To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ορίστηκε η shortlist για τα Euro Effie Awards

Ορίστηκε η shortlist για τα Euro Effie Awards
Ορίστηκε η shortlist για τα Euro Effie Awards

Στην επιλογή 44 καμπανιών προχώρησε η κριτική επιτροπή των EACA Euro Effie Awards 2014, προκειμένου να προχωρήσουν στον δεύτερο και τελικό γύρο του διαγωνισμού, που επιβραβεύει τους άριστους στην αποτελεσματική εμπορική επικοινωνία.

Οι φιναλίστ προέρχονται από 34 εταιρείες σε 11 χώρες, με τη Γερμανία να βρίσκεται στην κορυφή, αριθμώντας 17 καμπάνιες και την ακολουθούν το Ηνωμένο Βασίλειο με 9 και η Γαλλία με 4. Άλλες καμπάνιες που επιλέχθηκαν, προέρχονται από Ιταλία, Λετονία, Ολλανδία, Πολωνία, Σλοβενία, Σουηδία, Ελβετία και ΗΠΑ. 

Η κριτική επιτροπή του δεύτερου και τελικού γύρου, με πρόεδρο τον Global Communications Planning Director της Unilever, Geoff Seeley, θα συνεδριάσει στις 27 Ιουνίου για να αναθεωρήσει τις επιλεγμένες καμπάνιες και να αποφασίσει για τους νικητές. Αυτοί θα ανακοινωθούν στις 17 Σεπτεμβρίου 2014, στη διάρκεια του Awards Gala στις Βρυξέλλες.

TAGS: Global News