Η shortlist των IAB Research Awards
Η shortlist των IAB Research AwardsΟι νικητές στις επτά κατηγορίες του διαγωνισμού, θα ανακοινωθούν στο gala της πρώτης ημέρας του φετινού Interact Congress της Βαρκελώνης, στις 30 Μαΐου. Στην κριτική επιτροπή των Βραβείων, περιλαμβάνεται ο Worldwide Research Director της ZenithOptimedia, Nick Hiddleston, ο οποίος είναι και Chairman της επιτροπής, ενώ τα υπόλοιπα μέλη είναι οι Serena Belloni της IAB Italy, Lisa Cowie, Senior Manager Insight της Viacom International Media Networks και Jo Rigby, Global Insight Director της Omnicom Media Group.
«Τα βραβεία αυτά, αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τον ζωτικό ρόλο που παίζει το research στο αποτελεσματικό ψηφιακό marketing. Έχουμε λάβει περί τις 100 συμμετοχές τη φετινή χρονιά, ενώ οι κριτές έχουν εντυπωσιαστεί από την ποιότητά τους» δήλωσε χαρακτηριστικά η Vice President του Research and Marketing για την IAB Europe, Alison Fennah.
Χορηγός των Βραβείων, είναι η SPA Future Thinking, ο Manager Director της οποίας, Richard Burton σημείωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία αυτή και αναγνωρίζουμε τον ρόλο του σπουδαίου research στην ανάπτυξη των ψηφιακών media επιχειρήσεων».
Οι συμμετέχοντες ανά κατηγορία
Ad Effectiveness: IAB UK, MediaCom, Microsoft Advertising, Uni. of Barcelona, Vivaki, Yahoo!, Zenith
Audience Measurement: BE Viacom International, BSkyB & Cranfield Uni., Financial Times, OMD Czech
Branding: BE Viacom International, EyeTrackShop, IAB UK, Microsoft Advertising
Consumer Attitudes and Behaviour: Insight Group, Microsoft Advertising, Omnicom Media Group/ Microsoft Advertising, Starcom MediaVest Group, Yahoo!
Cross Media: Financial Times, IAB UK, Microsoft Advertising, Orange Advertising
Mobile Internet: BrandScience, IAB UK, Omnicom Media Group / Microsoft Advertising, Orange Advertising
Social Media: Havas Media, MediaCom, OMD Russia, Starcom MediaVest Group