
Ακόμη ένα βραβείο για την OgilvyOne Athens
Διάκριση για το TweetingBra στα New York Festivals
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση για το TweetingBra στα New York Festivals
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρωπαϊκό βραβείο απέσπασε η Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ελλάδα για την καμπάνια που παρουσίασε με θέμα τον πανευρωπαϊκό αριθμό επειγόντων 112!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική παρουσία στο φετινό Festival of Media Global της Ρώμης είχε η UM, με την κατάκτηση 11, συνολικά, βραβείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣαν τα «πιο απαιτητικά effies του κόσμου» χαρακτηρίζει την ελληνική διοργάνωση των βραβείων ο James Νass, ο οποίος, όμως, παρά τις δυσκολίες στην αγορά, δηλώνει αισιόδοξος και γεμάτος εμπιστοσύνη στο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Έλληνα σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά απονεμήθηκε φέτος το Τιμητικό Βραβείο Nova, στο πλαίσιο της 5ης Τελετής Απονομής των Βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποψήφια για διάκριση στα διεθνή βραβεία δημοσίων σχέσεων SABRE είναι η Action Global Communications, χάρη σε έργο που εκτέλεσε για το Ίδρυμα Europeana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο σημαντικά βραβεία design απέσπασε η Linakis Digital στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης, που διοργανώθηκαν την Πέμπτη 10 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αξιολόγηση των φετινών συμμετοχών των Intercontinental Advertising Cup Awards ξεκίνησε η κριτική επιτροπή της διοργάνωσης, η οποία εδρεύει στο Βελιγράδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλo νικητή το γραφείο MNP απονεμήθηκαν την Πέμπτη 10 Απριλίου τα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή των PromaxBDA Europe Awards 2014 βρέθηκε το Antenna Creative Services, με την κατάκτηση του Χρυσού βραβείου Promax για το promo του Eurobasket.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται ανάμεσα στους φιναλίστ των Gold SABRE Awards και στην κατηγορία «Experiential guerrilla Marketing» για τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέες σημαντικές ειδικές διακρίσεις προστίθενται από φέτος στα Effie Hellas, με την υποβολή συμμετοχών να ολοκληρώνεται την Παρασκευή 16 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory