Η Solid για τη Facebook σελίδα του Βιτάμ
Η Solid έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του Βιτάμ στο Facebook, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και δυο, περίπου, μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του Βιτάμ στο Facebook, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και δυο, περίπου, μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ econcept ανέπτυξε, βάσει της επικοινωνιακής στρατηγικής της Bosch, ένα concept που βασιζόταν σε interactive branded video content.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne δημιούργησε το My Dog, My Hero για λογαριασμό των Friskies Snacks με σκοπό να αναδείξει τα καλύτερα σκυλίσια κατορθώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επίσημο πανελλαδικό MEDIA TOP 20 παρουσιάζει από το Σάββατο 6 Ιουλίου η εταιρεία MediaForest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 4.300 παραγγελίες διεκπεραίωσε τους πέντε πρώτους μήνες λειτουργίας του το Caremarket.gr, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από δωρεάν Aggregator sites περιεχομένου σχεδίασε και υλοποίησε η XPLAIN, στο πλαίσιο της προσπάθειας για ανάπτυξη της αγοράς και ενημέρωσή της γύρω από τα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε το νέο διαδικτυακό τεύχος του περιοδικού Computer Για Όλους, που είναι γεμάτο με ειδήσεις κι ενδιαφέροντα αφιερώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της OgilvyOne φέρει το νέο interactive video game για τα σνακς καλαμποκιού Fonzies, που λανσάρει η Mondelez International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται το πρώτο κανάλι Δωρεάν Συμβουλών Αυτοεκτίμησης, SEC (Self Esteem Center), που υποστηρίζει η Hill+Knowlton Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εκδόσεις ΑγρόΤυπος δημιούργησαν και διαθέτουν, μέσω του App Store, την πρώτη εφαρμογή για την πρωτογενή παραγωγή, με τίτλο Totheshelf.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τίμημα της εξαγοράς της Ισραηλινής start-up εταιρείας από τον διαδικτυακό κολοσσό, άγγιξε τα 1,03 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με εκπροσώπους του IAB Hellas είχαν οι επικεφαλής των Vnet και Abacus για να παρέχουν ενημέρωση σχετικά με τη δημιουργία Ελληνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Μετρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory