To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Social@Ogilvy: “Τhe Best Digital Consultancy in the World” για το 2013 από το Holmes Report

Social@Ogilvy: “Τhe Best Digital Consultancy in the World” για το 2013 από το Holmes Report
Social@Ogilvy: “Τhe Best Digital Consultancy in the World” για το 2013 από το Holmes Report

Η βράβευση αυτή αποτελεί  επιστέγασμα εντατικής προσπάθειας αρκετών ετών. Το παγκόσμιο δίκτυο της Ogilvy στελεχώθηκε με τους καλύτερους Social Media Experts & Συμβούλους και το 2012 παρουσίασε επίσημα το τμήμα Social@Ogilvy. 

Έκτοτε δύο σημαντικοί παράγοντες συνετέλεσαν στο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.   Ο πρώτος είναι ότι προσέφερε υπεραξία σε όλα τα τμήματα της Ogilvy, σε P.R., Digital και Advertising –συμπληρώνοντας ιδανικά όλες τις υπηρεσίες της επικοινωνίας.  Ο συνδυασμός δημιουργικότητας, στρατηγικής ευελιξίας, τεχνογνωσίας και αποτελεσματικότητας δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την επιτυχία.  Ακόμη,  η παγκόσμια παρουσία και οι πελάτες του δικτύου συνέβαλαν στην επίτευξη του στόχου της διάκρισης  όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
 
Με επικεφαλής τον John Bell, η Social@Ogilvy καταγράφει στο δυναμικό της περισσότερα από 550 στελέχη σε 35 χώρες, εξυπηρετώντας πελάτες όπως Unilever, BP, Ford και Nestle, αυξάνοντας τα έσοδα των εταιρειών κατά 35% αλλά και κατακτώντας παράλληλα σημαντικές διακρίσεις στον τομέα της επικοινωνίας.

Ο John Bell δήλωσε σχετικά \"Χάρη σε όλους εσάς και τις προσπάθειές σας, το Holmes Report ανακήρυξε την Social@Ogilvy ως “The Best Digital Consultancy in the World”. Αυτή η διάκριση μας ανακοινώθηκε πρόσφατα και η απονομή θα πραγματοποιηθεί στο Global Public Relations Summit στο  Miami, τον Νοέμβριο\".

\"Με την τεχνογνωσία μας να δημιουργούμε πρωτότυπες ιδέες, να ενεργοποιούμε νέες δυνατότητες στα earned Media  και να τις ενσωματώνουμε αποτελεσματικά σε Paid, Owned και Shared προγράμματα έχουμε καταφέρει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν επιτυχώς τα brands των πελατών μας. Οι καινοτόμες μέθοδοι  στη δημιουργία περιεχομένου, η διαχείριση των online κοινοτήτων και η κατάλληλη χρήση των δεδομένων συμβάλλουν στο χτίσιμο όχι μόνο του brand αλλά και στην κερδοφόρα λειτουργία της επιχείρησης μέσω του New Marketing\", όπως υπογράμμισε   κ. Γιώργος Κωτιώνης, Υπεύθυνος Social@Ogilvy Ελλάδας.