Επισημάνσεις της socialab για διαγωνισμούς στο Facebook
Εντός όρων χρήσης οι διαγωνισμοί σε σελίδες στο Facebook, ωστόσο κρύβουν κινδύνους, σύμφωνα με τη socialab, για μια σειρά από λόγους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντός όρων χρήσης οι διαγωνισμοί σε σελίδες στο Facebook, ωστόσο κρύβουν κινδύνους, σύμφωνα με τη socialab, για μια σειρά από λόγους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται πλέον το ανανεωμένο site της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ, που παρέχει πλούσια πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις λύσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΟgilvyOne δημιούργησε για λογαριασμό της Heineken το Dropped Luggage, ένα παιχνίδι βασισμένο στην διεθνή καμπάνια Dropped.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υλοποίηση διαφημιστικού προγράμματος για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στις βασικές αγορές-στόχους μέσω της διεθνούς on-line ταξιδιωτικής εταιρείας Tripadvisor, αποφάσισε ο ΕΟΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της H+K Strategies φέρει το ελληνικό project για την ενέργεια της Heineken, \"Dropped\", που έχει πρωταγωνιστές τους Koza Mostra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσπάθεια διείσδυσης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην αγορά της Κίνας συνεχίζεται με τη δημιουργία προφίλ σε δημοφιλή social media της ασιατικής χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη 2η γενιά των Digital Thinkers, του εξάμηνου προγράμματος αμειβόμενης μαθητείας που εφαρμόζει, ετοιμάζεται να υποδεχτεί το TDG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται ο νέος Facebook διαγωνισμός του κρουασάν Champion, την ανάπτυξη και δημιουργία του οποίου υπογράφει η Fotone Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους fans του, να ακούσουν τον αγαπημένο τους σταθμό από την κινητή τους συσκευή, προσφέρει ο Sfera 102,2 μέσω του application που λανσάρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο mobile application για το Nescafé Frappé, με την ονομασία Ravasaki, παρουσιάζει η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται το site «Ελληνικό Φάρμακο» που δημιούργησε η CIVITAS για την Π.Ε.Φ. με στόχο την ενημέρωση του κοινού για τα πλεονεκτήματα των ελληνικών φαρμάκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ειδική σε θέματα eCommerce, Generation Y, εμπιστεύτηκε η Famous Sports, για την ανάπτυξη του 17ου online καταστήματος της αλυσίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory