To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EFFIE HELLAS: Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

EFFIE HELLAS: Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
EFFIE HELLAS:  Οι δηλώσεις  των πρωταγωνιστών

Εκπρόσωποι εταιρειών επικοινωνίας και διαφημιζομένων μιλούν στο adbusiness για την πρόσφατη διάκριση τους στα Effie Hellas 2012, τη μεγάλη γιορτή της αποτελεσματικής δημιουργικότητας.


Τάκης Λιαρμακόπουλος, Vice President-COO, Spot JWT

Μεγάλο ενδιαφέρον=μεγάλο αποτέλεσμα


Η επιμονή για το καλύτερο αποτέλεσμα, η βαθειά γνώση της δύσκολης δουλειάς που κάνουμε,οι άπειρες  ώρες που έχουμε ξοδέψει σαν εταιρεία πάνω  σε όλες εκείνες τις συνταγές, είναι που κάνουν το αποτέλεσμα της δημιουργίας μας να είναι πάντα μια δεδομένη επιτυχία …μικρότερη ή μεγαλύτερη, πάντως ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! Η επικοινωνία σήμερα έχει την αποστολή να δημιουργεί συναισθήματα στους ανθρώπους (προσωπικά ποτέ δεν υιοθέτησα τον χαρακτηρισμό «καταναλωτές»), αυτός είναι ο ρόλος της καλής διαφήμισης. Να προκαλεί συναισθήματα και όχι απλά να μεταφέρει πληροφορίες. Τα συναισθήματα προκαλούν το ενδιαφέρον και αυτό ανάλογα με το πόσο έντονο είναι θα φέρει και το ανάλογο αποτέλεσμα. Μεγάλο ενδιαφέρον =μεγάλο αποτέλεσμα ….με μια προϋπόθεση. Τα συναισθήματα να είναι θετικά. Έτσι λοιπόν μια καμπάνια έχει την πιθανότητα να γίνει πιο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ αν γίνει πρώτα ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΤΗ!

Η Spot JWT  έχει μέσα στο DNA της το ταλέντο να φτιάχνει διαφημίσεις που αρέσουν πολύ σε όλο τον κόσμο,(και έτσι πρέπει να αρέσει μια διαφήμιση από τα παιδάκια έως τον Πρωθυπουργό της χώρας)… ο Κίτσος και η Τασούλα από τις πρώτες κιόλας μέρες , είχαν εκατοντάδες χιλιάδες «χτυπήματα» στο διαδίκτυο, σε λίγους μόνο μήνες εκατομμύρια !!! Σε πείσμα όσων λένε συνήθως ότι « Ναι!!! Θα θυμάσαι την διαφήμιση, αλλά δεν θα θυμάσαι το προϊόν!!» να και τα αποτελέσματα που επιβεβαιώνουν πόσο δίκιο έχουμε να επιμένουμε στην δημιουργικότητα. Για την εταιρεία μας αυτή η μεγάλη επιτυχία του Grand Effie είναι η επιβεβαίωση της ικανότητας  μας και του πάθους μας για καλή δουλειά. Την διάκριση αυτή την δίνει η ίδια η αγορά !!! Οι συνεχείς επιτυχίες της Spot JWT οφείλονται σε δυο σημαντικούς παράγοντες: ένας είναι το ταλέντο των 105 ανθρώπων που  την αποτελούν και ο δεύτερος είναι οι πελάτες μας  οι  αξιόλογοι αυτοί άνθρωποι που μας νιώθουν σαν πραγματικούς συνεργάτες, μας εμπιστεύονται και ξέρουν να εκτιμούν την καλή διαφήμιση. Αυτός είναι ο συνδυασμός που φέρνει αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα και η επιβράβευση αυτή είναι εκείνη που μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία.!!!!  Πάμε γερά!!!Πάμε για τα καλύτερα που είναι μπροστά μας!!! …με το καλό η καινούρια χρονιά… για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!»


Θάνος Βλαχόπουλος, Γενικός & Οικονομικός Διευθυντής, Lowe Athens

Αν μη τι άλλο, είμαστε στον σωστό δρόμο

Το 2010, λέγαμε ότι οι δοκιμασίες που περνάμε είναι «μοναδικές» και απερίγραπτες. Τότε, κανείς μας δεν ήθελε να πιστέψει ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή.  Ευτυχώς, ήδη από τότε, στη Lowe Athens είχαμε κάνει motto μας το “BUY LOWE, SELL HIGH”... κάτι, που πρακτικά σημαίνει να φέρνεις σπουδαία αποτελέσματα ακόμη και μέσα στην κρίση!

Αφήσαμε λοιπόν στην άκρη κατευθύνσεις, που κάνουν δημιουργικό για το δημιουργικό ή χιούμορ για το χιούμορ και περάσαμε στην κουλτούρα μας αυτή τη νέα στρατηγική, που ήθελε οι ιδέες μας να δίνουν λύσεις στο πρόβλημα και να δημιουργούν αξία. Με τέτοιου είδους ιδέες φέραμε σπουδαία αποτελέσματα για πλήθος πελατών μας, από διαφορετικές κατηγορίες και με διαφορετικά προβλήματα. Μάθαμε βέβαια ότι το να παραμένεις στην κορυφή είναι πιο δύσκολο από το να προσπαθήσεις να την κατακτήσεις. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες που μας εμπιστεύτηκαν –όχι μόνο όσους βραβεύτηκαν, αλλά και όσους συμμετείχαν μαζί μας στα φετινά Effies- και νιώθουμε μεγάλη ικανοποίηση για τις δύο διακρίσεις μας για τη Rolo Pack και το ALBA.

Στη Lowe Athens είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να καθιερώσουμε το άγνωστο μέχρι τότε, ελληνικό brand σακουλών απορριμμάτων «El Ef», δημιουργώντας μια ξεκάθαρη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

Με την καμπάνια που σχεδιάσαμε, οι El Ef έγιναν για όλους οι «σκληρές σακούλες με ευαισθησία», αφού οι πωλήσεις τους συνδέθηκαν με το «Χαμόγελο του παιδιού». Εξίσου περήφανοι αισθανόμαστε και με την επιτυχία της καμπάνιας «Fee or Free», με την οποία καταφέραμε όχι απλά να συγκρατήσουμε τη μείωση του αριθμού αιτήσεων στο ALBA (που λόγο κρίσης είχε αγγίξει το -5%), αλλά και να φέρουμε συνολική άνοδο κατά 50%!  Τελικά, οι διακρίσεις μας στα φετινά Effies, εκτός από την επιβράβευση, έχουν να δώσουν σε εμάς στη Lowe Athens και ένα πολύ ενδιαφέρον μήνυμα: ότι αν μη τι άλλο, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο!


Τίνα Εξάρχου, Marketing Manager, ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση για την εταιρεία

 
Tα στοιχεία που συντέλεσαν στη φετινή διάκριση του φρέσκου γάλακτος Μικρές Οικογενειακές Φάρμες της ΔΕΛΤΑ στα βραβεία Effie Hellas, πέρα από την πολλή καλή πορεία του προϊόντος από πλευράς πωλήσεων με ένα μερίδιο 18,4% στην κατηγορία φρέσκου γάλακτος σε μπουκάλι, είναι η ουσιαστική διαφοροποίηση που έχει το προϊόν από τα αντίστοιχα φρέσκα γάλατα της αγοράς, σε όλα τα στοιχεία του μίγματος Μάρκετινγκ, από το concept του προϊόντος, την πλούσια παραδοσιακή γεύση, το ξεχωριστό νεοπαραδοσιακό εικαστικό της συσκευασίας και την ιδιαίτερη διάφανη τετράγωνη φιάλη με μοναδικό αριθμό παραγωγής, η οποία παραπέμπει στην παραδοσιακή φιάλη του γαλατά. Καθοριστική συνεισφορά φυσικά είχε και η πετυχημένη και ξεχωριστή για τα δεδομένα του φρέσκου γάλακτος επικοινωνία  της Spot Thompson, με πρωταγωνίστρια τη μάνα-μικρή παραγωγό και το γιό της, η οποία κατάφερε να αποδώσει αποτελεσματικά όλα τα στοιχεία του concept με έναν μοναδικό και έξυπνο τρόπο.

Ένα σημαντικό στοιχείο που συνέβαλλε καθοριστικά στην επιτυχία του λανσαρίσματος και της καμπάνιας των Μικρών Οικογενειακών Φαρμών ήταν και η συνεργασία μας με την εταιρεία ερευνών MRB, όπου μελετήθηκαν διεξοδικά μέσα από ένα ενδελεχές πλάνο ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών όλα τα στοιχεία του μίγματος, ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι βρισκόμαστε στην απόλυτα σωστή κατεύθυνση.
Aξίζει επίσης να προσθέσουμε και την ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου πλάνου υποστήριξης όχι μόνο με above αλλά και με πρωτότυπες below the line ενέργειες, όπως γευστικές του νέου προϊόντος με ειδικά διαμορφωμένα stages στα Super Markets η σε εμπορικά κέντρα που παραπέμπουν σε φάρμες, αλλά και δειγματοδιανομές σε σχολεία, εταιρείες αλλά και door-to-door απευθείας στα σπίτια των καταναλωτών.
Από πλευράς above the line επικοινωνίας χρησιμοποιήσαμε συνδυασμό μέσων πέρα από την τηλεόραση, όπως υπαίθριες καταχωρήσεις, καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες, χορηγίες σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, αλλά και internet.  Για την εταιρεία αυτή η διάκριση είναι μία ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση, καθώς έρχεται μέσα σε μία πρωτόγνωρη και δύσκολη περίοδο, που η αποτελεσματικότητα έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία».

Έφη Νικολαίδου, Senior Brand Manager Chocolate, Kraft Foods Greece

Σταθερές αξίες μέσα στην κρίση

Αυτό που μας χάρισε τη πρόσφατη διάκριση στα Effie Awards είναι κυρίως τα εμπορικά αποτελέσματα της ενέργειας του εορτασμού των 150 χρόνων της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη που ήρθαν ως επιστέγασμα της άψογης συνεργασίας ανάμεσα στη στρατηγική μάρκετινγκ, της δημιουργικής ιδέας και της διαφημιστικής μας εταιρείας που τα υλοποίησε.

Καταφέραμε μέσα σε μια δύσκολη, οικονομικά και κοινωνικά, περίοδο, όπου οι καταναλωτές μας χρειάζεται να αναπροσαρμόσουν τα δεδομένα της ζωής τους αλλάζοντας τη καταναλωτική τους συμπεριφορά, να βρούμε τον πιο αρμόδιο τρόπο για να γιορτάσουμε τα 150 χρόνια ζωής της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη.

Η ιδέα βασίστηκε στο ότι, αν και ο κόσμος αλλάζει, υπάρχουν κάποια πράγματα που παραμένουν αναλλοίωτα. Ένα προϊόν, όπως η Υγείας Παυλίδη, με συνεχή παρουσία και ιστορία 150 χρόνων, έχει τη δυνατότητα να συγκινήσει τους Έλληνες, θυμίζοντάς τους ότι μέσα στη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε, υπάρχουν πάντα σταθερές αξίες που τους δένουν με τις «ρίζες» τους.

Το όχημα μας ήταν η δημιουργία ενός πρότυπου Μουσείου Σοκολάτας όπου δώσαμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να έρθουν σε επαφή με την ιστορία της μάρκας, να την γευτούν, να δημιουργήσουν με την εικονική της συσκευασία, να μάθουν τη παραγωγική της διαδικασία και να αλληλεπιδράσουν με αυτή τη μοναδική μάρκα σοκολάτας. Κάναμε τους καταναλωτές να συνειδητοποιήσουν ότι η Υγείας Παυλίδη ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι μέρος της ζωής τους. Όλα αυτά σε μια χρονική περίοδο που το \"Back-to-the-Roots” αποτελεί μια επικρατούσα τάση.

Σε μια ώριμη και έντονα ανταγωνιστική αγορά, όπως είναι η σοκολάτα σε ταμπλέτα, και μόνο με το υπάρχων κωδικολόγιο μιας και δεν υπήρχαν νέα λανσαρίσματα τα αποτελέσματα της ενέργειας ήταν πολύ σημαντικά ξεπερνώντας τους στόχους μας!


- Ανάπτυξη πωλήσεων: Α’ εξάμηνο 2011 +25% σε αξία vs Last Year
- Ανάπτυξη μεριδίου: Α’ εξάμηνο 2011 +3.6pp vs Last Year
- Αύξηση κατά + 5pp \"Top of Mind Brand Awareness\"
- Μεγάλη ανταπόκριση με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τους 16.500 στις δύο μέρες λειτουργίας του
- Η διάρκεια δημοσιότητας ξεπέρασε τους 12 μήνες με αξία σε Media Value να ξεπερνάει τις €450.000



Ηλέκτρα Παπαναστασίου, Senior Brand Manager Chocolate, Kraft Foods Greece

Συνέπεια στην επικοινωνία, σεβασμός στις αξίες της μάρκας
 
Η Lacta είναι η πρώτη σε πωλήσεις σοκολάτα γάλακτος στην Ελλάδα με αυθόρμητη ανάκληση 80% στο βασικό κοινό της 15-34. Ένας από τους ουσιαστικούς λόγους της επιτυχημένης πορείας της μάρκας είναι η συνέπεια στην επικοινωνία για περισσότερο από 20 χρόνια και ο σεβασμός στις αξίες που η μάρκα πρεσβεύει. Το όνομα Lacta είναι πλέον συνώνυμο με το σλόγκαν «το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σας», καθώς επίσης συμβολίζει τη σοκολάτα του έρωτα και της αγάπης.

Στόχος μας είναι να είμαστε συνεχώς δίπλα στους νέους και τα ενδιαφέροντα τους, ενισχύοντας διαρκώς το συναισθηματικό δέσιμο με την μάρκα, ενώ παράλληλα ψάχνουμε διαρκώς καινοτόμους τρόπους προώθησης και επικοινωνίας.

Φέτος η Lacta απέσπασε 2 χρυσά βραβεία Effies. Το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Τρόφιμα και ποτά»  αφορά τη στρατηγική και την υλοποίηση μιας σειράς καινοτόμων ενεργειών  που είχαν ως αποτέλεσμα να σημειώσει  η μάρκα ανάπτυξη +32% το 2011, καθώς επίσης να  κατέχει την πιο δημοφιλή σελίδα στο Facebook από οποιοδήποτε ελληνικό brand με 537.000 fans. Κοινός στόχος όλων αυτών των ενεργειών ήταν να αποτελέσει η Lacta το όχημα για να εκφράσουν οι καταναλωτές την αγάπη τους στο πιο γλυκό κομμάτι της ζωής τους. Ένα τηλεοπτικό σποτ που έδειξε συμβολικά την έκφραση της αγάπης με αφορμή μια σοκολάτα Lacta, ενώ μία σειρά από Facebook και mobile εφαρμογές έδωσαν στους fans τη δυνατότητα να εκφράσουν έμπρακτα την αγάπη τους ακόμα και πάνω στην ίδια την συσκευασία.

Το δεύτερο χρυσό βραβείο Effie στην κατηγορία low budget αφορά μια facebook  εφαρμογή που επέτρεπε στους χρήστες να γράψουν το όνομα του αγαπημένου τους πάνω στη Lacta και να την μοιραστούν, λέγοντας «Μπορεί να μην είσαι Lacta, αλλά είσαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου». Η εφαρμογή έγινε viral επιτυχία, καθώς τις πρώτες εβδομάδες περισσότεροι από 135.000 χρήστες έστειλαν παραπάνω από 300.000 σοκολάτες.

Η συνέπεια στην επικοινωνία, η καινοτομία στις ιδέες και τα μέσα υλοποίησης, το πάθος και η εξαιρετική συνεργασία μεταξύ της ομάδας marketing και των συνεργατών, είναι οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν στα μοναδικά αποτελέσματα και στην απόκτηση των δύο παραπάνω βραβείων. Η διάκριση στον συγκεκριμένο θεσμό είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς γιατί εκτός από τη δημιουργικότητα επιβραβεύει τη στρατηγική και την αποτελεσματικότητα.


Βασίλης Δασκαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Asset Ogilvy Public Relations

Ωδή στην αποτελεσματικότητα τα βραβεία

 
Οι διακρίσεις στα Effie awards είναι από τη φύση τους ωδή στην αποτελεσματικότητα. Της αποτελεσματικότητας που είναι το άθροισμα της δύναμης στρατηγικής σκέψης και σχεδιασμού, της δημιουργικότητας, της πρωτότυπης ιδέας και της εφαρμογής τους στo marketing και την επικοινωνία.

Eίναι αλήθεια ότι στην εποχή της βαθύτατης οικονομικής κρίσης, της ραγδαίας συρρίκνωσης της αγοράς, της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών η αποτελεσματικότητα να μην αποτελεί απλά ένα από τα ζητούμενα, αλλά να είναι προτεραιότητα, επιτακτική ανάγκη και ενίοτε κριτήριο επιβίωσης για προϊόντα και επιχειρήσεις. Συνεπώς μέσα σε ένα τόσο προβληματικό οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον η ιδέα, όπως το «Μουσείο Σοκολάτας»  σε συνδυασμό με την  άμεση, την αμφίδρομη επικοινωνία και την ανάμειξη του καταναλωτή ήταν στρατηγικά επιβεβλημένη. Κι αυτό είχαμε την ευκαιρία να πετύχουμε για την Kraft Foods και συγκεκριμένα για ένα εξαιρετικό προϊόν και brand name με παράδοση, όπως είναι η «Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη» με αφορμή τον εορτασμό των 150 χρόνων της.

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη φετινή διάκριση κι ευχαριστούμε την Kraft Foods για την ευκαιρία που μας έδωσε να εργαστούμε σε ένα τόσο απαιτητικό και υψηλών προδιαγραφών project. Στην Asset Ogilvy Public Relations προσπαθούμε πάντα να παράγουμε  ιδέες που δημιουργούν αποτελέσματα και κάνουν τη διαφορά. Ιδέες και στρατηγικές που παρέχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στους πελάτες μας.


Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director, Mindworks interactive

Διάκριση τεράστιας συμβολικής σημασίας

 
Και για εμάς και για την aboutourism που είχε μεγάλο κομμάτι στη διαχείριση του project αλλά και στο concept,  το This is Athens, είναι ένα απο τα ουσιαστικότερα projects στα οποία έχουμε εμπλακεί.

Ξεκίνησε με αφορμή μια πολύ δύσκολη στιγμή για την Αθήνα, την περίοδο που ξεκινούσε ο διεθνής τύπος να μεταδίδει εξαιρετικά αρνητικές εικόνες για τη χώρα, και σκοπός αυτής της καμπάνιας ήταν η προσπάθεια προβολής της πραγματικής εικόνας της πόλης, χρησιμοποιώντας τους ίδιους τους Αθηναίους σαν φορέα του μηνύματος.

Ωστόσο, το πιο ουσιαστικό σημείο της εν εξελίξει, μέχρι σήμερα, καμπάνιας ήταν το επόμενο βήμα της επικοινωνίας το This is MY Athens, στο οποίο αυτή τη φορά ζητήσαμε την ενεργό εμπλοκή των πολιτών μέσα από τον εθελοντισμό. Ήταν και δική μας η έκπληξη στην ανταπόκριση των πολιτών για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, που μέχρι σήμερα λειτουργεί. Η συγκεκριμένη διάκριση είναι τεράστιας συμβολικής σημασίας για την  mindworks, μιας και είναι ένα ακόμα project που φέρνει αποτελέσματα με εξαιρετικά περιορισμένα resources, για ένα σκοπό  πραγματικά σημαντικό, όπως είναι ο τουρισμός και η εικόνα της Αθήνας. Το στοίχημα σε εποχές οικονομικής κρίσης είναι να μπορεί ο καθένας να προσαρμόζεται στις συνθήκες της εποχής και να μπορεί  με τους διαθέσιμους πόρους να φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.


Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια Cream

H έννοια της λειτουργικής επκοινωνίας

 
Το LIFE TSAI τοποθετήθηκε στην αγορά 1 μήνα πριν την έναρξη της επικοινωνιακής του καμπάνιας. Η δυναμική του φάνηκε από νωρίς αφού μέσα σε 4 εβδομάδες σημείωσε σχετικά υψηλές επιδόσεις στους όγκους πωλήσεων. Όμως λίγες μόνο ημέρες μετά το λανσάρισμα της επικοινωνίας, οι επιδόσεις αυτές αυξήθηκαν κατά 147%.

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η επικοινωνία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Cream, όντως πέτυχε τον πρωταρχικό της στόχο, που δεν ήταν άλλος από το υψηλό awareness και την πρόθεση για αγορά / δοκιμή και αποτελεί – κατά τη γνώμη μας – τον κυριότερο λόγο βράβευσης.Βλέποντας σήμερα (18 μήνες μετά) τη θέση του LIFE TSAI στην κατηγορία, πιστεύουμε ότι η αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, η οποία άλλωστε συνέβαλε στη βράβευση, οφείλεται συνολικά στο συνδυασμό των παρακάτω:

1. Στη χάραξη μίας επικοινωνιακής στρατηγικής που δεν φοβήθηκε την κατηγορία και τους ισχυρούς ανταγωνιστές, αλλά πίστεψε στη δύναμη του brand LIFE και τη μετέφερε αυτούσια στο νέο προϊόν LIFE TSAI
2. Στη δημιουργική προσέγγιση που προσπάθησε και κατάφερε να αποδώσει την εμπειρία της κατανάλωσης του LIFE TSAI μέσα από εικαστικούς και λεκτικούς κώδικες πρωτόγνωρους για την κατηγορία αλλά και για την ελληνική διαφήμιση εν γένει και
3. Στη χημεία και στον κοινό τρόπο αντιμετώπισης των προκλήσεων μεταξύ Πελάτη και Διαφημιστικής.

Τι σημαίνει τώρα η βράβευση αυτή για την Cream… δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι καμπάνιες «έντονης» δημιουργικότητας, μπορεί να προκαλούν την αρέσκεια του κοινού, αλλά τελικά οδηγούν τον καταναλωτή σε σύγχυση χωρίς να αποδίδουν σε πωλήσεις. Στην Cream πιστεύουμε στην έννοια της «λειτουργικής επικοινωνίας». Με τον όρο ορίζουμε την επικοινωνία αυτή που συμβάλλει με κάθε τρόπο στην επίτευξη των εμπορικών και marketing στόχων του brand που υπηρετεί. Η συμπαγής στρατηγική και η υψηλή δημιουργικότητα – κομμάτια του DNA της Cream – έρχονται να λειτουργήσουν ως τα απαραίτητα εκείνα «συστατικά» που θα εξυπηρετήσουν την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Έτσι έγινε και με το LIFE TSAI. Η βράβευσή της καμπάνιας στα Effie 2012 (αλλά και το γεγονός ότι αποτέλεσε τη μόνη υποψηφιότητα που προχώρησε στο shortlist της κατηγορίας) αποτελεί για εμάς την πιο σημαντική επιβεβαίωση της επιμονής μας για δημιουργία «λειτουργικής επικοινωνίας».



Χρήστος Λάτος, Γενικός Διευθυντής OgilvyOne Worldwide Athens

«Τρεφόμαστε» με βραβεία
 
Τα τελευταία χρόνια έχουμε κερδίσει δεκάδες βραβεία για τη Lacta τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Η δουλειά που γίνεται είναι όντως ξεχωριστή, ωστόσο υπάρχουν 3 κύριοι λόγοι στους οποίους οφείλεται η επιτυχία:
 
• Η ομάδα της OgilvyOne που ασχολείται με τη Lacta έχει τεράστιο πάθος και αγάπη για το brand. Αφιερώνει ώρες, ξενυχτά και δε συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από το τέλειο.

• Από την άλλη πλευρά, η ομάδα της Kraft για τη Lacta, πηγαίνει πάντα τις ιδέες μας ένα βήμα πιο μπροστά. Μας ενθαρρύνει και μας εμπνέει για να σκεφτόμαστε πρωτοποριακά. Παράλληλα, έχει την ικανότητα να διακρίνει ιδέες με προοπτικές, να μη φοβάται να ρισκάρει και να επενδύει σοβαρά ποσά ακόμα και στην περίοδο της κρίσης.

• Το ίδιο το προϊόν κάνει το έργο μας πιο εύκολο. Δηλαδή, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε για ένα love brand με τεράστια ιστορία και εμπορική επιτυχία.
Η εταιρεία μας έχει μάθει να «τρέφεται» με βραβεία και τα Effie είναι από τα πολύ σημαντικά. Η Lacta μας έχει χαρίσει τα περισσότερα και σημαντικότερα. Τις μεγαλύτερες χαρές, μεγάλη ικανοποίηση και ευκαιρίες για καινοτομία. Είναι αιτία και μέρος της εκπληκτικής διαδρομής της OgilvyOne τα τελευταία χρόνια... ελπίζουμε για πολλά ακόμα.



Γιάννης Σιδέρης – Executive Creative Director Bold Ogilvy

Δημιουργικότητα που μετατρέπεται σε αποτελέσματα
 

Θα έλεγα ότι εκείνο που ξεχώρισε τις συγκεκριμένες δουλειές είναι η προσπάθειά που καταβάλλουμε η δημιουργικότητα να μετατρέπεται σε πραγματικά αποτελέσματα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των πελατών μας. Οι δουλειές που κέρδισαν κατάφεραν να ακουστούν, να συζητηθούν, να αγαπηθούν από τον κόσμο αλλά και να πετύχουν, ή ακόμα και να ξεπεράσουν τους εμπορικούς στόχους που είχαν θέσει οι πελάτες μας. Οι ιδέες που τώρα διακρίθηκαν με Effie Awards, απέσπασαν προηγουμένως και βραβεία δημιουργικότητας και αυτός ο συνδυασμός σε μία ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για την ελληνική κοινωνία είναι που μας ικανοποιεί περισσότερο απ\' όλα. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για ακόμη πιο δημιουργικές αλλά και αποτελεσματικές δουλειές.


Ηλίας Γρύλλιας, διευθύνων σύμβουλος, ProximityZZ

Mια επίσημη επιβεβαίωση

Μαντινάκηδες και Κερδισάκηδες!!!  Ένας τίτλος και μια επικοινωνιακή ενέργεια που φιλοδοξούσαμε να μιλήσει απολύτως στοχευμένα στο Κρητικό κοινό. Τα στοιχεία που την χαρακτήριζαν ήταν η απλότητα του μηνύματος, η πρωτοτυπία της ενέργειας, η εύκολη εμπλοκή του κοινού και ο ξεκάθαρα τοπικός χαρακτήρας της. Η συμμετοχή του κόσμου ήταν εξαιρετικά μεγάλη (δεκάδες χιλιάδες μαντινάδες γράφτηκαν σε λίγες μέρες, με θέμα το «ΓΕΡΜΑΝΟΣ και είσαι μέσα») η προσέλευση των δυνητικών καταναλωτών στα καταστήματα της αλυσίδας πολλαπλασιάστηκε, και η ενέργεια έγινε talk of the town. Η επιτυχία της πρώτης χρονιάς έφερε και τη δεύτερη και τώρα μένει μόνο το Ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη μαντινάδα που γράφτηκε ποτέ, από τους περισσότερους στιχουργούς και με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Δυνατό concept λοιπόν, ξεκάθαρο μήνυμα, τοπική γλώσσα, προσεγμένο media mix, σωστή υποδοχή στα σημεία πώλησης και ικανοποιητικό κίνητρο είναι τα βασικά συστατικά για την επιτυχία της συγκεκριμένης ενέργειας.

Όμως για να μη γελιόμαστε μόνον ένας πελάτης που ξέρει ακριβώς τι θέλει, το εκφράζει και το μεταφέρει σωστά, αλλά έχει και τα «αυτιά» του ανοιχτά να ακούσει τις προτάσεις της διαφημιστικής του και να την εμπιστευθεί, φέρνει αυτά τα αποτελέσματα. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  λοιπόν στην ομάδα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για όλα τα παραπάνω.

Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία μας συμμετέχει στα EFFIE AWARDS και γλυκαθήκαμε με την πρώτη μας διάκριση. Πάντοτε στις προτάσεις μας, προς όλους τους πελάτες μας, η έννοια της αποτελεσματικότητας κατέχει κυρίαρχο ρόλο και το Άμεσο Μάρκετινγκ μας προσφέρει  και τους τρόπους να την μετράμε. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι πελάτες μας αναγνωρίζουν αυτή μας την προσπάθεια και η διάκριση αυτή έρχεται ως η επίσημη επιβεβαίωσή μας.  


Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing, hellas online

Ιδαίτερα τιμητική διάκριση

 
H διάκριση της hellas online για την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας επικοινωνίας του hol video club στα effie awards 2012, έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, είναι ιδιαίτερα τιμητική για την εταιρεία και τους ανθρώπους της. Πόσο μάλλον, που η συγκεκριμένη καμπάνια βραβεύτηκε σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες του θεσμού -των τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας- ανάμεσα σε 14 υποψηφιότητες, και για μια νέα υπηρεσία που είχε ως στόχο να τοποθετήσει την υπηρεσία hol video club στην αντίληψη του συνδρομητή, ως τον νέο και οικονομικό τρόπο διασκέδασης στο σπίτι και να διαφοροποιήσει την υπηρεσία της hellas online από οποιαδήποτε ανάλογη υπηρεσία, αναδεικνύοντας τοv διαδραστικό της χαρακτήρα, έναντι του παθητικού μοντέλου τηλεθέασης στο οποίο είναι συνηθισμένος ο καταναλωτής.

Η εν λόγω επικοινωνία κατόρθωσε όχι μόνο να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, ξεπερνώντας κατά πολύ τον αρχικά προβλεπόμενο στόχο της, αλλά και να ισχυροποιήσει τη θέση της στην καρδιά και το μυαλό των συνδρομητών, που επιβράβευσαν την καινοτομία της υπηρεσίας και την ποιοτική παροχή υπηρεσιών της hellas online σε συνδυασμό με την προνομιακή τιμή.

Η καμπάνια του hol video club με μια ολοκληρωμένη επικοινωνία 360ο, κατάφερε μέσα από έναν εύστοχο δρόμο, να αναδείξει απλά και κατανοητά όχι μόνο το διαδραστικό χαρακτήρα της υπηρεσίας, όπου με το «πάτημα ενός κουμπιού»  αποκτάς ένα πραγματικό video club μέσα στο σπίτι σου, άλλα και να κατανοήσουν όλοι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της υπηρεσίας.