To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Retail Business Awards: Συμμετοχές μέχρι σήμερα (31/5)

Retail Business Awards: Συμμετοχές μέχρι σήμερα (31/5)
Tα RetaiBusiness Awards παραμένουν για ακόμη μια χρονιά πιστά στο ραντεβού τους, επιβραβεύοντας τις υγιείς δυνάμεις του ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας. Ορισμένες από τις κατηγορίες του καταξιωμένου θεσμού της αγοράς είναι οι εξής:

• SUPPLIERS' BRAND LAUNCH STRATEGY

Βράβευση της συνολικής στρατηγικής marketing και πωλήσεων για το λανσάρισμα νέου προϊόντος.
Στόχος είναι η ανάδειξη των πιο επιτυχημένων στρατηγικών και η εφαρμογή τους σε όλο το εύρος των εμπορικών δραστηριοτήτων μιας εταιρείας. Οι παράμετροι που εξετάζονται είναι η Επικοινωνιακή Στρατηγική και Τακτικές Ενέργειες και οι Ενέργειες στο Trade με βάση τα μοναδικά χαρακτηριστικά της μάρκας. Βραβεύονται οι τρεις καλύτερες στρατηγικές, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με γνώμονα τους στόχους και την αποτελεσματικότητά τους.

• SUPPLIERS' BRAND CAMPAIGN 

Βράβευση διαφημιστικής εκστρατείας προμηθευτών σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line δι-
αφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύονται οι τρεις καλύτερες δι-
αφημιστικές καμπάνιες στον κλάδο, με γνώμονα τους στόχους, τη στρατηγική, την αποτελεσματικότητά
τους και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

• SUPPLIERS' CSR CAMPAIGN

Βράβευση των τριών καλύτερων πρακτικών ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των εταιρειών, ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των Προμηθευτών που ανήκουν στο Εμπόριο και στη Βιομηχανία, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

• SUPPLIERS' BRAND BELOW-THE-LINE (BTL) ACTIVITY

Βράβευση των τριών καλύτερων στρατηγικών και πρακτικών σε BTL ενέργειες, με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της
ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.

• SUPPLIERS' BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των
καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στη συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύονται οι τρεις καλύτερες εκστρατείες που αφορούν brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα (reach, engagement κ.λπ.) και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρείες προμηθευτών για τις καμπάνιες των μαρκών τους στα κοινωνικά δίκτυα.