To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Oι μεγάλοι νικητές των Effie Hellas 2022

Oι μεγάλοι νικητές των Effie Hellas 2022
Την Τρίτη 12 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Prive της Λίμνης Βουλιαγμένης, τα βραβεία Effie Awards 2022. Μια χρονιά που κατατέθηκαν στο διαγωνισμό οι περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία των Effies στην Ελλάδα, δόθηκαν 24 βραβεία (1 Grand, 7 Gold, 10 Silver και 6 Bronze).

 Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Ogilvy και Mondelez International όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Μη με αφήσεις ποτέ».

Τις ειδικές διακρίσεις Brand & Marketer of the Year κέρδισε η Lacta και η Mondelez International, ενώ η Ogilvy ανακηρύχτηκε Agency of the Year.

Ο Πάνος Σαμπράκος Chief Creative Officer της Ogilvy Greece δήλωσε σχετικά: : "Είμαστε περήφανοι που για ακόμη μια φορά καταφέραμε να πάρουμε τα περισσότερα και τα σημαντικότερα βραβεία στα Effie Awards. Η επίδοση αυτή δεν είναι αυτονόητη. Είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τμημάτων της εταιρίας μας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας, τους οποίους συγχαίρουμε και ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις ταλαντούχες ομάδες μας, για τη στρατηγική, τις ιδέες και τις εκτελέσεις που έφεραν τόσο σπουδαία αποτελέσματα."

Από την πλευρά του ο Θωμάς Αλεξόπουλος Senior Brand Manager της Mondelez ανέφερε κατά την παραλαβή των βραβείων: «Ιδιαίτερα τιμητική η σημερινή διάκριση. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως όλους όσους μας ψήφισαν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ogilvy για την επιτυχημένη συνεργασία όλων αυτών των ετών. Νιώθουμε ιδιαίτερα τυχεροί που έχουμε τέτοιους συνεργάτες και μπορέσαμε να αναπτύξουμε μία τέτοια ιδιαίτερη καμπάνια που διακρίθηκε τόσες πολλές φορές». Eπίσης κάλεσε άπαντες να βρουν το social purpose στις μάρκες τους και να είναι τολμηροί, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της Lacta


O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2022, Χρήστος Λάτος,  στο χαιρετισμό του κατά τη έναρξη της βραδιάς ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως : «Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Ωστόσο, φέτος συνέβη κάτι το ξεχωριστό. Είδαμε και βραβεύσαμε και καμπάνιες που απέφεραν κάτι περισσότερο από εμπορικά αποτελέσματα. Απέφεραν θετική επίδραση, impact στην κοινωνία και στους ανθρώπους. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ελπίζω τα επόμενα χρόνια να βραβεύσουμε ακόμα περισσότερες τέτοιου είδους ενέργειες.»

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), Μανόλης Παπαπολύζος, απο την πλευρά του πρόσθεσε πως: «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.». Επίσης, στην πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς αναφέρθηκε στην πρόσφατη απροσδόκητη απώλεια του James Nass

O Πρόεδρος του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης, στον χαιρετισμό του επικεντρώθηκε στην ουσία των Effie και στην αξία της δημιουργικότητας : “Τα Effie Awards βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους. Τη δημιουργική αποτελεσματικότητα λοιπόν, ή, ανάποδα, την αποτελεσματική δημιουργικότητα. Στην εποχή μας, συχνά η δύναμη και η ταχύτητα της τεχνολογίας επισκιάζει τις δημιουργικές φωνές. Συχνά η πίεση μειώνει τη δημιουργικότητα. Όμως, όλα συγκλίνουν στο ότι πρέπει να επαναφέρουμε τη δημιουργικότητα στη διαφήμιση. Θα ήθελα να εκφράσω στους νικητές και τις νικήτριες, αλλά και σε όλες τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους που συμμετείχαν στα φετινά Effie, τον θαυμασμό μου για την ανθεκτικότητα που επέδειξαν τα τελευταία 2 χρόνια και να μας καλέσω όλους και όλες να κοιτάξουμε με θάρρος τη δημιουργικότητα στα μάτια“.

Καθήκοντα παρουσιαστή της βραδιάς είχε αναλάβει ο Θοδωρής Περδικάκης, Vice Chairman & Head of Creative της attp και μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Awards Hellas 2022.

Δείτε τα cases studies των έργων που διακρίθηκαν

Δείτε τη λίστα με όλες τις διακρίσεις των Effie Awards Hellas 2022

TAGS: Effie Hellas