
«Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2019»
Συνεχίζεται η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της φετινής OE του κορυφαίου θεσμού για το ελληνικό marketing μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για τη φετινή διοργάνωση, λίγο πριν από την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπρόσωποι εταιρειών μίλησαν στο adbusiness για τη βράβευσή τους αλλά και για τη φετινή διοργάνωση και τις αλλαγές που υλοποιήθηκαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ενέργεια «Κάνε Κλικ - Φωτογραφίζουμε τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτοί είναι οι μεγάλοι νικητές της φετινής διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙΑΒ Hellas και Direction Business Network συνδιοργανώνουν για μια ακόμη χρονιά τα μοναδικά διεθνή βραβεία στην Ελλάδα ΙΑΒ ΜIXX Awards, αναδεικνύοντας τα καλύτερα έργα στην ψηφιακή διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι διαφημιζόμενοι που ξεχώρισαν στα βραβεία, καταλαμβάνοντας τις κορυφαίες θέσεις του client ranking
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία «μικρές» επιχειρήσεις που απασχολούν από 20 έως 49 εργαζόμενους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 16 Απριλίου 2019, στο Grand Hyatt Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ταινία animation με τίτλο «Giannis needs MILKO»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παράτασης της περιόδου υποβολής συμμετοχών για τα Marketing Excellence Awards αποφάσισε η Οργανωτική Επιτροπή της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δημιουργικές καμπάνιες της Κωτσόβολος διακρίθηκαν ξανά στα ERMIS Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory