To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ελληνικές διακρίσεις στα Mixx Awards Europe 2022

Ελληνικές διακρίσεις στα Mixx Awards Europe 2022

Η Mig Media και η Tempo OMD/Cambo Agency απέσπασαν Gold και Bronze Awards στα Mixx Awards Europe 2022, τον θεσμό που αναγνωρίζει τις καλύτερες δουλειές της ψηφιακής διαφήμισης στην Ευρώπη.

Οι νικητές των βραβείων Mixx καιResearch Europe 2022 ανακοινώθηκαν και γιορτάστηκαν στο εορταστικό δείπνο της εμβληματικής ετήσιας εκδήλωσης «Interact» του IAB Europe στις 25 Μαΐου στη Μαδρίτη και σε αυτό το πλαίσιο από την Ελλάδα συμμετείχαν οι 12 Gold νικητές των Mixx Awards 2021, που ανακοινώθηκαν στις 13 Μαρτίου στο Μικρό Παλλάς.

Στα πλαίσια του διεθνούς χαρακτήρα των βραβείων o IAB Hellas, ως αναγνώριση των καλύτερων έργων της ελλάδας προσφέρει την συμμετοχή τους στα Mixx Europe, ως παροχή του βραβείου.   Σε αυτό το πλαίσιο, Gold βραβείο απέσπασε η Mig Media στην κατηγορία Integrated Advertising με το έργο  «The perfectangleis round!» για την Goodys Burger House. Bronze βραβείο απέσπασαν η Tempo OMD και Cambo Agency στην κατηγορία Direct Response/Lead Generation με το έργο «POCO X3 – Exactly What You Need» για την  Info Quest Technologies.Το Grand Prix Grand Prix κέρδισε η Cheil Centrade Romania,  με το έργο «The Guilt Gifts Puppetry», ANAIS Association, ενώ Digital Strategy Person of the Year 2022, ανακηρύχθηκε ο Marko Matejčić, Global Product Strategy Director, MediaCom Global.

Η Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ Hellas με ανακοίνωση της «συγχαίρει όλους τους νικητές και ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες, τους διεθνείς κριτές και όλα τα μέλη που ψήφισαν για τα βραβεία κοινού, και ανανεώνει το ραντεβού για τα Mixx Awards Hellas 2022  που θα ξεκινήσουν σύντομα, με στόχο να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς»