
Network of the Year ξανά η O&M
Η Ogilvy & Mather απέσπασε 110 βραβεία στο Φεστιβάλ των Καννών και ανακηρύχθηκε “Network of the Year” για τρίτη συνεχόμενη χρονιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy & Mather απέσπασε 110 βραβεία στο Φεστιβάλ των Καννών και ανακηρύχθηκε “Network of the Year” για τρίτη συνεχόμενη χρονιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιλέχθηκαν 44 καμπάνιες από 34 εταιρείες και 11 χώρες, οι οποίες συμμετέχουν στην τελική φάση του διαγωνισμού αποτελεσματικότητας της EACA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα του ΟΤΕ διακρίθηκε στα βραβεία PromaxBDA Global Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 19 Νοεμβρίου θα ανακοινωθούν οι νικητές από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο αριστείας κέρδισε η Mars Hellas στη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης για τις Υγιέστερα Αναπτυσσόμενες Επιχειρήσεις της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρυσό και δύο αργυρά βραβεία design απέσπασε η Linakis Digital στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό European Design Awards, που έλαβε χώρα στην Κολωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Marie Claire διοργανώνει τα πρώτα Fashion και Beauty Blog Awards για να βραβεύσει τις καλύτερες Ελληνίδες fashion και beauty bloggers της χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μία σημαντική αναγνώριση απέσπασε η ιστοσελίδα του αεροδρομίου, κερδίζοντας κορυφαία διάκριση στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ θετική ήταν η παρουσία του ελληνικού design στα European Design Awards 2014, η τελετή απονομής των οποίων έλαβε χώρα πριν από λίγες ημέρες στην Κολονία της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφαία Εταιρεία Συμβούλων της χρονιάς στην περιφέρεια ΕΜΕΑ αναδείχτηκε η Ogilvy Public Relations από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος τoυ Ομίλου Intralot ανακηρύχθηκε από την ΕΕΔΕ Manager of the Year 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 7 Μαΐου η Απονομή του Βραβείου Manager of the Year 2013 από την ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory