To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy Greece: Τρία βραβεία στα London International Awards (LIA)

Ogilvy Greece: Τρία βραβεία στα London International Awards (LIA)
Tρια βραβεία κατέκτησε η Ogilvy Greece για την καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ" στα φετινά London International Awards (LIA). Συγκεκριμένα η ταινία με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και παραγωγή της Foss Productions, κατέκτησε Silver βραβείο τόσο στην κατηγορία Branded Entertainment: Public Service/ Social Responsibility όσο και στην κατηγορία Production & Post-Production: Performance/Casting. Επίσης απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία Οnline Film: Public Service/Social Responsibility. Σημειώνεται πως η καμπάνια είχε συμπεριληφθεί και στην shortlist της κατηγορίας Online Film: Scripted Short Film της διοργάνωσης.

Υπενθυμίζεται πως η καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ" που δημιούργησε η Ogilvy Greece με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, κατάφερε να κερδίσει το Gold Lion στα φετινά Cannes Lions, στην ενότητα Glass: The Lion for Change, που επιβραβεύει την δημιουργικότητα που αλλάζει την κοινωνία, και επηρεάζει θετικά την ριζωμένη ανισότητα των φύλων. Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές διακρίσεις που δίνονται στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών τα τελευταία χρόνια. Σημειώνεται πως είχε κατορθώσει να μπει και στο shortlist της ενότητας Film Craft για την σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και της ενότητας Entertainment για το casting των Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και Έκτορα Λιάτσου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Eπίσης απέσπασε ένα Graphite Pencil (ισοδύναμο του Silver) στην κατηγορία Casting - Performance στα D&AD Awards, για την επιλογή και τις συγκλονιστικές ερμηνείες της Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και του Έκτορα Λιάτσου, ενώ έχει κέρδισει και ένα Webby Award στην κατηγορία Entertainment.. Στα D& AD είχε συμπεριληφθεί επίσης στο shortlist των κατηγοριών PR και Entertainment.

Aλλά και εντός συνόρων, η καμπάνια κέρδισε το Grand Effie και δύο χρυσά Effie στις κατηγορίες "Social Good - Brands" και "Branded Content & Entertainment" στα φετινά Effie Awards Hellas 2022. Στην ίδια διοργάνωση η Ogilvy Greece ανακηρύχθηκε Agency of the Year, η Lacta διακρίθηκε ως Brand of the Year και η Mondelēz International, βραβεύτηκε ως Marketer of the Year.

Η ταινία, που κυκλοφόρησε την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, έγινε viral στο YouTube, παίχτηκε από όλα τα τηλεοπτικά κανάλια δωρεάν και έγινε αντικείμενο συζήτησης στα Social Media για μέρες. Αλλά πιο σημαντικά, αύξησε κατά 650% την επισκεψιμότητα στο site της MKO ΔΙΟΤΙΜΑ και οκταπλασίασε τον αριθμό των κλήσεων για βοήθεια, ακόμα και από παιδιά επιζησάντων, σπάζοντας τον κύκλο της σιωπής σε θέματα ενδοοικογενειακής βίας.