To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Βronze στα IAB Hellas Mixx Awards 2019 για την A3® και τη Macrovita

Βronze στα IAB Hellas Mixx Awards 2019 για την A3® και τη Macrovita
Το βραβείο Bronze στην κατηγορία Best Brand/Product Launch απέσπασε η καμπάνια που δημιούργησε η A3® για τo λανσάρισμα της βασισμένης στην επιγενετική, σειράς φυσικών καλλυντικών προϊόντων με ρύζι, καλέντουλα και συνένζυμο Q10 της Macrovita. Η κεντρική ιδέα βασίστηκε στη δύναμη του ρυζιού κι έτσι, κεντρικό όχημα όλης της καμπάνιας ήταν ένας κόκκος ρυζιού.

Στο animated banner που δημιουργήθηκε, τα δευτερόλεπτα ενός ψηφιακού ρολογιού σχηματισμένα από κόκκους ρυζιού κυλούσαν αντίστροφα ενώ στα skin ads καθώς και στην αντίστοιχη καταχώριση που έτρεξε στον τύπο, ένας κόκκος ρυζιού αλλάζει την ημερομηνία από 2019 σε 2018 και γυρίζει τον χρόνο πίσω.

Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το «Γυρίστε πίσω τον χρόνο με τη δύναμη του ρυζιού» και έτρεξε σε επιλεγμένα sites που το γυναικείο κοινό επισκέπτεται καθημερινά, πετυχαίνοντας συνολικά περισσότερες από 4.000.000 εμφανίσεις και πάνω από 42.000 clicks.