To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΔΕΕ Digital: Εκπαίδευση στο ψηφιακό marketing

ΕΔΕΕ Digital: Εκπαίδευση στο ψηφιακό marketing
ΕΔΕΕ Digital: Εκπαίδευση στο ψηφιακό marketing

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα \"έτρεξε\" στο πλαίσιο της δημιουργίας όλων εκείνων των προϋποθέσεων που θα οδηγήσουν στην επιτάχυνση της ανάπτυξης του digital και interactive marketing στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, είχε σαν στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιρειών-μελών της ΕΔΕΕ με το ψηφιακό marketing, ανεξάρτητα με την εξειδίκευση και τον Τομέα τους.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν, δωρεάν, στελέχη εταιρειών–μελών της ΕΔΕΕ σε επίπεδο Account Directors και οι οποίοι με το πέρας της παρακολούθησης των 6 ενοτήτων παρέλαβαν και το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την ΕΔΕΕ.

Τα courses πραγματοποιήθηκαν από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου της Επικοινωνίας, οι οποίοι γνώριζαν το εκάστοτε θέμα και το κάλυψαν με μεγάλη έμφαση και πρακτική ενημέρωση στα ερωτήματα που προκύπτουν πάνω στη δουλειά.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν τα ακόλουθα: Don Draper goes digital & Beyond, Digital Marketing Channels and Methodologies, Media Buying & Planning, Data Marketing, Measurement, Metric, The Rise of Social Media, Search Engine Marketing , Case studies of top creative digital work.

Εισηγητές του προγράμματος, που παρακολούθησαν 47 στελέχη της αγοράς, εκ των οποίων οι 20 παρέλαβαν το Πιστοποιητικό, ήταν οι: Αντώνης Κόχειλας (Lowe), Xρήστος Λάτος (OgilvyOne), Κώστας Μάτζιαρης (Mindworks), Χάρης Ρούγκας (IAB Hellas), Σπύρος Ζαβιτσάνος (Nielsen), Βαλέρια Τσάμη (Focus), Μιχάλης Μπαλλής, Άλεξ Καραγεώργης (Think Digital), Βανίνα Λέκα (Think Digital), Μαρία Λαζαρίμου (Advocate Burson Marsteller), Στάθης Χαϊκάλης (Communication EFFECT), Αντώνης Κυριαζής (Tribal DDB), Περικλής Βανικιώτης (Leo Burnett), Eric Parks (Leo Burnett), Νίκος Πετρόπουλος (Rascal), Θανάσης Παπαθανασίου (Frank).