To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Newtons Laboratory: 4 Διακρίσεις στα Clio Sports Awards

The Newtons Laboratory: 4 Διακρίσεις στα Clio Sports Awards


Η The Newtons Laboratory απέσπασε τέσσερα βραβεία στα φετινά Clio Sports Awards, τον διεθνή θεσμό που επιβραβεύει την κορυφαία δημιουργικότητα στον χώρο του αθλητικού marketing και της επικοινωνίας. Η καμπάνια «Under the Stars» για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός βραβεύτηκε με 1 Gold και 3 Βronze Clio, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική, τεχνολογική και συναισθηματική της δύναμη.

H διοργάνωση Clio Sports, που ιδρύθηκε το 2014 ως εξειδικευμένος κλάδος των φημισμένων Clio Awards, αναγνωρίζει κάθε χρόνο τις πιο καινοτόμες ιδέες που διαμορφώνουν την αθλητική κουλτούρα παγκοσμίως.

Οι διακρίσεις που απέσπασε η The Newtons Laboratory:

•  Gold
– Gameday Fan Experience – Digital / Mobile Fan Engagement
•  Bronze – Digital / Mobile – Immersive / New Realities
•  Bronze – Experience / Activation – Immersive / New Realities
•  Bronze – Gameday Fan Experience – Theme Night

Η ΑR δράση «Under the Stars» δεν ήταν απλώς μια ενέργεια μνήμης, αλλά ένα ψηφιακό ταξίδι στο συναίσθημα, μετατρέποντας το Καλλιμάρμαρο, που φιλοξένησε το 2024 το 6ο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος τουρνουά σε ένα ολόγραμμα ιστορίας και δόξας. Χρησιμοποιώντας AR τεχνολογία και mobile ενέργειες κατάφερε να συνδέσει τους φίλους του Παναθηναϊκού με τις πιο ένδοξες στιγμές της ομάδας τους – όχι απλώς ως θεατές, αλλά ως ενεργούς συμμετέχοντες.