To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MAGNA Global: Προβλέψεις για το Programmatic

MAGNA Global: Προβλέψεις για το Programmatic
MAGNA Global: Προβλέψεις για το Programmatic

Oι τεχνολογίες του programmatic buying έχουν φέρει την επανάσταση στο digital media buying. Στις 35 χώρες που μελέτησε η MAGNA GLOBAL, το media inventory που προκύπτει από μεθόδους programmatic θα φθάσει παγκοσμίως τα $21 δισεκατομμύρια φέτος (+52% σε σύγκριση με το 2013), εκ των οποίων τα $9.3 δις θα δοθούν μέσω Real-Time Bidding (RTB).

Η ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με μέσο ετήσιο ρυθμό το 27%, φθάνοντας τα $53δις μέχρι το 2018. Οι βασικοί λόγοι πίσω από αυτή την ανάπτυξη είναι η δυνατότητα μείωσης του κόστους συναλλαγής, τόσο την αγορά όσο και την πώληση, η δυνατότητα μετατροπής σε κέρδος ενός ευρύτερου φάσματος digital media impressions αλλά και η δυνατότητα αξιοποίησης πληροφοριών για τους καταναλωτές σε μεγάλη κλίμακα που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καμπανιών.

Παγκοσμίως, η δαπάνη σε programmatic buying θα φτάσει το 42% της συνολικής σε display δαπάνης για το 2014, από το 33% που ήταν πέρυσι, και στο 48% το 2015.

Ο ρυθμός της χρήσης του programmatic διαφέρει από χώρα σε χώρα τόσο όσον αφορά στο format όσο και στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται. Ανάμεσα στα formats που ανέλυσε η MAGNA GLOBAL, το social inventory πωλείται κυρίως μέσω programmatic. Το display και το βίντεο, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε μικρό βαθμό φέτος, αναμένεται να φτάσουν σε ποσοστά 54% και 43% αντίστοιχα μέχρι το 2018.

Γεωγραφικά, οι ΗΠΑ έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης programmatic: με συναλλαγές αξίας $10.0 δις, οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν το 53% της παγκόσμιας αγοράς σε programmatic. Οι συναλλαγές στις ΗΠΑ για φέτος θα αποτελέσουν το 62% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης σε display, φτάνοντας το 82% μέχρι το 2018.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ο Δημήτρης Μανιάτης, Head of Digital Media για την IPG Mediabrands δήλωσε: “Αν και οι ΗΠΑ προπορεύονται κατά πολύ έναντι της Ελλάδας στο ποσοστό που επενδύουν μέσω programmatic, το γεγονός ότι η τεχνολογική υποδομή για το programmatic display & video είναι ήδη διαθέσιμη στη χώρα μας, θα μας οδηγήσει με βεβαιότητα σε αντίστοιχα επίπεδα πολύ σύντομα”.