Νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας για τη xo.gr
Η μηχανή αναζήτησης επαγγελματιών και επιχειρήσεων, xo.gr, σημείωσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μηχανή αναζήτησης επαγγελματιών και επιχειρήσεων, xo.gr, σημείωσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ρεκόρ θεάσεων και σημειώνει η live web TV αθλητική εκπομπή «Super Ball» στη δεύτερη συνεχή σεζόν παρουσίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Atnet Commnunications σχεδίασε και ανέπτυξε το www.xsdealer.gr, το πρώτο site on line πλειστηριασμών για υπηρεσίες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo QUEEN.GR, πλήρως ανανεωμένο και με νέα εμφάνιση περνά στη σε μια καινούρια, δημιουργική εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ακόμη συνεργασία έρχεται να προστεθεί στο ιστορικό της Lighthouse, με την κατασκευή του επίσημου ιστότοπου της EMF (www.eurominifootball.com).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Atnet Communications φέρει ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της Online υπηρεσίας κρατήσεων σε εστιατόρια, easygourmet.gr, που έγινε για λογαριασμό της Optimod Consulting.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον σχεδιασμό του ειδησεογραφικού Portal entertv.gr προχώρησε η Wedia, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά καιρούς διαβάζουμε αρκετές συμβουλές για το τι να κάνετε σωστά σχετικά με τη μάρκα που διαχειρίζεστε και τα social media. Ας δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, μέσω του Infographic που προέκυψε από έρευνα της Disruptive Communications στη Βρετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ A3 ανέλαβε τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας του νέου δυναμικού σχήματος στο χώρο της οινικής αρθρογραφίας, των wine commanders.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚανονικά θα συνεχίζονται να προβάλλονται οι διαφημιστικές καμπάνιες της «VILLAGE» στο ειδησεογραφικό portal, σύμφωνα με όσα ξεκαθάρισε η DPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε ο πλήρης ανασχεδιασμός και εκσυγχρονισμός του Ομιλικού portal της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και του Ελληνικού Products & Services website από τη Linakis Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital, συνδιοργανωτής του ετήσιου συνεδρίου “All Things Facebook”, δημιούργησε έναν τετρασέλιδο ενημερωτικό οδηγό για όλες τις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από τη Διαφήμιση στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory