τη σημαντική διάκριση.

Διαβάστε την ειδική έκδοση του adbusiness για τα Iab Hellas ΜIXX Awards ΕΔΩ