To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι Άριστοι του Marketing

Οι Άριστοι του Marketing
Οι Άριστοι του Marketing

Πρωταγωνιστής της βραδιάς ήταν η BRAVO GREECE A.E. η οποία απέσπασε Marketing Excellence Grand Award για το πρόγραμμα Douwe Egberts Flavors, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες, ενώ ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον Αντώνη Γκορτζή για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing.

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων αφορούσε προγράμματα marketing τα οποία υλοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν στην Ελλάδα από 1/1/2011 έως 31/7/2013 και θα πρέπει να σημειωθεί πως φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Πιο συγκεκριμένα, υποβλήθηκαν 101 συμμετοχές από 61 επιχειρήσεις, εκ των οποίων οι 41 συμμετείχαν για πρώτη φορά από την έναρξη του θεσμού.

Οι νικητές

Τα Marketing Excellence Awards 2013 απονεμήθηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες:

-    Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών στην BRAVO GREECE A.E. για το πρόγραμμα Douwe Egberts Flavors. Το βραβείο παρέλαβε η Κατερίνα Νικολάου, Marketing Director της.
-    Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών στην INTERAMERICAN ΕΕΑΖ Α.Ε. για το πρόγραμμα Anytime Insurance Online. Το βραβείο παρέλαβαν οι Λουκάς Γερασίμου, Υποδιευθυντής Marketing Ομίλου, Αναστάσιος Ηλιακόπουλος, Direct Business Manager και Κωνσταντίνος Κατσιμπόκης, Head of Digital Marketing
-    Διαχείριση Δικτύων Διανομής & Trade Marketing στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. για το πρόγραμμα i-bank store. Το βραβείο παρέλαβε η Νέλλη Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής.
-    Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ στη NESTLE ΕΛΛΑΣ Α.Ε. για το λανσάρισμα νέας επικοινωνίας του Nescafe Frappe. Το βραβείο παρέλαβε ο Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees, o Γιάννης Μιχαλόπουλος, Nescafe Group Brand Manager και Θεοφάνης Λέκος, Nescafe Senior Brand Manager. 
-    Διαχείριση σχέσεων με πελάτες στην Coca-Cola - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΜΦΙΑΛΩΣΕΩΣ Α.Ε. για το πρόγραμμα Amitafun.gr - Το πιο ζουμερό παιχνίδι. Το βραβείο παρέλαβαν οι Φλωρεντία Καλφοπούλου, Marketing Manager Amita και Αλίσια Τάνη, Brand Manager Amita Fun!
-    Green Marketing στην ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΑΒΕΕ για τα Πιστοποιημένα κατά FSC έντυπα. Το βραβείο παρέλαβε ο Ανανίας Αρβανιτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Διοίκησης Πωλήσεων & Marketing.


Όπως σημειώθηκε, το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην BRAVO GREECE A.E. για το πρόγραμμα Dowe Egberts Flavors, το οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες. Το βραβείο και σε αυτή την περίπτωση παρέλαβε η Marketing Director της εταιρείας Κατερίνα Νικολάου.


Η βράβευση του Αντώνη Γκορτζή

Τέλος, όπως αναφέρθηκε το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον Αντώνη Γκορτζή, για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing. O κ. Γκορτζής είναι σήμερα πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής και του ελληνικού τμήματος (EBEN-GR). Είχε μακρόχρονη επαγγελματική θητεία στον Όμιλο UNILEVER στην Ελλάδα και το εξωτερικό και θεωρείται μία από τις εξέχουσες φυσιογνωμίες στο χώρο του Marketing, της Επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Έχει αναπτύξει σημαντική δράση σε πληθώρα συλλογικών οργάνων όπως ο ΣΔΕ, η ΕΕΔΕ, το ΕΒΕΠ και, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει Πρόεδρος του Παγκόσμιου Συνδέσμου Διαφημιζομένων (WFA) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ. Το Life Achievement Award αποδίδεται κάθε φορά από το ΕΙΜ σε προσωπικότητα του χώρου του marketing, ακαδημαϊκό ή επαγγελματία.

Θεσμός - σημείο αναφοράς

Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του Μarketing στη χώρα μας προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για τέταρτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, με την παρουσία του υφυπουργού Θανάση Σκορδά.

Ο θεσμός αυτός αποτελεί ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για το χώρο, προσεγγίζοντάς τον με σφαιρικό τρόπο και βασίζεται εξ ολοκλήρου σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη τις πλέον σύγχρονες τεχνικές και τα πιο δοκιμασμένα επιστημονικά εργαλεία στο γνωστικό χώρο του marketing. Εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας του ΕΙΜ και γενικότερα της ΕΕΔΕ για ενδυνάμωση και διάδοση των αρχών του επιστημονικού management και της λειτουργίας marketing στην Ελλάδα.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων, των οργανισμών, καθώς και των ανθρώπων του Μarketing, οι οποίοι αποδεδειγμένα επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στην αγορά, υλοποιώντας καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις marketing. Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009 και το 2011 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Με επιστημονικό συνεργάτη την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τα βραβεία «αγκαλιάζονται» από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου χώρου του Μarketing στη χώρα μας, υποστηριζόμενα από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Direction Εκδοτικός Οργανισμός.

Χορηγοί

Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν οι εταιρίες Μαρινόπουλος Α.Ε. και Hellas online, υποστηρικτές η Εθνική Τράπεζα, η Interamerican, η Crédit Agricole Life, η Coca-Cola 3E και η Bravo Greece, χορηγός δημιουργικού η Cream, χορηγός ψηφιακών μέσων η Think Digital, χορηγός ιστοσελίδας η 7onmedia, χορηγός εκτυπώσεων η Γραφοτυπική, χορηγός catering η Ελαιών Loft, χορηγοί οπτικοακουστικών μέσων η Viewmax Studios και Artracks Recording και χορηγός βραβείων η Σάμινθος.

Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης ήταν η εφημερίδα Καθημερινή και τα έντυπα adbusiness, Business Today, Manager, Retail Business και Retail Today. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας οι ιστοσελίδες advertising.gr, kathimerini.gr, palo.gr και 7Indigo. Τηλεοπτικός χορηγός της εκδήλωσης ήταν το SBC TV.