ACS Athens: Παρέλαβε βραβείο “Regional Peace through Sport”
To ACS Athens τιμήθηκε με το εξέχον “Regional Peace through Sport” βραβείο Πρωτοβουλίας της χρονιάς για την δράση του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To ACS Athens τιμήθηκε με το εξέχον “Regional Peace through Sport” βραβείο Πρωτοβουλίας της χρονιάς για την δράση του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O COMMUNICATION διακρίθηκε και φέτος στα IPRA Golden World Awards (GWA), τα πλέον σημαντικά διεθνή βραβεία για τον κλάδο του PR...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο βραβεία απέσπασε το ελληνικό Digital Agency Relevance, στις κατηγορίες Video Innovation & Display Innovation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το WHAT and WHY Competition Section του Golden Drum ανακοίνωσε τους νικητές του φετινού Φεστιβάλ Golden Drum, κατά τη διάρκεια της Grand Award απονομής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι νικητές των Euro Effies ανακοινώθηκαν το βράδυ της Τρίτης στις Βρυξέλλες, με την Ogilvy να κερδίζει το Βραβείο Agency of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο UX (User Experience) απέσπασε η WIND VISION στα Content Innovation Awards, που πραγματοποιήθηκαν στις Κάννες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το International Festival of Creativity Golden Drum, το οποίο θα λάβει χώρα από τις 17 έως τις 19 Οκτωβρίου 2018 στο Portorož της Σλοβενίας, έχει λάβει δημιουργικές ιδέες από 28 χώρες για τον διαγωνισμό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Socialab, κέρδισε στη Βρετανία το τιμητικό βραβείο Gamechanger of the Year στα ACQ5 Global Awards 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντιμετωπίζοντας σκληρό ανταγωνισμό από πολλές εκ των μεγαλύτερων εταιρειών της Ευρώπης, η Volvo Buses κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία product campaigns του διαγωνισμού Digital Communications Award 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Bibendum ή αλλιώς «Το Ανθρωπάκι της Michelin», η αγαπημένη μασκότ της Michelin, κέρδισε το βραβείο «Icon της Χιλιετίας» από το Advertising Week
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την 1η θέση στα Famous Brands Awards 2017 κατέκτησε για 10η συνεχόμενη χρονιά η MISKO ανάμεσα σε όλες τις μάρκες της αγοράς στην κατηγορία Ζυμαρικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετοχές υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory