Project από Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και ΔΑΑ
Νέο διαδραστικό Project ξεκινούν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, στο πλαίσιο της φωτογραφικής έκθεσης Urban Survivors, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον ΔΑΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο διαδραστικό Project ξεκινούν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, στο πλαίσιο της φωτογραφικής έκθεσης Urban Survivors, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον ΔΑΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne λανσάρει την πρώτη Interactive YouTube εμπειρία στην Ελλάδα, για λογαριασμό της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη εφαρμογή εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, την Αρχαιογνωσία, λανσάρει η πλατφόρμα διανομής ψηφιακού περιεχομένου ReadPoint.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια Facebook εφαρμογή με ονομασία «Αποκάλυψε την «κρυμμένη» ομορφιά», δημιούργησε η socialab, με αφορμή το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης προσώπου, bioten Genovate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της ThinkDigital εντάσσεται η Άννα Καρακατσάνη, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Country Manager για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και της Αλβανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοποριακή εφαρμογή για κινητά & tablets δημιούργησε ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ, με στόχο την άμεση, σωστή και πληρέστερη ενημέρωση του κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ίδρυση Ελληνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Μετρήσεων στο διαδίκτυο, κινούνται οι εταιρείες Vnet Ads & Services και Abacus Research.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lighthouse ανέλαβε το σχεδιασμό και την πλήρη ανάπτυξη του e-shop της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Managing Director στο νεοϊδρυθέν ShoppingNetwork του ThinkDigital Group, το οποίο εξειδικεύεται στο e-commerce, ανέλαβε ο Γιώργος Χατζόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ econcept ανέπτυξε, βάσει της επικοινωνιακής στρατηγικής του N’JOY της ΦΑΓΕ, πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων μεταξύ φίλων στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εκστρατεία και τον Ραδιομαραθώνιο της UNICEF για τον παιδικό εμβολιασμό, υποστηρίζει με διάφορους τρόπους η Addit Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη online σχολή χορού στο Facebook με τίτλο “Fitness Dance Studio”, δημιούργησαν η Nestle και η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory