To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ξεχώρισε η O&M στα IMC European Awards 2013

Ξεχώρισε η O&M στα IMC European Awards 2013
Ξεχώρισε η O&M στα IMC European Awards 2013

Η Ogilvy & Mather Amsterdam και η Funeral Insurance εταιρεία DELA τιμήθηκαν με το βραβείο Grand Prix στα IMC European Awards 2013, για την καμπάνια που παρουσίασαν με τίτλο «Why wait until it’s too late». Βασισμένη στην ιδέα πως οι πιο όμορφες κουβέντες λέγονται στους ανθρώπους, όταν εκείνοι «φύγουν» από τη ζωή, η συγκεκριμένη integrated καμπάνια προσέφερε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να μοιραστούν ωραίες λέξεις με κάποιον που αγαπούν, πριν να είναι πολύ αργά.

Συνολικά, 45 ήταν οι νικητές που επιλέχθηκαν για τα φετινά IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, με το Ηνωμένο Βασίλειο να οδηγεί την κούρσα με 19 νικητές, ακολουθούμενο από την Ολλανδία (10), το Βέλγιο (8), την Τσεχία (4), την Ιρλανδία (3) και την Ισπανία (1).

Η επιλογή έγινε από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από επαγγελματίες της βιομηχανίας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Οι εταιρείες που ξεχώρισαν, ήταν οι BBDO (Βέλγιο), Geometry Global (Ηνωμένο Βασίλειο)), Ogilvy & Mather Amsterdam (Ολλανδία) και Publicis Group (Ιρλανδία), οι οποίες έλαβαν από τρία βραβεία έκαστη για τις καμπάνιες “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it\'s too late” και “When it rains it pours” αντίστοιχα.

Στο μεταξύ, 24 ανεξάρτητες εταιρείες από 6 χώρες σημείωσαν επιτυχία, προερχόμενες από διακρίσεις εντός των εθνικών τους συνόρων.

Σημειώνεται πως τα IMC European Awards είναι ανοιχτά σε συμμετοχές για τους νικητές εθνικών θεσμών από 9 χώρες μέλη του Integrated Marketing Communications Council of Europe και διαχειρίζονται από την EACA.   
 

TAGS: Global News