Ανάγκη η καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης
Στοιχεία από τις The&Partnership, m/SIX και Adloox, δείχνουν το μέγεθος της αξίας του ad fraud.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στοιχεία από τις The&Partnership, m/SIX και Adloox, δείχνουν το μέγεθος της αξίας του ad fraud.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Facebook, Amazon και 7-Eleven είναι τα 3 κορυφαία “mobile ready” brands, παγκοσμίως, σύμφωνα με τα ευρήματα της Mdex.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ευτυχώς στην αγορά καταγράφεται και κάτι θετικό, σύμφωνα με στοιχεία του IAB Hellas: το πρόσημο της δαπάνης στο Διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ολοκληρώθηκε το πρώτο report της FORECOMM_S, της έρευνας που ξεκίνησε η ΕΔΕΕ με στόχο να καταγράψει την εκτίμηση των επαγγελματιών που ασχολούνται με την επικοινωνία στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τα ιδιόκτητα websites των εκδοτών θα μπορούσαν να είναι ισχυρότερα από τα ήδη ισχυρά news feed, σύμφωνα με νέα νευροεπιστημονική έρευνα για τη σύγκριση social πλατφορμών και premium sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στην κορυφή των media εταιρειών για 11η συνεχή χρονιά η OMD. Τα αξιοσημείωτα του 2016 στο πεδίο της media επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Έπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η δυνατότητα εκμάθησης από την πλευρά των μηχανών (machine learning) και η αυτόνομη πέδηση (autonomous braking) αναμένεται να επεκταθούν, βοηθώντας να σωθούν ζωές και να αλλάξει η κοινωνία του σήμερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στο πλαίσιο της πρόσφατης Τελετής Απονομής των Effie Hellas, παρουσιάστηκε και η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey, η μεγαλύτερη έρευνα κλαδικού φορέα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θεσμοθετήθηκε φέτος και θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η αρχική υστέρηση στη χρήση του διαδικτύου γίνεται μακρινό παρελθόν, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική έρευνα της Focus Bari...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το 71% δηλώνει ότι δεν έχει καθόλου εμπιστοσύνη σε κυβερνητικά στελέχη, ενώ το 63% δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται τους διευθύνοντες συμβούλους επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Έρευνα για τον υπολογισμό της συνεισφοράς της διαφήμισης στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Deloitte, για λογαριασμό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory